Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4666
Crazyhits 11
2 hafta önce - Pts 10 Hzr 2019, 23:12

İzban’daki caf marka körfez yunusları bu hatta çok yakışır.Hem rotem hem caf setler çalışsa süper olur.2+2 4’lü set .Bu arada T1 ve T2 hatları anahat trenlerine uygun bir şekilde yapılmıştır.Aşırı yoğunluk olduğunda bu hatlara yönlendirme yapılabilir,zaten tüpe gelince iki hatta iniyor.Bu hat için şu metro düşüncelerinden vazgeçelim lütfen🙏,İstanbulun çoğu yeri metro oluyor zaten.

Fatihkrblt
2 hafta önce - Sal 11 Hzr 2019, 11:56

Arkadaşlar bizdeki tren ve Marmara veya metro hatlarının ray açıklığı ne kadar
İngiliz ve Avrupa sistemine uygun yani aynı
Azer baycanla yapılan Baku tiflis Kars hattında rusların yaptığı ray lar var ve açıklığı bizimkinden fazla Bi kaç cm

Çözum olarak muhendis in biri bu iki sistemdede gidecek tren tekeri yapmış
Ve iki rayın birleşim noktası özel çalışmayla ray açıklığı geçiş noktası yapılmış
Bu konu bau tiflis Kars hattı sayfasında vardı.


yusuf708
2 hafta önce - Sal 11 Hzr 2019, 13:51

Marmaray'a wifi konulmasiyla ilgili talebime cevap:
"Merhaba, tünelde wi-fi hizmeti vermek söz konusu değildir. Yüzeyde ise telefon operatörlerinin yeterli bant genişliği hizmeti verememesinden dolayı bu hizmet verilememektedir. Bilgilerinize sunarız."



mertatay
2 hafta önce - Sal 11 Hzr 2019, 15:45

Tünelde neden internet hizmeti devre dışı bırakılıyor bana tuhaf geliyor. Halbuki telefonlar çekmeye devam ediyor yer altı da olsa.

batuhan ilkd
2 hafta önce - Sal 11 Hzr 2019, 16:19

Alıntı:
Arkadaşlar bizdeki tren ve Marmara veya metro hatlarının ray açıklığı ne kadar
İngiliz ve Avrupa sistemine uygun yani aynı
Azer baycanla yapılan Baku tiflis Kars hattında rusların yaptığı ray lar var ve açıklığı bizimkinden fazla Bi kaç cm


Bizde 1435mm sovyet ülkelerde 1560mm mı ne



soldiersan
2 hafta önce - Sal 11 Hzr 2019, 17:58

Alıntı:
Peki 50 yıldır külüstür trenlerle kağnı gibi çalıştırılırken yaşatılan mağduriyeti kim karşılayacak.?


50 yıldır külüstür değildi son 10 senedir külüstür oldu yenileri alınmadığı için


Ahmet377
2 hafta önce - Sal 11 Hzr 2019, 18:06

Alıntı:
50 yıldır külüstür değildi son 10 senedir külüstür oldu yenileri alınmadığı için


Son 10 sene derken hat kapanış tarihi 2013 10 sene eksilince 2003 olur ama 2003 yılındada E14000 ve E8000'den başka set yoktu yalnız 10 senedir külüstür olmadı 2010 yılında E23000'ler 2012'de şimdiki marmaray setleri eski hatta çalıştı



Crazyhits 11
2 hafta önce - Sal 11 Hzr 2019, 18:07

Yarım saatten beri hatta dolaşıyor



(+)




Cüneyt Ersezen
2 hafta önce - Sal 11 Hzr 2019, 23:41

Bugün 12 civarı göztepe istasyonundan bakırköye gitmek için trene bindim. 20 dkdan fazla bekledim. Babam suadiyeden binmişti bindin mi diye aradığımda çok sinirli idi. Suadiyeden sonra yolda çok yavaş gitmiş ve habire durmuş. Göztepede bende bindikten sonra tren çok hızlanadamadı. Yağan yağmurunda etkisiyle (trenlerde kumlama sistemi olmadığı için) tren sanki yola tutunamıyordu.
Feneryolunda çok kısa bir süre dur ilk kez bir istasyonda bu kadar az durduğunu gördüm. Bu arada haydarpaşada yatan setlerden birini bugün sefere vermişlerdi . Daha kapılarına kaplamada yapılmamıştı. Bakırköyden dönerkende ayrılıkçeşmesine gelirken bi anda durdu. Sonra birkaç vagon perona girince gene durdu. Sistem kaymaları hala devam ediyor maalesef.


eren sahin38
2 hafta önce - Çrş 12 Hzr 2019, 10:00

Halkalı durağında kalkışı beklerken sürekli kapılar kapandı, makinist açtı kapılar kapandı. Kapı sıkıntısı var sanırım



sayfa 4666
ANA SAYFA -> ULAŞIM