Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Balıkesir - Yeni Stadyum Projesi
« önceki   123 ... 232425262728   sonraki »

ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 24
ahmet sert

4 ay önce - Sal 12 Arl 2017, 19:35

Stada yüklenelim, yapılması için zaman geldi de geçiyor.Çok geç kalındı.Ben yine başvuru yapmaya devam ediyorum ama bana her sene birçok defalar yazdığım için falan tarihinde filan cevabı verildiği anlaşıldığından şeklinde cevaplar veriliyor.Artık metni değiştirip, görsel dosyalar da ekleyip yine de göndermeye devam ediyorum.Arkadaşların bu konuya eğilmesi gerekiyor, beş dakikanızı ayırın ve isteyin rica ediyorum.

Erdal Düven

4 ay önce - Sal 12 Arl 2017, 19:49

Abi inan bu meşhur bir başlığımız var hani

Balıkesir'in yeni yatırımlık yerleri neresi olur? Diye
hani oraya mesaj yazan misafir arkadaşlar bimer ve spor bakanlığına bu yapılmasını istediğimiz yeni stadyum için mesaj yazsalar bu iş olur diyorum banko Ahmet sen nerdesin bu işe ?


ahmet sert

4 ay önce - Sal 12 Arl 2017, 19:53

Erdal o şahsi iş, money işi, stadyum ise devlet işi ve toplum yararına yazarlar mı hiç, haydi canım, onlar Balıkesir'in kendi yararlarına gelişmesini istiyorlar toplum yararına değil.Bak, tüm samimiyetimle söylüyorum, o başlığa yazan, o kadar insan bunu Bimer'e yazsalar bakanlık tepkisiz kalamaz.



Misafir 527

4 ay önce - Sal 12 Arl 2017, 20:04

Abi bi konuyu wow da hergun yukarida tutmaliyiz belki merak edip yazan olur. Bu kez de ucpinara yapilsin kabakdereye yapilsin kavgasi cikar😀

Erdal Düven

4 ay önce - Çrş 13 Arl 2017, 13:20

Alıntı:


Bak, tüm samimiyetimle söylüyorum, o başlığa yazan, o kadar insan bunu Bimer'e yazsalar bakanlık tepkisiz kalamaz.


Doğru söze ne hacet Ahmet abi


ahmet sert

4 ay önce - Çrş 13 Arl 2017, 17:55

İki gün önce yaptığım başvuruya aşağıdaki gibi cevap vermişler.Cevap klasik, otomatik olarak, masa başına oturttukları bir memur fix menü bir cevap veriyor:

Spor Genel Müdürlüğü olarak, ülkemizde vatandaşlarımızın, özellikle çocuklarımızın ve gençlerimizin spor yapabilmeleri için yurt genelinde başlattığımız tesisleşme seferberliğinde spor tesisi ihtiyaçlarının giderilmesine yönelik gerek 2017 gerekse ileriki yıllar yatırım programlarında Balıkesir İli ve İlçeleri de dahil olmak üzere çalışmalarımız sürdürülmektedir.

Bilgilerinizi rica ederiz

Başvurular artarsa kayıtsız kalamazlar, bence birkaç arkadaş daha düzenli olarak yazmalı beş dakikasını ayırıp.



bahattin10

4 ay önce - Çrş 13 Arl 2017, 22:07

Altin gibi bi zaman dilimi var elimizde 2019 secimine kadar. Temelini bari attirabilsek gerisi gelir

ahmet sert

4 ay önce - Çrş 13 Arl 2017, 22:12

Bahattin yolu var aslında, birkaç kişi daha Bimer kanalıyla hatta belediyeye de başvuru yapacak, ısrarla devam edecek, bu başvurular, fazla kayıtsız kalabileceklerini düşünmüyorum.

salih salih
4 ay önce - Pts 18 Arl 2017, 10:11

Alıntı:

Seyirci sayısı


Buradaki resimden hareketle yeni büyük bir stadyum yapılması doğru değil.
Diğer şehirlere yapılan da doğru değil karşılaştırma olarak düşünmek de doğru değil.
Belki stadın parça parça dönüştürülmesi, yenilenmesi daha iyi olabilir.


Afacan Bartu
4 ay önce - Prş 28 Arl 2017, 02:12

Giresuna bile 33 binlik stad yapılıyor neyimiz eksik



sayfa 24
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 232425262728   sonraki »
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET