Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul metrosu: M12 Ümraniye-Göztepe hattı
« önceki   1234 ... 141142143   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 3
Cemoli D18
6 yıl önce - Cmt 17 Mar 2012, 12:48

havarayın olarak raylı sistem olacağına tercihli otobüs yolu olsa daha mantıklı 0 maliyete yakın diyebiliriz ekstra işe gerek yok, var olan şekilde çözüm üretmek daha kolay olur ibb destekli olmalı bu işler

Tarık Akın
6 yıl önce - Cmt 17 Mar 2012, 13:06

Havaray zaten bir İBB projesi. Tercihli yoldan vaz geçtim. Bostancı Marmaray istasyonu, Kadıköy-Kartal metrosu Kozyatağı istasyonu, Ataşehir merkez, Ataşehir finans merkezi, Üsküdar meydanı güzergahlı yoğun sıklıkta otobüs konsa bile olur. Arada yoğunlu nüfuslu semtlerden geçecek şekilde olmalı.

Böylece otobüsle Marmaray (Bostancı istasyonu), Kadıköy-Kartal metrosu (kozyatağı istasyonu) Ataşehir ve civar semtler ile Üsküdar (yine Marmaray ve Üsküdar-Çekmeköy) metrosuna bağlantı sağlanır. Paralel yapıdaki ulaşım hatlarını dikine kesen ve aralarında bağlantı sağlayan otobüsler çok iyi olurdu.

Eğer bir de bu otobüse tercihli yol yapılabilirse, havaray gibi bir sisteme dünya kadar para vermeye hiç gerek olmaz.


Tarık Akın
6 yıl önce - Pts 19 Mar 2012, 13:11

Alıntı:
Tercihli yoldan vaz geçtim. Bostancı Marmaray istasyonu, Kadıköy-Kartal metrosu Kozyatağı istasyonu, Ataşehir merkez, Ataşehir finans merkezi, Üsküdar meydanı güzergahlı yoğun sıklıkta otobüs konsa bile olur. Arada yoğunlu nüfuslu semtlerden geçecek şekilde olmalı.


Zaten benzer bir otobüs seferi varmış. Saatleri servis otobüsü gibi.


 



tolginho

6 yıl önce - Pts 19 Mar 2012, 23:28

13AB yeni bir hat sayılır. Daha önce Ataşehir-Bostancı arasında çalışıyordu. Metrobüsten sonra altunizade'ye de uzadı.

Kendisi Bostancı-Ataşehir'i bağlayan yegane hat. Daha çok o bölgede çalışanlar için konuldu.


Tarık Akın
6 yıl önce - Sal 20 Mar 2012, 18:16

Alıntı:
Kendisi Bostancı-Ataşehir'i bağlayan yegane hat.


Sefer saatleri oldukça sık olan 10 numaralı ÜMRANİYE DEVLET HASTANESİ-ATAŞEHİR-ÜST BOSTANCI hattı da var.


ahmetsever
6 yıl önce - Sal 20 Mar 2012, 18:35

Alıntı:
13AB yeni bir hat sayılır. Daha önce Ataşehir-Bostancı arasında çalışıyordu. Metrobüsten sonra altunizade'ye de uzadı.

Kendisi Bostancı-Ataşehir'i bağlayan yegane hat. Daha çok o bölgede çalışanlar için konuldu.


Ancak 13AB hattının saatlerine bakınca günde sadece ve sadece 2 sefer Altunizade'den, 3 sefer Üstbostancı'dan olmak üzere toplam 5 sefer olduğu görülecektir, yani bu 5 sefer yok sayılır.
Aşık Veysel, Esatpaşa, Fetih, Örnek, MustafaKemal mahallelerinde oturanlar bağlı olduğu ilçe merkezi olan Ataşehir'de Belediye, Nüfus, Milli Eğitim, Kaymakamlık, Tapu v.s. devlet dairelerinde işleri olduklarında kendi ilçe merkezlerine direkt olarak tek vasıta ile gidemiyorlar, bu mahallelerden geçen birtek 13AB otobüsü var ancak onun saatleride yok denecek kadar az.
İstanbul'un göbeğinde kendi ilçe merkezine direkt olarak toplu taşıma ile gidilemeyen tek ilçe Ataşehir herhalde...



Mert Keski
6 yıl önce - Sal 20 Mar 2012, 22:59

Alıntı:
13AB yeni bir hat sayılır. Daha önce Ataşehir-Bostancı arasında çalışıyordu. Metrobüsten sonra altunizade'ye de uzadı.


13AB hattı kurulduğundan beri (ki yaklaşık 2 sene oluyor) Bostancı-Ataşehir-Altunizade güzergahında çalışıyor. Sefer saatleri ise -bildiğim kadarıyla- yolcu azlığından ötürü zamanla azaltılarak bugünkü haline getirildi.


Tarık Akın
6 yıl önce - Çrş 21 Mar 2012, 00:50

Alıntı:
İstanbul'un göbeğinde kendi ilçe merkezine direkt olarak toplu taşıma ile gidilemeyen tek ilçe Ataşehir herhalde...


Harita üzerinde kurulan bir ilçe bu kadar oluyor. Ne merkezi belli, ne de ulaşımı. Bir ara Ataşehir belediyesi günün belli saatlerinde belediyeden, ilçedeki devlet kurumları ile muhtarlıklara servis düzenliyordu. Sonra ne oldu bilmiyorum.

Metro gelse çok işe yarar. O da metro istasyonlarına ulaşım sağlanması şartıyla.


sinanucar
6 yıl önce - Çrş 21 Mar 2012, 11:18

otobüs ile 300 bin yerleşik nüfuslu bir ilçenin toplu taşıması ne kadar verimli olabilir ki? hele finans merkezinin yapılması ile gündüz nüfusu belki yarım milyon olacak, hergün yeni projelerin yapıldığı ve hızla konut sayısının arttığı, gelişen bir ilçeden bahsediyoruz.
yapılmış iken, metro-lrt ya da daha uzun vadeli ve verimli bir proje olarak kuzey banliyösü olmalıdır.

ataşehir merkez, şerifali ikbal caddesi, şenol fgüneş bulvarı ve armağanevler-dereyolu - barbaros mahallesi , k. bakkalköy merkez, halk caddesi ve halyolu'nun şimdiden trafik yoğunluğu, devam eden konut ve finans merkezi projelerinin bitmesi ile facia halini alacak. yetersiz sayıda otobüs ve konserve misali minibüslerin adedi artsa da gidecek yol olmayacak.
metro- raylı sistem tek çare


Tarık Akın
6 yıl önce - Cum 23 Mar 2012, 10:19

Ataşehir Belediyesi meclis üyesi ve İBB ulaşım ve trafik komisyonu başkanı Mustafa Cevat Arzık'ın açıklamalarından Başbakanın, Sultanbeyli-Ataşehir-Kadıköy metrosu için talimat verdiği anlaşılıyor.


  (+)



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   1234 ... 141142143   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM