Ana Sayfa 892 bin Türkiye Fotoğrafı

BU DÖRT İLÇENİN ULAŞIM PROBLEMİNDE DİREK İETT Yİ ŞUÇLAMALARI DOĞRUMU
EVET
26.7%
 26.7%  [12]
HAYIR
73.3%
 73.3%  [33]
Toplam Oy : 45

Mert Keski
2 yıl önce - Çrş 22 Ağu 2012, 23:34

Alıntı:
Önce şu Harem-Tuzla tramvayı yapılsın derim ben.


Böyle bir proje yok. Bu, Kadıköy-Kartal metrosunun yıllar önce düşünülen ilk halidir.


Tevfik Metin Tanöven

2 yıl önce - Prş 23 Ağu 2012, 00:18

Arkadaşlar benim bu başlığı açma amacım bu forumda daha önce açılmış olan banliyo destek hattında yazılan bazı mesajlar üstüne oldu.Formu takip eden arkadaşlarımızdan bazıları o başlıkta 17b hattına iett nin verdiği otobüsleri beğenmediklerini ve daha iyi otobüsler verilmesini,Kadiköy-Kartal metrosunun açılmasından sonra İETT den Kartaldan Gebzeye hat açmasını ve bu hatlarada sarıgazi garajına verilen conetto marka otobüslerin verilmesini talep etmekteler.Yine bazı arkadaşlarımız da ilginç bir biçimde metro hattının Gebzede sonlanmasını istemeleri.Benim söylemek istediğim bu hizmetler İETT den ve İBB den talep ediliyorsa bu ilçelerin İstanbula bağlanması gerektiği yada Bir arkadaşımızın yazdığı gibi Gebze kendi kendine yeter diye düşünen arkadaşlarımız varsa bu talepleri burada yazmayacaklar.Bir arkadaşımız da Tuzladan Kadıköy,Otogar ve bostancı dışında Havaalanına ve başka yerlere otobüs yok demiş aynı olay İstanbulun Sarıyer İlçesi içinde geçerli.Sarıyerden de havaalanına gitmek için Taksime gelip aktarma yapılıyor.Bu örnek İstanbulun bir çok ilçesi için de geçerli.İETT elinden geldiğince ulaşımı rahatlatmaya çalışıyor ama bunu yapayım derkende bazı ilçeler ihmal ediliyor.Emin olun bu ihmal edilmeden de genel müdürün haberi bile yoktur.Saygılarımla

behlül41
2 yıl önce - Prş 23 Ağu 2012, 11:40

Alıntı:
Gebze, Darıca ve Çayırova İstanbula bağlı olan ilçeler değil ki ? Mevcut ilçelerde zaten Marmaray var; bundan daha cok İstanbul'un bir ilcesi olan Tuzla'nın İstanbul'a olan ulasım sorunları var;
+Daha ilçede Çift Katlı calısan bir otobüs hattı yok
+Daha ilçede Havalimanına giden bir otobüs hattı yok
+Daha ilçede Harem-Üsküdar bölgesine aktarmasız giden bir otobüs hattı yok
+İlçe için yapılması planlanmıs herhangi bir metro, tramvay hattı bile yok, Havaraymıs, Havaray'ı nereye yapacaksın kardesim? İstanbulun hatta Türkiyenin neresinde var böyle bir ulasım? Sacmalıktan baska birsey değil, Milleti kandırmasınlar bosuna, İstanbul kendi ilçesi olan Tuzla'ya sahip cıkmıyorken daha
Siz hala kalkmıs Gebze, Darica, Çayırova diyorsunuz..



Bizde bunu diyoruz .İstanbul önce kendi ilçeleri ile olan sorunlarını çözsün kocaeli nasılsa kendi sorunlarını çözer.


mehmetkonyar

2 yıl önce - Prş 23 Ağu 2012, 11:56

Alıntı:
Kadiköy-Kartal metrosunun açılmasından sonra İETT den Kartaldan Gebzeye hat açmasını ve bu hatlarada sarıgazi garajına verilen conetto marka otobüslerin verilmesini talep etmekteler.


İBB öncelikli olarak metroyu Tuzla İçmeler'e kadar uzatmalı. Bu konuda ihtiyaç olduğu bence ortada. Bugün yapılmasa yarın mutlaka yapılacak diye düşünüyorum. Tuzla-İçmeler'de ise bir toplu taşıma aktarma merkezi bulunmalı ve buraya metro bağlantısıyla birlikte bahsedilen ilçelere hem İETT hem de KBB destekli hatlar gelmeli. İETT ve KBB kendi araçlarıyla ekspres denilebilecek ancak çok önemli noktalarda duran, farklı güzergahlı hatlar açmalılar. Bunun haricinde çok detay mahalle ve ilçelere girip çıkan hatlar ya bu aktarma merkezine ya da en yakın banliyö istasyonuna ring yapacak şekilde ve ekspres hatları mutlaka kesecek şekilde çalışmalılar. Bu şekilde çalışan hatların ücretlendirme sistemi de her iki şehre uyum sağlamalı ve aktarma verir nitelikte olmalı. Eğer bu şekilde çalışan bir sistem olursa Gebze ve etrafındaki ilçelerin hem Kocaeli hem de İstanbul'a bağlantılarının kolaylaşacağı düşüncesindeyim.

