Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Murat Caner
6 yıl önce - Cum 28 Eyl 2012, 13:11

Güçlendirilerik kullanılacak olan eski demiryolu tüneli:
   


Emir Karagüler

6 yıl önce - Cum 28 Eyl 2012, 19:08

Peki bundan nasil 3 hat gecicek?

Süleyman Hilmi YILMAZ

6 yıl önce - Cum 02 Ksm 2012, 15:37

Sağlık problemlerim nedeniyle uzun süredir bilgisayar başında olamadım.
Resimler gebze tren istasyonu şantiye alanında bugün çekilmiş resimlerdir.



İstasyonun eskihisar tarafında yapılan çalışmalar. Daha önce fore kazık resimlerini yüklediğim alanda, başlık betonları dökülmüş. Hafriyat çalışması yapılıyor.
(+)  


Aynı bölgenin kuzey tarafında fore kazık çalışmaları devam ediyor.
(+)  

Yine kuzey tarafda yapılan çalışmalar. Fore kazık çalışması ve yeni köprünün ayak kısmı gözüküyor.
(+)



İstasyonun Tuzla tarafında peron çalışmaları devam ediyor. Kuzey peronun çevre betonları tamanlanmış.


(+)


Peron kalıbının içinde yapılacak olan üstgeçit için bırakılan kolon filizleri gözüküyor.


(+)




(+)




Barış Toprak
6 yıl önce - Pzr 04 Ksm 2012, 15:10

Süleyman Bey, geçmiş olsun.
Allah şifalar versin.
Merak ettiğim bir konu var. Tuzla'da arabaların kullandığı bir sadece aracın geçebildiği bir altgeçit var. O altgeçitin akıbeti ne olacak, biliyor musunuz?



(+)




Süleyman Hilmi YILMAZ

6 yıl önce - Pzr 04 Ksm 2012, 18:40

Teşekkürler.
Tuzla kısmını net bilmemekle beraber, gebze de hızlı tren için yapılan çalışmalar kapsamında eskihisar bölgesinde bulunan tüneli tamamen yıktılar. Marmaray kapsamında ise Gebze tren istasyonu civarında daha önce atıl olan arazilerin bugün hafriyatı alınıyordu.
Bildiğim genel bilgi ise, marmaray çalışmasını engelleyecek tüm engelleri kaldıracakları.
Örnek Fatih tren istasyonu yanındaki üst geçit yeniden yapılacak,
Eskihisar feribot yolundaki köprü ayakları dar olduğu için yeniden yapıldı.

Muhtemelen o alt geçit ve tuzla tren istasyonundan önceki tünel de muhtemelen yıkılıp yeniden yapılacak.


Süleyman Hilmi YILMAZ

6 yıl önce - Sal 13 Ksm 2012, 11:54
Dalçık Projesi


E-5 istikametinden darıca bölgesine geçmek için resimde görüldüğü yolu kullanmak gerekiyordu.
Şimdi sarı ile işaretli bölgede CR3 sözleşmesi kapsamında bir dalçık yapılıyor. Yolun her iki tarafıda daha önce çift şerit olarak zaten hazırlanmıştı. E5 bağlantısının yapılması ile hem yolculuk süresi kısalacak, hemde gebze-eskihisar kavşağındaki trafik yoğunluğu ciddi bir şekilde azalacak.

İnşaat çalışmaları başladı,

Marmaray projesinin bölgeye kattığı en büyük artılardan biri de bence bu,
Harita üzerindeki ölçümlerimde 2,5 KM fark ediyor. Ama en büyük kazanç zaman olacak, zira eskihsar kavşağında akşam saatlerinde ciddi trafik oluşmaktadır.


  (+)



gurmen
6 yıl önce - Sal 13 Ksm 2012, 12:46

Dalçık dediğiniz tren yolunun altı mı .Eğer öyleyse bunun trafiğe ne faydası olurki.Ancak E-5 ten A noktasından çıkış verip B noktasından tren yolunun altından geçerse olur. Yalnış mı anladım?

Süleyman Hilmi YILMAZ

6 yıl önce - Sal 13 Ksm 2012, 12:50

Doğrudur zaten A noktasından geçiş verilecek.
Haritada tam net olmasada iki nokta arasındaki geniş yol gözükmektedir.


Ayhan İmamoğlu

6 yıl önce - Sal 13 Ksm 2012, 17:20

gebze istasyonunun son durumunu gösteren yeni foto gönderebilirmisiniz?? yani bugünki hali nasıl

Murat Caner
6 yıl önce - Sal 13 Ksm 2012, 18:44

Alıntı:
Peki bundan nasil 3 hat gecicek?


Tünel araç park alanını İzmit yönüne bağlıycak. Tek yol geçicek.

Alıntı:
Peron kalıbının içinde yapılacak olan üstgeçit için bırakılan kolon filizleri gözüküyor.


İstasyon Caddesinden istasyona doğrudan giriş yapılmıyor anlaşılan.



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM