Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4742
Sinan Bilgin
1 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 21:11

O katenerlerin takilmamasini belki olumluya yorabilirsiniz . Sirkeci garina gidecek bir yol olarak dusunulmus ve o doneme birakilmis olabilir. O yol rehabilite edilecegi zaman bu da tamamlanir gibisinden

Cunku orjinal dusunce trenlerin sirkeci ve haydarpasada sonlanmasi ve aktarmalarinda bir onceki istasyonlarda yapilmasiydi

Hat nerede 2 ye dusuyorsa son aktarmanin o istasyonda yapilmasi tren trafigini en dogru yonetme bicimi olur vatandas icin (sehirler arasini kast ediyorum)


erencansimsek 1
1 ay önce - Cum 23 Ağu 2019, 23:49
Maltepe Tren İstasyonu



(+)





(+)





(+)


Crazyhits 11
1 ay önce - Cmt 24 Ağu 2019, 03:08

Gerçekten yazık bütün elektronik aletler sular altında kalmış.Zamanında düzgün planlama olmadan yapılan altyapının yetersizliğini şimdi istasyonlar çekiyor



veyselemin
1 ay önce - Cmt 24 Ağu 2019, 11:09

Alıntı:
veyselemin

mesajlar: 12
sitedeyim!
11 ay önce - Çrş 19 Eyl 2018 05:00
..


Bu yolların çoğunda gördüğüm kadarıyla direnaj kanalı yapılmamış. Bu mesajım burada dursun bahar döneminde bu hat işletilirken su baskınları yüzünden aksıyan seferler göreceksiniz. Barbakanları bile demiryolunun içine yönlendirmişler. Neredeyse sifon inşaası gerektirecek kottaki yerlerde bile tek bir direnaj kanalı mevcut görünmüyor. Sırf 3 hattı projeye sıkıştırabilmek adına onlardan feragat edilmiş. bu mesajı okuyanlar bu adam dediydi diyecekler



Bakın ben demiştim diyeceğim dedim size. Bu ülkede liyakat sıfır. Daha bunlar hattın iyi olduğu dönem. Hat eskidikçe aşınmalar devam ettikçe istinat duvarlarında çökmeler de göreceğiz. Bunu da buraya yazın. Bu hattı direne eden su tahliye sistemleri YETERSİZ. 3 hat olabilmesi için mühendislik mesleğini ayaklar altına almışlar. Bu projenin bu haline imza atmış meslektaşlarım adına utanıyorum. Paradan makamdan daha değerli şeyler var bu dünyada. O da NAMUS. Namus sadece bacak arasında olmaz. İş de bir namustur.


Sinan Bilgin
4 hafta önce - Cmt 24 Ağu 2019, 16:38

Abarti buluyorum elestirileri. Cok sikayetci olan kullanmaz olur biter

Metrobuse de soylenmedik kalmiyor, kapasitesinin ustunde calisiyor senelerdir

10 sene evvel ilk yapildiginda "olur mu boyle sey" vs deniyordu . Simdi dense metrobusu kaldiriyoruz, eskisi gibi 1 er karayoluna serit ekliyoruz , kabul eden herhalde 1-2 % sabah servis cekenler filan cikar



gökhanz
4 hafta önce - Pzr 25 Ağu 2019, 14:53

Alıntı:
Abarti buluyorum elestirileri. Cok sikayetci olan kullanmaz olur biter

Kullanmayacağım şeyi neden yaptılar peki? 6 yıl bir hattı yenilemediler.Seçim zamanı gelince alele acele hattı açtılar?


Marek2
4 hafta önce - Pzr 25 Ağu 2019, 17:56

@Sinan Bilgin:
Forumda burada ve başka yerlerde de: "Parası olan kullansın, istemeyen binmesin." tarzı bir yaklaşımınız var. Neoliberal bu görüş vahşi kapitalizm destekçisi. Fakir ve zayıf aleyhine, zengin ve güçlüyü destekliyor. Hadi hizmeti sunan kendi parası ile bir yatırım yapmış olsa neyse. Kimse kullanmaz ise batar, gider. Kamu yatırımları ise vatandaşın vergileri ile yapılıyor, ve kullanılmadığı zaman da yine vatandaşlar yükü yükleniyor. Bu durumu gözönünde tutmak lazım.



gael
4 hafta önce - Pzr 25 Ağu 2019, 21:04

iyi akşamlar
florya pendik arası tam olarak kaç dakika sürüyor? hafta içi sabiha gokcen havalimanina gitmem gerekiyor, tam olarak saat kaçta çıkmam gerektiğini hesapliyamadim
uçak saat 14.15 de
11.30 gibi çıksam yetisebilirim sanırım.


eren sahin38
4 hafta önce - Pzr 25 Ağu 2019, 21:31

Alıntı:

iyi akşamlar
florya pendik arası tam olarak kaç dakika sürüyor? hafta içi sabiha gokcen havalimanina gitmem gerekiyor, tam olarak saat kaçta çıkmam gerektiğini hesapliyamadim
uçak saat 14.15 de
11.30 gibi çıksam yetisebilirim sanırım.


Bir aksilik olmazsa 1 saat 20 dakika sürer


CinCanCem
4 hafta önce - Pzr 25 Ağu 2019, 21:34

Ancak mr60 hattına çok güvenmemek lazım bazen iptaller oluyor.



sayfa 4742
ANA SAYFA -> ULAŞIM