Ayrıca sarışın körüklü Conecto'lar bugün bu hatlara verilmese bile uyum çerçevesinde yeni araçlar alınacak ve eğer 17B hala çalışıyor olursa bunlar olmasa bile başka araçlar mutlaka verilecek. Ancak benim böyle beklentisi olan arkadaşlara tavsiyem, İBB'ye bu tip istekler yapmaktansa Ulaştırma Bakanlığı'na banliyö hattının açılması ya da inşaatın hızlandırılması için istekte bulunmalarının çok daha yerinde olacağını düşünüyorum.


Tevfik Metin Tanöven

2 yıl önce - Prş 23 Ağu 2012, 12:55

Arkadaşlar Gebze,Çayırova ve Darıca ilçelerinde oturan vatandaşların metro dan faydalanması için metronun öncelikle şifa mahallesine kadar gelmesi lazım.Bildiğiniz gibi şifa mahallesinde e5 in altı Kocaeliye üst tarafıda İstanbula bağlıdır.Bu şekilde bir uzatma olursa Bu üç ilçeden Kocaeli büyükşehir belediyesi vatandaşları e5 in altına kadar getirir ve buradan gelen vatandaşlar metroya binip gidecekleri yere giderler.Böyle bir uygulama yapıldığındada vatandaşlarımız üzerlerinde hem akbil hemde Kocaelide kullanılan kent kartı bulundurmak zorundalar.Kent kartın iett de akbilin Kocaeli otobüslerinde geçmesi de adaletli bir gelir paylaşımı olmayacağından imkansız gibi birşey.Saygılarımla.


onur ç
2 yıl önce - Prş 23 Ağu 2012, 13:17

Alıntı:
İETTden otobüs hattı açılması beklenemez.


Nasıl Beklenemez. İETT zaten Gebzenin belli noktalarına hat koymuş durumda.

133Ş Kartal-Şekerpınar http://www.iett.gov.tr/saat/orer.php?hid=Saatler& ...ode=133%DE

17B Pendik-Gebze http://www.iett.gov.tr/saat/orer.php?hid=hat& ...nDetay.x=4


Tevfik Metin Tanöven

2 yıl önce - Prş 23 Ağu 2012, 16:12

İyi günler arkadaşlar.Oylama şıkkında evet oyu kullanan arkadaşlarımız burada evet derken Kocaeli ulaşım müdürlüğünü neden şuçlayıcı yazılar yazmıyorlar.Sonuç itibarıylan buralar İstanbula bağlı yerler değiller.Bu arkadaşlarımız yazılarını yazarken Kocaeli Ulaşım Müdürlüğünün ne işe yaradığını düşünüp öyle yazı yazarlarsa iyi olur.İsteğiniz eğer ulaşımınızı İETT sağlasın ama idari yönden Kocaeli ye bağlı kalmaksa böyle bir uygulama isteği kabul edilemez ve dünyada da örneği yoktur.Saygılarımla.

emrenmert

2 yıl önce - Prş 23 Ağu 2012, 16:28

M4 Önce Kaynarca'ya, daha sonra'da Sabiha Gökçen Havalimanı'na uzatılacak. Fakat Kaynarca-Gebze Otogar arasında İBB ve KBB ortaklığı ile yeni bir metro yapılabilir. Hattın toplam uzunluğu 20 km olacaktır: http://reklam.com/maps/RfHT0

Bir de Sabiha Gökçen-Orhanlı-Aydınlı şeklinde bir metro projesi var. Ama bu M4'ün devamı şeklinde mi bilmiyorum.


Serdar Cesar
2 yıl önce - Prş 23 Ağu 2012, 16:44

Alıntı:

Nasıl Beklenemez. İETT zaten Gebzenin belli noktalarına hat koymuş durumda.

133Ş Kartal-Şekerpınar http://www.iett.gov.tr/saat/orer.php?hid=Saatler& ...ode=133%DE




http://www.iett.gov.tr/saat/orer.php?hid=hat& ...nDetay.x=4

133Ş'nin duraklarına baktığımızda Tuzla'dan öteye durağı yok görünüyor. Hattın adı Şekerpınar ama il sınırını aşmadığı görülüyor. - Gördüğümü söylüyorum-

Alıntı:
17B Pendik-Gebze http://www.iett.gov.tr/saat/orer.php?hid=hat& ...nDetay.x=4


Trenler tekrar başladığında bu hat kalkabilir. Devam ederse diğer illere emsal teşkil eder. Ankara BB çıkar Kırıkkale'ye sefer açmaya kalkarsa emsal gösterilir.


onur ç
2 yıl önce - Prş 23 Ağu 2012, 18:16

Alıntı:
Trenler tekrar başladığında bu hat kalkabilir. Devam ederse diğer illere emsal teşkil eder. Ankara BB çıkar Kırıkkale'ye sefer açmaya kalkarsa emsal gösterilir.


Ankara bunu emsal sayamaz, izmit -istanbul arasındaki günlük insan gidiş-dönüşü ile Ankara-kırıkkale arasında dağlar var. Bidefa Gebze İstanbul la iç içe geçmiş bir ilçe. İnsanları madur etmenin bir anlamı yok. İDO nasıl ki Eskihisara iskele kuruyorsa İmite de İETT seferleri düzenleyebilir. Kanun falan hikaye. İBB benim bi ton derdim var birde Gebzey ile uğraşacağım diyip bu işe hiç girmiyor.


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM