Ana Sayfa 900 bin Türkiye Fotoğrafı
Süha
5 yıl önce - Pzr 28 Arl 2008, 00:17

BALIKESİR BELEDİYE OTOBÜSLERİ VE HATLARI



Balıkesir’de çalışan belediye otobüs fotoğraflarını bu başlık altında toplayacağız.

T.T.M ŞEHİR İÇİ 37 ADET OTOBÜS HATTI PERON YERLEŞİM HARİTASI


(+)


TÜM OTOBÜSLERİN GÜZERGÂH VE SAATLERİ


(+)


DEVLET HASTANELERİNE GÜNDÜZ KARŞILIKLI ÇALIŞAN HATLAR

Alıntı:
1 EYLÜL 2008`DEN İTİBAREN ŞEHRİN BİR UCUNDAN DİĞERİNE DİREKT GİDİLMESİ VE DEVLET HASTANELERİNE DİREKT ULAŞIM İÇİN GÜNDÜZ 07:00 – 19:00 SAATLERİ ARASINDA ÇALIŞAN HATLAR:

1) D2: GÜNDOĞAN - ATATÜRK DEVLET HASTANESİ

2) D7A: BAHÇELİEVLER - ATATÜRK DEVLET HASTANESİ

3) B1 – G5 : EKİLMİŞ - ATATÜRK DEVLET HASTANESİ

4) K2 – G4 : 2. SAKARYA - ATATÜRK DEVLET HASTANESİ

5) B2 – K9 : EKİLMİŞ - BALIKESİR DEVLET HASTANESİ

6) D8 – K6 : BAHÇELİEVLER - BALIKESİR DEVLET HASTANESİ

7) D4 – K7 : CENGİZ TOPEL - BALIKESİR DEVLET HASTANESİ

DİĞER OTOBÜS HATLARI

» B 1 - EKİLMİŞ - 2 HATTI
» B 2 - EKİLMİŞ - 1 HATTI
» B 2A- EKİLMİŞ - 3 HATTI
» B 3 - KÖRFEZ KENT HATTI
» B 4-KUVAY-I MİLLİYE HATTI
» B 5 - KIZPINARI HATTI
» B 6 - HUZUREVİ HATTI
» B 7- GÖÇMEN KONUTLARI HATTI
» B 8 - AYGÖREN HATTI
» D 1 - GÜNDOĞAN HATTI
» D 2 - GÜNDOĞAN - S.S.K. HATTI
» D 3 - BELDEKENT HATTI
» D 4 - HAVA ÜSSÜ HATTI
» D 5 - HASAN BASRİ ÇANTAY HATTI
» D 6 - TEKNİK LİSE CAD. HATTI
» D 7 - MEHMETÇİK CAD. HATTI
» D 7A- BAHÇELİEVLER - G.O.P. HATTI
» D 8 - BAHÇELİEVLER HATTI
» D 9 - PLEVNE HATTI
» G 1 - ÇAYIRHİSAR HATTI
» G 1A - ADALET SARAYI HATTI
» G 2 - SÜTLÜCE - ŞÖFÖREVLERİ HATTI
» G 3 - G.O.P HATTI
» G 4 - ATATÜRK DEVLET HASTANESİ - 1 HATTI
» G 5 - ATATÜRK DEVLET HAST. - 2 HATTI
» K 1 - 1.SAKARYA HATTI
» K 2 - 2. SAKARYA HATTI
» K 3 - MALTEPE HATTI
» K 4 - SEFAKÖY HATTI
» K 5 - ATATÜRK MAH. HATTI
» K 6 - PAŞAALANI - 1 HATTI
» K 7 - TOYGAR HATTI
» K 8 - K.Y.K. - TOKİ 1.ETAP HATTI
» K 8A - K.Y.K. - TOKİ 1.ETAP HATTI
» K 8B - K.Y.K. - TOKİ 2.ETAP HATTI
» K 8C - K.Y.K. - TOKİ 2.ETAP HATTI
» K 9 - PAŞAALANI - 2 HATTI
» R 1-2 PAŞA CAMİİ RİNG HATTI
» TERMİNAL HATTI
» KYK-KAMPÜS HATTI

Kaynak: http://www.balikesir.bel.tr/balkart.php?islem=6


Süha
5 yıl önce - Pzr 28 Arl 2008, 00:44

AKILLI, TAM VE İNDİRİMLİ BALKART BİNİŞ ÜCRETLERİ

AKTARMALI VEYA 2 BİNİŞ ÜCRETİ

HAT ADI

İLK BİNİŞ ÜCRETİRİNG OTOBÜSÜŞEHİR İÇİ HALK OTOBÜSÜ

TERMİNAL OTOBÜSÜ

KAMPÜS OTOBÜSÜ

RİNGT

40 kuruş

40 kuruş

+ 70 kuruş

110 kuruş

110 kuruş

İ

40 kuruş

40 kuruş

+35 kuruş

75 kuruş

75 kuruş

ŞEHİR İÇİ

T

110 kuruş

+Ücretsiz

+Ücretsiz

+75 kuruş

+75kuruş

İ

75 kuruş

+Ücretsiz

+Ücretsiz

75 kuruş

75 kuruş

TERMİNAL

T

110 kuruş

40 kuruş

+ 75 kuruş

110 kuruş

+75kuruş

İ

75 kuruş

40 kuruş

75 kuruş

75 kuruş

75kuruş

KAMPÜS

T

110 kuruş

40 kuruş

+ 75 kuruş

+75 kuruş

110 kuruş

İ

75 kuruş

40 kuruş

75 kuruş

75 kuruş

75 kuruş



( + işareti 45 dakika içindeki binişleri gösterir. )

T : Tam bilet ücreti.

İ : İndirimli bilet ücreti.

Alıntı:
Akıllı TAM ve İNDİRİMLİ BALKART ilk biniş ve aktarmalı biniş veya ikinci biniş yolculuk ücretleri yukarıdaki tablolarda belirlendiği şekliyledir.

(Karta doldurulan para miktarından her binişte elektronik olarak düşülecek.)

Akıllı İNDİRİMLİ BALKART tek biniş yolculuk ücreti ; Akıllı TAM BALKART tek biniş yolculuk ücretinin yaklaşık 2/3’ si nispetinde hesaplanmıştır. (Ring biniş ücreti 40 Ykr.’dir.)

(İndirimli Balkart sahiplerine aktarmada ayrıca indirim yapılmaz.)

Tam biletin kampüs, terminal ve halk otobüsleri arasında aktarma ücreti öğrenci tarifesidir.

AKILLI BALKART VE MANYETİK BALKARTLARIN SATIŞ VE DOLUM FİYATLARI

12 Nisan 2008 tarihinden itibaren; Kontaksız Akıllı TAM BALKART bedeli – Bir defaya mahsus olarak :..........1,00 YTL.

Kimlikli Akıllı İNDİRİMLİ BALKART (Öğrenci, Özürlü, 65 yaş üstü) bedeli ..........5,00 YTL.

(Bir yıllık olup her yıl Ekim ayı içinde yenilenecek.)

Kimlikli ÜCRETSİZ BALKART bedeli :..............................10,00 YTL.

(Belediye Meclisince belirlenen hak sahiplerine verilir.)

Kontaklı Manyetik BALKART (Aktarmalı veya aktarmasız bir biniş) :..............1,25 YTL.

İndirimli veya ücretsiz BALKART’ını cihaza göstermeyenler veya başkasına kullandıranlar hakkında Zabıta Müdürlüğü’nce cezai işlem uygulanır.

Tabloda görüldüğü şekliyle belli süreler zarfında otobüsler arasında aktarma yapacak yolcular, cüzi bir ücret verilerek bir defaya mahsus alınan akıllı BalKART’ı günde iki kere kullanmakla, kartın maliyetini 5 günde çıkartmış olacaklardır.

Ayrıca akıllı BalKART sayesinde otobüs ve gişe önlerinde sabah ve akşam saatlerinde yaşanan kalabalıkta hiç beklemek zorunda kalınmayacak olup; bu konuda Balıkesirli hemşehrilerimizin daha duyarlı olmasını istiyor ve 7’ den 70’e her yaştan insanı “Akıllı BalKART” kullanmaya davet ediyoruz.

Toplu taşım entegrasyonunun yolcularımıza ve ulaşım aktörlerimize hayırlı olmasını diliyoruz.


Kaynak: http://www.balikesir.bel.tr/balkart.php?islem=6


Süha
5 yıl önce - Pzr 28 Arl 2008, 03:13

BALKART`I NASIL KULLANACAKSINIZ ?

Akıllı BalKART üzerine para değeri yüklenebilen, yolcuların toplu taşıma araçlarını kullanmalarında ve aktarma yapmalarında yolculuk bedelinin tahsilinde kullanılan ve kullandıkça üzerine yüklenmiş para değeri azalan, gerektiğinde üzerine kimlik bilgilerinin yazıldığı, fotoğrafla kişiselleştirilebilen, son kullanma tarihi olan ve içinde bu kartla yapılan yolculuklarla ilgili istatistiksel bilgiler saklanan, sistemde bilet yerine kullanılan temassız elektronik kart lardır. İlk önce BalKART satış noktalarından kart bedeli ödeyerek Akıllı BalKART satın alınır, sonra belirlenen miktarda kredi yüklenir. Kedisi yüklenmiş Akıllı BalKART’lar, belediye ve özel halk otobüslerine binerken validatöre okutturulur

Vadilatörün ekranında geçebilirsiniz anlamına gelen İYİ YOLCULUKLAR mesajı görünecek, sesli ikaz ile birlikte yeşil ışık yanacaktır.

Balkart kredisinden bir biniş ücreti otomatik olarak azalacaktır. Kalan kredi miktarı validatör ekranında görülür.

Validatör YETERSİZ PARA uyarısı verirse, kartta kredi kaldığı anlamına gelir. Satış noktalarından tekrar kredi yükletilir.

GEÇERSİZ KART uyarısı kartın problemli olduğunu gösterir. Kartın değişimi için Akıllı Kart Bilgi Merkezine başvurulur. Kullanıcı hatasından kaynaklanan (katlama, kırılma, çizilme vb.) kartlar geçersiz sayılır,ücretsiz değişim yapılmaz.

Yukarıda tanımlanan kullanıcı hatasına maruz kalmamak için Akıllı BalKART’ların özenli bir şekilde kullanılması gerekir. Bu kartların içinde aynı zamanda para değeri olduğundan çalınma ve kaybolma riskine karşı kart üzerindeki seri numarası kullanıcı tarafından saklanarak gerektiğinde Akıllı BalKART Bilgi Merkezine başvurulur.

MANYETİK BalKART’I NASIL KULLANACAKSINIZ ?

Satın alınan manyetik BalKART, validatörün üst kısmında bulunan bölüme ok yönünde sokulur. Otomatik olarak içeri alınıp okuma işlemi tamamlandıktan sonra bile dışarı çıkacaktır.

Geçebilirsiniz anlamına gelen İYİ YOLCULUKLAR yazısı ile birlikte yeşil ışık yandıktan sonra bilet bu bölümden alınarak yolculuk boyunca saklanır. YANLIŞ BİLET uyarısı alınırsa, bilet katlanmış yada yırtılmış anlamına gelir. Validatör tarafından okunamaz. Bu tür biletler geçersiz sayılır.

Kullanım hakkı biten bilet tekrar kullanılırsa ekranda GEÇERSİZ BİLET uyarısı ile birlikte kırmızı sinyal yanar, sesli ikaz devreye girer. Bu durumda satış noktasından yeni bilet alınır.



Kaynak: http://www.balikesir.bel.tr/balkart.php?islem=3


Süha
5 yıl önce - Pzr 28 Arl 2008, 04:18

BALKART RESİMLERİ



Kaynak: http://www.balikesir.bel.tr/balkart.php?islem=2


KENT İÇİ ULAŞIMDA TEK BİLET DÖNEMİ BAŞLIYOR

Alıntı:
Seçim döneminde kentin ulaşım problemini çözeceğimiz yönünde verdiğimiz sözün takipçisi olduk ve şimdi Belediyemizin 2020’li yıllardaki vizyonuna ışık tutan teknolojik atılımını 2006 yılında hayata geçirmek için, belediye otobüsleri ile şehiriçi ve terminal özel halk otobüslerinde bütünleşik bilet sistemine geçiyoruz.

Balıkesir’in toplu ulaşım konusunda yaşadığı sıkıntılara kökten çözüm getirmek amacıyla Belediyemizce hazırlatılan “ Balıkesir Ulaşım ve Trafik Planlaması, Etüd ve Uygulama Projeleri Raporu ” kapsamında eski otogar mevkiinde yapımı devam eden Kentiçi Toplu Taşım Merkezindeki Aktarmalı Ulaşım Sisteminin alt yapısında iki unsur var: Fiziki entegrasyon ve ücret entegrasyonu. Fiziki entegrasyon, otobüs hatları ile minübüs ve taksi-dolmuş hatlarını aynı noktada buluşturuyor, ücret entegrasyonu ise otobüslerde farklı hat türleri arasında aynı bilet türü ile seyahat edebilme imkanı sağlıyor.

Aktarma merkezli bol transferli bu sistem, işletim maliyetlerini düşüreceği, sefer sayısını artıracağı için, yolculara ek bir maliyet getirmeden daha hızlı ve seri ulaşım imkanı sağlayacaktır.

Kent içi ulaşıma yepyeni bir sistem getirecek olan “ Aktarmalı Ulaşım Sistemi “ ile şehiriçi otobüs hatları ve üç ayrı ring sistemi aktarma merkeziyle birbirine bağlanıyor. Böylelikle şehiriçine kadar sarkan toplu ulaşım hatları Başçeşme mezarlığı karşısı, Deve Loncası, Doğumevi, Valilik ve Orduevi bölgelerinde kesilerek, daha kısa hatlar oluşturulacak; şehiriçi trafiğine girmeyerek zaman kazanan araçlar sayesinde hem güzergahlar hem de seferler revize edilmiş olacaktır.

Bu sistem trafiği düzene sokarak yaşanan sorunları en aza indirecektir. Şehir merkezindeki araç ve trafik yoğunluğu azalacağından buralardaki mevcut görüntü ve gürültü kirliliği de son bulacaktır.

Sistemdeki araç takip programı sayesinde toplu taşımada ulaşım tek merkezden kontrol edilecek; kentiçi toplu ulaşımla ilgili her türlü istatistiki bilgi en doğru şekilde toplanacak, buna göre gereksiz hatlar kaldırılacak, yolcu potansiyeli olan yerlerin sefer sayıları artırılacaktır. Birçok veriye ulaşmamızı sağlayacak bu sistem, ileriki yıllarda ulaşım yatırımlarının doğru ve ihtiyaca uygun projelendirilmesine katkı sağlayacaktır.

Söz konusu istatiki bilgileri değerlendirerek;

1. Balıkesir Belediyesi sınırları dahilinde toplu taşım yapan işletmelerin birbirini tamamlayıcı şekilde çalışması için her işletmenin çalışma sahasının coğrafi ve zamansal sınırları belirlenecek;

2. Bu çerçevede işletmelerce hazırlanan detaylı çalışma programları birleştirilip gerekli çalışmalar yapılarak kesin güzergah ve sefer programları düzenlenecek;

3. İşletmelerin sürekli izlenmesi ve istatiki bilgilerin de değerlendirilmesiyle sistem bazında, koridor bazında ve hat bazında doluluk oranı, yolcu / otobüs kilometresi, hasılat / otobüs kilometresi, parkur süresi sapması gibi anlamlı performans ölçüleri ve göstergelerinden oluşan bir veri tabanı düzenlenecek;

4. Verilerin incelenmesi ve analiziyle sistem optimizasyonu sağlamak için gerekli ayarlamalar yapılacak, güzergah değişiklikleri, besleyici hat, ana hat bağlantıları program değişiklikleri, işletme içinde değişiklikler yapılacak, bu sayede toplu taşıma araçlarının maksimum verimde çalışması sağlanacaktır.

5. Elde edilen verilerin değerlendirilmesi ile ilk ve son durak talep noktaları belirlenecek ve varsa gereksiz seyahatler azaltılacak, böylece bu araçların yollarda oluşturdukları trafik yükü azaltılacak ve parkur süresi azaltılacağından günlük sefer sayıları artırılacaktır.

6. Yeni hatların ihdasında koridorların yolculuk talepleri hakkında bilgi sahibi olunacağından gerçek yolculuk talepleri tespit edilip bu tespitlere esas olan yeni hatlar oluşturulacaktır.

7. Elde edilecek istatiki bilgiler ileri yıllara dönük ulaşım mastır planlarının hazırlanmasında ve ulaşım yatırımlarının doğru ve ihtiyaca uygun projelendirilmesinde kullanılacaktır.

8. Belediye otobüslerine ve sözleşme gereği olarak Özel Halk Otobüslerine Manyetik BalBİLET ve Akıllı BalKART okuyucu validatörler takılacak, vatandaşlarımız bu kartlardaki kredilerini kullanarak yolculuk yapabilecektir.

9. Diğer çağdaş şehirlerin ulaşım sistemlerinde de olduğu gibi halkımız her bir ulaşım aracı için ayrı bir bilet veya para kullanma zahmetinden kurtulacaktır. Akıllı BalKART’ına kredi yükleyen bir vatandaş Şehiriçi ve Terminal Özel Halk Otobüsleri ile Belediye otobüslerinin tümünden faydalanabilecektir.

10. Şehiriçi Ulaşım Entegrasyonunda önemli bir aşama olan bu adım ile kent içi ulaşım entegrasyonu konusunda büyük bir adım atılmıştır. Bu entegrasyonun ilerleyen aşamalarında halkımızın toplam yolculuk maliyetinin düşürülmesi de sağlananacaktır.

Balıkesir Belediyesi ile EAS Elektronik Ltd. Şti. arasında 10 kasım 2005 tarihinde imzalanan şözleşme gereğince 2006 yılı başlarında 40 adet şehiriçi ve ring hatlarında, 8 adet terminal hattında, 12 adet kampüs hattında olmak üzere toplam 60 adet Belediye ve özel halk otobüslerinde validatör ( akıllı kartları okuyup değerlendiren elektronik cihaz ) takılması suretiyle akıllı BalKART ve manyetik BalBİLET uygulaması başlatılacaktır. Böylece kentiçi ulaşımda tek kart sistemine geçilmiş olacaktır.

Geçiş döneminde belirli bir süre otobüs içinde akıllı BalKART ve manyetik BalBİLET satılarak yolcuların mağduriyeti giderilecektir. Bu uygulama ile kağıt bilet ve paralı yolcu taşımacılığı sona erecek olup, araç içinde biletçi bulundurma gereksinimi ortadan kalkacaktır. Sürücü sadece aracının sevk ve idaresine konsantre olacağı için daha emniyetli yolculuk yapılabilecektir. Bozuk para ve üstü gibi konular konuşulmayacak ve problem teşkil etmeyecektir.

Akıllı BalKART ve Manyetik BalBİLET Belediye ve özel halk otobüslerinde para yerine kullanılacaktır. Vatandaşlar kartını alırken yetkili bayilerden dilediği miktarda para yükleteceklerdir.

Otobüslerde seyahat edebilmek için kartların biniş kapılarında bulunan validatör cihazına gösterilmesi, eğer kart cüzdandan çıkarmadan, cihaza cüzdan gösterilerek kullanılacaksa, cüzdanda aynı türden başka kartların (başka illere ait elektronik ücret toplama kartları) bulunmamasına dikkat edilmesi gerekmektedir.

Birden fazla otobüste seyahat etmek gerekiyorsa, akıllı BalKART farklı hatlarda farklı süreler içinde ücretsiz veya indirimli aktarma yapılmasına izİn vermektedir.

Akıllı BalKART katlanmamalı, kırılmamalı, ateşe tutulmamalı ve kesici bir aletle çizilmemelidir. Kartlar PVC’ den mamül olup, ayrıca sıcak plastik kaplama yapılmasına gerek yoktur.

İndirimli veya ücretsiz akıllı BalKART’ını cihaza göstermeyenler veya başkasına kullandıranlar hakkında cezai işlem uygulanacaktır.

Bütünleşik bilet sisteminde akıllı BalKART sistemin temelini oluşturmakta olup, amacımız toplu taşımdaki yolcu sayısını artırmaktır. Balıkesirlilere hem kolaylık, hem de ücretsiz yada indirimli yolculuk imkanı sunan akıllı BalKART ile tek bir bilet ücretiyle şehrin bir ucundan diğer ucuna rahatlıkla gidebilecektir.


Kaynak: http://www.balikesir.bel.tr/balkart.php?islem=1


Süha
5 yıl önce - Pzr 28 Arl 2008, 04:23

HACI İSMAİL, MİRZABEY, AYGÖREN VE DUMLUPINAR MAHALLELERİNE YENİ OTOBÜS HATTI



Alıntı:
Balıkesir’in en eski mahallelerinden Hacı İsmail, Mirzabey, Aygören ve Dumlupınar mahallelerine otobüs hattı hizmet vermeye başladı. Yetkililer, özellikle buralarda oturan yaşlı vatandaşların yoğun isteği üzerine böyle bir otobüs hattını toplu taşıma sistemine dahil ettiklerini bildirdiler.

Belediye İşletme ve İştirakler Müdürlüğü, Otobüs Birimi’nin hizmete koyduğu yeni otobüs hattıyla, Balıkesir kent merkezinin en eski mahallelerine otobüs seferlerine başladılar. B8 numaralı otobüs hattında çalışacak otobüsler Toplu Taşıma Merkezi’nde Ring otobüslerinin kullandığı peronu kullanacak. Toplu Taşıma Merkezi’nde 30 dakikada bir kalkacak hatta çalışacak otobüsler, Gazi Bulvarı, Deve Loncası, Karesi Türbesi, Paşa Cami, Hacı İlbey Halk Eğitim Merkezi, Çamlık, Aygören Cami, Hilmi Ziya Apak Caddesi, Balıkesir Lisesi, Askeri Hastane, SGK İl Müdürlüğü, Saat Kulesi, Necati Eğitim Fakültesi, Doğumevi, Tren İstasyonu ve Toplu Taşıma Merkezi güzergâhında sefer yapacak.

Otobüs Birim’inden yetkililer, özellikle eski Balıkesir diye adlandırılan ve Saat Kulesi ve Paşa Cami’nin üst bölgelerinde oturan vatandaşların otobüs güzergahına araçlarını gelişi güzel park etmemeleri konusunda vatandaşları uyarıyorlar.


Kaynak: http://www.balikesir.bel.tr/duyuru_gor.php?siras=80


Süha
5 yıl önce - Pzr 28 Arl 2008, 05:35

Balıkesir belediye otobüslerinden bir tanesi maalesef kaza yapmış.

OTOBÜS DEVRİLDİ: 1 ÖLÜ, 35 YARALI
Alıntı:


Balıkesir'de sürücü kursu öğrencilerini sınava götüren otobüs şarampole yuvarlandı
Balıkesir'in Havran ilçesinde sürücü kursu öğrencilerini taşıyan otobüs tipi sebebiyle devrilirken, kazada 1 kişi öldü, 4’ü ağır olmak üzere 35 kişi de yaralandı.

Havran'daki Çağ-Tek sürücü kursu öğrencilerini Balıkesir'e sınava götüren Osman Baltaoğlu idaresindeki 10 H 4335 plakalı otobüs, geri dönerken 15.45 sıralarında Şapçı rampalarında tipi sebebiyle kaydı.

Otobüsün devrilmesi sonucu Havran Meslek Yüksek Okulu öğrencisi Şeref Lokumcu (19) olay yerinde hayatını kaybetti. İsimleri öğrenilemeyen 35 kişi ise yaralandı. Bölgeye Balıkesir, İvrindi, Edremit, Havran ilçelerinden çok sayıda ambulans sevk edildi. Yaralılar Balıkesir, İvrindi, Havran, Edremit Devlet Hastaneleri'nde tedavi altına alındı.

Kaza mahalline gelen Havran Kaymakamı Fatih Genel, Havran Belediye Başkanı Levent Gökalp, Büyükdere Belediye Başkanı Hüseyin Asarlı, yetkililerden bilgi aldı. Gökalp, "Sabahleyin sınava giden sürücü kursu öğrencilerini taşıyan belediye otobüsü dönüş yolunda tipi sebebiyle kayınca üzücü kaza meydana gelmiş. Acımız büyük" dedi. Kaza ile ilgili soruşturma sürüyor.




Kaynak: http://www.haberturk.com/haber.asp?id=117534& ...2008/12/28


denizefe
5 yıl önce - Pts 05 Oca 2009, 18:15

Balıkesir Belediyesinin projelerinden olan Metrobus projesinin ilk aracı şehre geldi.Hazırlıksız olduğum için fotoğrafını çekemedim ama Mercedes aracın renginin beyaz olduğunu ve kırmızı belediye logosu olduğunu söyleyebilirim.

denizefe
5 yıl önce - Cmt 10 Oca 2009, 20:21



Balıkesir Belediyesi toplu taşıma sisteminde bir yeniliğe daha imza atarak, toplu taşımada metrobüs devrini başlatıyor. Terminal-kent merkezi hattında çalışacak 2 adet körüklü otobüs, Pazartesi günü seferlerine başlayacak.

Metrobüsler, Pazartesi günü saat: 12.00’de Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde yapılacak kokteylin ardından ilk seferini Belediye Başkanı Sabri Uğur ve katılımcılarla gerçekleştirecek.
Balıkesir Belediyesi, BalKART’tan sonra, otobüslere kredi kartı ile binilebilmesine olanak tanıyan, yeni ödeme sistemini hizmete sunarak, vatandaşlara toplu taşıma sisteminde kolaylık sunuyor.

Körüklü otobüslerin hizmete girmesiyle eş zamanlı olarak başlayacak otobüslerde kredi kartı hizmeti, terminal ve halk otobüslerinin tümünde uygulanacak. Bank Asya ile imzalanan protokol çerçevesinde uygulanan sistemle, “öde geç” özellikli kredi kartı olan yolcular otobüslere binerken kredi kartı kullanılabilecek.



[ Mesajlar birleştirildi. - Süha - Cmt 10 Oca 2009 19:05 ]


Barbaros K
5 yıl önce - Pzr 11 Oca 2009, 16:40

bunlar standart körüklü connectolara benziyor. yada tam kendisi. demekki normal körüklü otobüs balıkesirde metrobüsmü oluyor..

denizefe
5 yıl önce - Pts 12 Oca 2009, 15:06

Evet bunlar Balıkesir'in Metrobüsleri


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM - Marmara