Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Semih Yaşar

13 yıl önce - Pts 07 Şub 2005, 16:53
gece otobüsü




Gokhan
13 yıl önce - Pts 07 Şub 2005, 17:12



ahmetIST
13 yıl önce - Pts 07 Şub 2005, 17:44



alabay

13 yıl önce - Pts 07 Şub 2005, 19:47

Alıntı:
Gece herhangi bir saatte insanların en azından evlerine yakın bir yere ve makul bir ücrete taşımak tabiki çok güzel bir hizmettir. Bunun için metro ve tramvayı 24 saat çalıştırmak ekonomik olmaz. İ.E.T.T otobüsleri 30 dakikada 1 ve 2 bilet olmak üzere ana hatlarda çalışabilirler


Neden ekonomik olmasın? Berlin cıvarı ile en fazla (ama en fazla) 6 milyon, şehir kendisi şöyle 4 milyon mu ne. Orada N19 meselâ her 15 dakika çalışıyor. Normal N gece hatları her 30 dakikada, çok az gereken köyümsü bölgelere de saate bir otobüs çalışır.
Bu yani koca dünya şehirlerin şehiri, Baden Würrtemberg eyaletinden ve Yunanistan'dan fazla nüfuslu İstanbul'umuza yakışmaz mı yani?
Freiburg'ta sadece cuma ile pazar gecesi arası öyle hatlar var (220.000 nüfus), ama burası zaten Almanya'nın taş devri bu konuda . Ama ilâve fiyat isterler, ve bayağı pahallı. Ama ilginç olan: otobüslere bazı duraklarda "çağrı taksisi" diye araçlar çağırıp ücretsiz aktarma yaptırırlar yolculara (meselâ bir köye veya uzak mini semte gitmek isterse). Şehir dışına çalışan hatlarda da böyle. Ana gece hattı bir yerde gece taksisiyle buluşur. Ama bu da normal taksi olmaz. Ve çok az yolcu sayısı olan hatlara minibüs işler, ama bu da o zaman (bizim konumuzda) İETT minibüsü (veya midibüsü) olmalı, çayırdan indim inek sürüyorum tipi şöförlü minibüs değil tabiîki.


Engin

13 yıl önce - Cum 11 Şub 2005, 23:42
:)




OsMaN UyGuN

13 yıl önce - Cum 11 Şub 2005, 23:52



Burç

13 yıl önce - Çrş 16 Şub 2005, 21:33



Okan

13 yıl önce - Çrş 16 Şub 2005, 22:04



Kemal Çevik
13 yıl önce - Çrş 02 Mar 2005, 02:34
Gece Otobüsü




koruluc
13 yıl önce - Pts 07 Mar 2005, 03:58



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM