Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4284
ufuk1818
1 hafta önce - Cum 15 Mar 2019, 09:32
5-10 setler


Merhaba, öncelikle hattın hayırlı olmasını ve kazasız belasız işletilmesini temenni ediyorum.

Uzun yılların heyecanlı bekleyişi nedeniyle haklı olarak bu başlık altında çok fazla yazıma var, bu nedenle gözden kaçırmış olabilirim. Acaba 5'li setler Söğütlüçeşme-Zeytinburnu, 10'lu setler Gebze-Halkalı olarak mı çalışıyor?


Yalçın Yağız
1 hafta önce - Cum 15 Mar 2019, 09:36
Göztepe Acil Durum Anonsu


Ben de Göztepe'de trendeydim ve acil durum nedeniyle istasyonun boşaltılması gerektiği anonsu yapıldı. Açıkçası tedirgin olduk. Bilgisi olan var mı acaba?

LEVENT93

1 hafta önce - Cum 15 Mar 2019, 09:37

Atalar İstasyonu (Bu sabah)

İnsanların ayakları iyiden iyiye alışıyor artık


(+)




xmaksoy
1 hafta önce - Cum 15 Mar 2019, 09:37
Sayın Mehmet Kasım İyonya


Alıntı:
O hat çok dolaşıyor, 50 km fazladan yol yapıyor.
Kuzey güzergahı her ne kadar dolaşsa da trenin Halkalı'ya kadar YHT hızında gelmesine imkan sağlayacağından o fark zaten tölare edilecektir kanaatindeyim. Bu durumda asıl dolanma Avrupa treninin eski güzergahtan geçmesi oluyor. Bir örnekle açıklamak gerekirse, Adapazarı'ndan Gerede'ye en kısa yol Otobanı kullanmak; lakin hız limiti, trafik ışıkları vb. işin içine katılmazsa eski yoldan bu iki nokta arası ulaşımın daha kısa süreceği sonucuna varılır. Burada da aynı durum geçerli.
Alıntı:
Ve şehiriçinde durağı olamıyor.
Doğrusu bu kısmı anlayamadım. Trenler İstanbul Havalimanı'ndan sonra pekâlâ Halkalı, Bakırköy ve Sirkeci Garı'nda durabilir. Hatta Yenikapı'da yeryüzünde, eski banliyö istasyonunun olduğu yerde, bir gar da yapılabilir. Anadolu Yakası'na gidecek trenler de Haydarpaşa kalkışlı olacaktır zaten.

En son xmaksoy tarafından Cum 15 Mar 2019, 09:49 tarihinde değiştirildi, toplamda 3 kere değiştirildi


berlin81

1 hafta önce - Cum 15 Mar 2019, 09:39

Alıntı:

Dünyanın gelişmiş ülkelerinde yaşlı dediğimiz kişilere neden büyük saygı var bilirmisiniz?
Çünkü o yaşlılar çalışmış ülkelerine hizmet etmiş yeni nesillere ülkeyi çalışır şekilde teslim etmişlerdir.
İşte en çok bu sebepten Devlet ve halk saygıda kusur etmez.
Bizim gibi bir zamanlar samimi inananların ve maneviyatı yüksek insanların yaşadığı ülkemizde o medeni ilerlemiş denilenlerden bir tık fazlası da vardı o da sevgi. bizim millet saygı dışında sevgisinide verirdi yaşlılarına.
Ama bugün her değerimizi kaybettiğimiz gibi yaşlılara neredeyse ölün ne işiniz var gezmek hava almak hakkınız değil dercesine bakış açısında olanlar bana Kudüste acımasızca davranan Müslümanlara zulüm edenleri hatırlatıyor.
65 yaş ve üstü diye beğenmediğimiz yaşlarda anca emekli olunacağını hatırlayalım biraz Türk örf adetlerini hatırlayın toparlanın derim.
Herkes bu ülkede her kullanıma açık hizmeti saygısızlık yapmadıkça dilediğince kullanır.


Kimsenin böyle bir sey söyledigi yok, sadece ajitasyon yapmissiniz. Söylenen su parasi olan ister 90 ister 20 yasinda olsun ücret ödeyecek. Parasi olmayan ücretsiz ya da indirimli seyahat edecek.

Dünyanin hangi gelismis ülkelerinde 65 yas üstündekiler gelirlerine bakilmaksizin bedava seyahat ediyor?

Ayni durum sadece memur oldugu icin bedava ya da indirimli seyahat edenler icin de gecerli.

Bir de aci gercek su ki Türkiye'deki yaslilarin önemli bir kismi hayatlari boyunca bir gün bile calismis degil.

Alıntı:
Atalar İstasyonu (Bu sabah)

İnsanların ayakları iyiden iyiye alışıyor artık


Minibüslerdeki yogunlukta bir degisiklik var mi?


En son berlin81 tarafından Cum 15 Mar 2019, 11:22 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


mustafasa7

1 hafta önce - Cum 15 Mar 2019, 09:51

15 dakikalık aralık göze çok görünebilir ancak yürüme mesafesindeyseniz vaktinizi ayarlayıp çıkarsanız eğer 5-7 dakikadan fazla beklemek zorunda kalmıyorsunuz, zamanla alışılır



LEVENT93

1 hafta önce - Cum 15 Mar 2019, 09:54

Alıntı:
Minibüslerdeki yogunlukta bir degisiklik var mi?


4-5 minibüs gördüm, ayakta hiç yolcuları yoktu, hatta eskiden sabahları oturmak imkansız gibi birşeyken boş koltukları olanlar dahi vardı.

Ben özellikle 16D'ye dikkat ettim. Yolcusu epey azalmış, sanırım en çok etkilenen hatlardan birisi bu olacak.


Mehmet Kasım İyonya
1 hafta önce - Cum 15 Mar 2019, 10:00

sayın xmaksyo

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=7098794#7098794
Alıntı:

Kuzey güzergahı her ne kadar dolaşsa da trenin Halkalı'ya kadar YHT hızında gelmesine imkan sağlayacağından o fark zaten tölare edilecektir kanaatindeyim. Bu durumda asıl dolanma Avrupa treninin eski güzergahtan geçmesi oluyor. Bir örnekle açıklamak gerekirse, Adapazarı'ndan Gerede'ye en kısa yol Otobanı kullanmak; lakin hız limiti, trafik ışıkları vb. işin içine katılmazsa eski yoldan bu iki nokta arası ulaşımın daha kısa süreceği sonucuna varılır. Burada da aynı durum geçerli.


Zaman olarak tolere eder de, yapım maliyetleri açısından 50 km*2=100 km fazla demiryolu yapılacağı için pahalı olur. CR3 güzergahından Halkalı-Gebze 77 km iken, Köprüyü dolaşan güzergahla Halkalı-Gebze 120-130 km oluyor. Arada 50-60 km mesafe farkı var. Adapazarı Gerede TEM Otoyolu kısa görünebilir ama 3. köprü otobanı çok dolanıyor. Ayrıca köprüden geçecek hızlı trenin hızı max 160 km/sa civarı olabiliyor. Köprünün statiği açısından.


akcay_ida

1 hafta önce - Cum 15 Mar 2019, 10:03

Alıntı:
O istasyon sadece iki fabrikada çalışanlara hizmet verdiği için, ayak bas saydın şayet gelen ilk trene binmek zorundaydın. Çünkü fabrikalar hariç çıkışı olmayan bir istasyondu. 17 yıl kullandım orayı.





Derya Bey Merhaba:
Video'yu Marmaray hattının ilk açıldığı gün Çayırova-Tuzla arasında çektim.Coşkonogulları bölümüde yer almakta.





Brsaktrk
1 hafta önce - Cum 15 Mar 2019, 10:06

Yedikule sirkeci arası atıl kalan hattın vaziyeti ne olacak bilen var mı?



sayfa 4284
ANA SAYFA -> ULAŞIM