Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4680
eren sahin38
5 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 18:58

Otomatik regülasyon sistemi eksik
Duraktan geç kalkıyor bazen
Kapılar kapanmıyor
Aniden giderken duruyor
Hâlâ çok eksiği var


beyazcehre

5 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 21:58

Alıntı:
Marmaray her anlamda kazandırıyor

Dünya tarihinin en önemli projelerinden olan Marmaray’ın, banliyö hattı ile birlikte gelir çizelgesi tavan yaptı. Mart ayında Gebze-Halkalı banliyö hattının açılmasıyla asrın projesi, 3 ayda 130 milyon TL’yi aşkın gelir getirdi.


Aylık 43 milyon yaklaşık. Bunun ne kadarı minibüslerden alındı, Ne kadarı özel aracını evinde bırakanların yakıttan yaptığı tasarruf. Çok önemli. benim yakın çevremde hala Marmara’yla bağını kuramayanlar var.



Ayhan İmamoğlu

5 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 22:51

Maltepe ve pendik bakım merkezlerinde son durum nedir??? marmarayda bir an önce bitmesi gereken yerler marmarayın daha iyi işletilmesi açısından dört gözle bekliyorum bitmesini

Eray3424
5 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 23:33

Aslında Her ulaşımı Marmaraya yüklüyoruz bu biraz yanlış düşünce şehirdeki bir çok insanın arabası var ve onunla ulaşımını sağlıyor asıl hedef zaten trafikteki fazla araç sayısını azaltmak bu insanları sadece Marmaray hattına yığarsak Birçok insan Marmarayın kalabalıklığından dolayı binmeyecek ve tekrar arabası ile ulaşımını sağlayacak.Bunun yerine trafiği azaltmak için bu insaların İETT,Metro,Marmaray,Vapur,Metrobüs,Taksi ile ulaşımı sağlanırsa trafikte rahatlar ve her yere kolayca ulaşılır.

Mustafa ahmet2
5 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 23:43

Marmaray doğu batı aksında müthiş bir ulaşım seçeneği
Ben marmaray a Parelel 1 veya 2 hattın daha olması gerektigi kanaatindeyim.
Mesala Çekmeköy Üsküdar, Kabataş Mahmutbey tek hat olsa tadından yenmez
Benzer şekilde henüz plan aşamasında olan Sultanbeyli Altunizade metro hattı m1 ile bütünleşse şehri toplam 3 hat ile doğu batı aksında boydan boya bağlamış oluyoruz ancak bu anlatımlarımın yapım olasılığınin olmadığını da biliyorum
Keşke olsa...



En son Mustafa ahmet2 tarafından Prş 20 Hzr 2019, 23:48 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Sinan Bilgin
5 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 23:44

Burada da entegrasyon devreye giriyor, tabi hic yoktan iyidir ama bizim butunlesik bir ulasim planimiz olmadigi ve o gun ne gerekiyorsa o yapildigi icin entegrasyonlar tam anlamiyla istendigi gibi olmuyor

Bazi orta mesafeler icin karayoluna mecburiyet devam ediyor , bazi tek vasitalik yerler icin karayolundan kacmak icin rayli sistem tercih edilirse bu kez 2-3 aktarma gerekebiliyor

Bir de elbette bogaz faktoru de var isi zorlastiran


Cüneyt Ersezen
5 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 23:49

Alıntı:
Maltepe ve pendik bakım merkezlerinde son durum nedir??? marmarayda bir an önce bitmesi gereken yerler marmarayın daha iyi işletilmesi açısından dört gözle bekliyorum bitmesini


Dün yht ile geçeken baktığımda Pendik bakım merkezi sona doğru yaklaşmıştı. Daha önce mayıs 12 sinde görmüştüm. Maltepede hala eksiklikler var maalesef.


ozgurozkan34
4 ay önce - Cmt 22 Hzr 2019, 01:36

Gece 01:33 Marmaray kurtarma katarı Gebze ye doğru gidiyor. Arkasındaki vagonda iki adet marmaray setlerinin bojisi vardı.


(+)


Hattı gece gündüz izliyorum. Malesef trafik kapasitesinin çok küçük bir kısmı kullanılıyor. Yazık...


Crazyhits 11
4 ay önce - Cmt 22 Hzr 2019, 11:07

ozgurozkan37 hattı gece izlemeniz çok iyi ilk yük treninin de haberini sizden alacağız gibi görünüyor

Mehmet Kasım İyonya
4 ay önce - Cmt 22 Hzr 2019, 17:50
SÖĞÜTLÜÇEŞME'YE KIYMAYIN


Gar görünümlü AVM yapma fikrinden vazgeçilmesi gerekiyor. Ekstra trafik, estra yoğunluk, ekstra kalabalık gelecek bir yapıyı buraya kondurmanın izahı nedir? Tren ile metrobüs arasına böyle bir AVM eklemek hangi planlama anlayışının eseridir. Bırakınız lütfen.

http://reklam_link.com/tcddden-her-istasyona-bir-avm/
Alıntı:

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından Söğütlüçeşme tren istasyonu ve çevresindeki yeşil alanları kapsayan, toplamda 65 bin 370 metrekarelik alan için yapılan imar planı değişikliği ile Söğütlüçeşme tren istasyonu önünde kalan yeşil alan, demiryolu kullanıcılarının ulaşım ihtiyacının çok ötesinde, AVM görünümlü gar binasının yapılacak olmasına, çeşitli ticari fonksiyonlar da verilerek yoğun bir yapılaşmanın önünün açılmak istenmesine Sivil Toplum Örgütleri ve dayanışmalar tepki gösterdi.


Haydarpaşa ile ilgili tartışmalarda gökdelen fotosu paylaşmıştım, bir abimi bunu düşünen akıl hastasıdır demişti, evet öyle düşünenler vardı:

Alıntı:
TCDD eski Genel Müdürü Süleyman Karaman 2006 yılında yaptığı açıklamada “15 ilde bulunan 22 gar, Kentsel Dönüşüm Projesi kapsamında alışveriş, eğlence, kültür, dinlenme ve spor merkezi haline dönüştürülecek. İnşaatlar yap-işlet-devret modeliyle özel sektöre yaptırılacak. İşe Haydarpaşa, Kayseri ve Sirkeci garlarından başlanacak. İkinci etapta Ankara, Eskişehir ve Konya tren istasyonları var. Binlerce dönümlük arazide uygulanacak çalışma sayesinde gar gelirlerinde yüzde 200 artış bekliyoruz. Proje kapsamındaki yerlere yat limanı, hastane, yeşil alan, 5 yıldızlı otel, kongre merkezi, konut, ofis ve okul da yapılacak. TCDD’nin en prestijli projesini İstanbul Haydarpaşa Tren Garı’nda hayata geçireceğiz. Haydarpaşa Gara dev kongre merkezi, marina, 5 yıldızlı 7 otel, iş, ticaret ve eğlence merkezleri, 7 gökdelen, spor alanları ve yat limanı inşa edilecek. Bunlar yapılırken Haydarpaşa’nın doğal ve tarihi yapısı korunacak. En önemli hedeflerinin kentle bütünleştirilecek en az 15 garı cazibe merkezi haline getireceğiz. Belediyelerle birlikte çalışıyoruz. Yeni gar tarifi yaptık. Bu tarifte eğlence yerleri, alışveriş merkezleri var” demişti.




sayfa 4680
ANA SAYFA -> ULAŞIM