Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Eskişehir - Estram 2.Etap
« önceki   123 ... 262728   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 27
Misafir c6a

8 ay önce - Pts 22 May 2017, 16:44

4 yılda furkan beyin düşünceleri değişmiş.
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=122360 ...p;start=30


Furkan ÇINAR
8 ay önce - Pts 22 May 2017, 16:49

Alıntı:
4 yılda furkan beyin düşünceleri değişmiş.


Düşüncelerim de değişiklik yok.
Araç sayısı hat uzunluğuna göre çok az haliyle sefer sıklığı da çok uzun. Eskişehir'deki sefer sıklığı hafif raylı sistemden daha çok banliyo gibi.


Misafir c6a

8 ay önce - Pts 22 May 2017, 16:52

planlı bir işletim olursa 10 dk ya düşürülebilir . plansız işletiliyor



Furkan ÇINAR
8 ay önce - Pts 22 May 2017, 16:54

Alıntı:
planlı bir işletim olursa 10 dk ya düşürülebilir . plansız işletiliyor


Olabilir, belki kafalarında daha başka şeyler vardır.
Mevcut ulaşım düzenlemesi tamamlansın, o zaman ne yapmaya çalıştıklarını çok daha iyi anlarız.

Ayrıca 10 dakika bile sefer aralığı için fazla.
Olması gereken maksimum 7-8 dakika.


Misafir c6a

8 ay önce - Pts 22 May 2017, 16:57

7-8 dk için 33+14 tramvay bile yetmez en az bir 15-20 tane daha gerekir

Furkan ÇINAR
8 ay önce - Pts 22 May 2017, 17:35

Alıntı:
7-8 dk için 33+14 tramvay bile yetmez en az bir 15-20 tane daha gerekir


Aynen öyle.
Olması gereken de o.
Büyük ihtimalle 2 yeni uzatma hattıyla birlikte bir 10 adet daha ihaleye çıkılır.



Misafir c6a

8 ay önce - Sal 23 May 2017, 16:25

http://www.2eylul.com.tr/niye-ingilizce--anons-ya ...12290.html

bu haber hayvanat bahçesinde yapılan anos
birde tramvaylarda anos yapılıyor

tramvay kapasitesi dolmuştur lütfen kaplardan uzaklaşınız. hemen arkadan bir araç daha gelmektedir .

( evet arkadan bir araç gelmektedir ama 13 dk sonra ve onun boş olacağı garantisi yok )


26METİN
7 ay önce - Cum 26 May 2017, 16:22

belediyelerin hizmet yapmaktaki temel amacı 2 'dir
1. şehrine veya oy aldığı kesime hizmet maksatıyla hizmet edilir . yatırım yapılır. getiri ve götürüleri hesaplanmaz zararda olsa bu hizmet yapılır.
2. TİCARİ : evet hizmet gitmesindeki bir amaçta ticaridir . vatandaşların yoğun talep gösterdiği ulaşım su gibi hizmetlerdir .

tramvay sisteminin 2. etabı tam bu 2 amaca da uygun.
1 çankaya - ogü hattı = (ihtiyaç olmamasına rağmen ) bu hat fazla rağbet görmese de sadece o bölgedeki halka hizmet amaçlı ve zararına çalışmaktadır.
2 71 evler-opera = bu hat ise , bu bölgede yaklaşık 80-90 bin nufus var ve ulaşım talebi çok fazla burada ise insanlar balık istifi yolculuk yapmakta ve yeterli sayıda tramvay aracı tahsis edilmemekte . bu bölgede ise olaya ticari bakılmakta . çünkü çok fazla yolcu potansiyeli var.

çankaya hattındaki zarar balık istifi yolculuk yaptırılarak 71 evler-opera hattıyla telafi edilmeye çalışılıyor.


Misafir 34f

5 ay önce - Çrş 26 Tem 2017, 10:53

Güzel bir tespitte bulunmuşsunuz. Teşekkürler metin bey.

26METİN
4 ay önce - Cum 15 Eyl 2017, 18:06

eskişehirde tarmvay çilesinin artmasına son: 60 saat



sayfa 27
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 262728   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM