Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul metrosu: M12 Ümraniye-Göztepe hattı
« önceki   123 ... 120121122 ... 187188189   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 121
Misafir d72

11 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 17:52

Finans merkezine minibüs belediye otobüsü ile ulaşılan dünyadaki tek süper metropolitan İstanbul olacak yani. Bakalım sinir bozucu trafik sıkışıklığı içinde 2 saatte girilip 2 saatte çıkılan o merkeze hangi özel kurum gelecek?

kunteperim
11 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 17:55

Ben sevinmedim Murkes. İlla gideceklerse de bitirip öyle gitsinler.

hulki99
11 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 17:58

İhale iptal edildiğine göre konuşacak pek bir şey yok. Ama Migros konusu geçmişken fikrimi söyleyeyim dedim. Migros isiklardan sonra devam eden sahil yolu çok eskiden plaj ve denizdi, Migros yerine Caddebostan Maksim gazinosu olduğu zamanlar, oralar ve Migros önü doldurularak sahil şeridi yapıldı. Yani o tarafa metro istasyonu yapılamaz, daha derine inmek gerekir, izolasyon sorun olur, çok maliyetli olur. Ayrıca çok yoğun insan trafiği oluyor bazı zamanlar. Orası İstasyon kaldırmaz. Bağdat Caddesi üzerinde bir istasyon da caddenin bir sene kapanması anlamına gelir ki bunu da istemezler. O yüzden parkın ici uygundur.



bandistad
11 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 18:17

Alıntı:
İptal oldu ya şimdi nasıl sevindiniz dimi ohh bu hükümete birde böyle etki oldu yaşasın metro dursun bunlarda gider mantığı he he giderler


Karıştırıyorsunuz. Yıllardır heyecanla bu projeyi bekliyorduk. Mazoşist olan biz değiliz, boğazımıza kadar batıp da hala peşinden gidenler de biz değiliz. Bugüne kadar her yapılana eyvallah diyenlere söyle onu.
Ama gördüğüm kadarıyla maalesef hala aynı aymazlık devam ediyor. Siz devam edin desteklemeye...


Rifat Behar
11 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 18:24

Alıntı:
İhale iptal edildiğine göre konuşacak pek bir şey yok. Ama Migros konusu geçmişken fikrimi söyleyeyim dedim. Migros isiklardan sonra devam eden sahil yolu çok eskiden plaj ve denizdi, Migros yerine Caddebostan Maksim gazinosu olduğu zamanlar, oralar ve Migros önü doldurularak sahil şeridi yapıldı. Yani o tarafa metro istasyonu yapılamaz, daha derine inmek gerekir, izolasyon sorun olur, çok maliyetli olur. Ayrıca çok yoğun insan trafiği oluyor bazı zamanlar. Orası İstasyon kaldırmaz. Bağdat Caddesi üzerinde bir istasyon da caddenin bir sene kapanması anlamına gelir ki bunu da istemezler. O yüzden parkın ici uygundur.



M8 Bostancı - Dudullu hattının Bostancı istasyonu tamamen Dalan zamanının dolgu sahasına yapılıyor.


mafakyanc

11 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 20:03

Az önce, "iptal edilen metro hatları ve projeleri" konusunda Mr başlığına aşağıdakileri yazdım. Şimdilik bir süreliğine sükunetimizi muhafaza etmekte ve sabretmekte yarar var.

********
Çalışmaların durdurulduğu, hatta bazı ihale edilmiş projelerin (M12 hattı) gibi yazıyla "iptal edildiği" durumu gerçek. Ancak nedenler, mali sıkıntılar mıdır yoksa yapılmış/sonuçlanmış ve hatta kazması da vurulmuş ihalelerde tesbit edilen usulsüzlük veya proje hataları mıdır? Bu konuda resmi ve doyurucu bir açıklama da yapılmış değil.

Ancak özellikle IBB'nin mali sıkıntıları söz konusuysa, bu projelere, proje bağlamında "tamamen iptal edilmiş" değil, "şimdilik ara verilmiş" penceresinden bakmak daha doğru olur. Ha, IBB bu konuda kendini toparlayacak mıdır? Kısa hatta orta vadede (1 yıl gibi), pek zannedemiyorum. Bu durumda bu inşaatların devamını Ulaştırma Bakanlığı, AYGM kanalıyla kendi üzerine almak seçeneğinde, daha doğrusu zorunluğunda kalmış olabilir. "Yeniden İhale" ifadesi de bana bunu çağrıştırmakta! Ancak prosedürler, kırtasiye, bürokrasi derken bunlar da Ulaştırma Bakanlığına herhalde 6-12 ay içinde aktarılabilecektir.



Aksit Ozkural

11 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 20:13

Yaş iyice kemale erdi diye yazmıştım M5 konusunda.
Artık önemli projelerin bittiğini göremeyeceğim diye de hayıflanmıştım.
Değerli mafakyanc dostum da espri ile ( tekerlekli sandalyede bile olsa 1.5 saatte Ankara'ya gideceğimiz günleri göreceğiz ) demişti.

Durum bana pek umut vermiyor sevgili mafakyanc.
Siz ne dersiniz dostum?


Misafir 77a

11 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 20:22

Çözüm İstanbul'a metro, ray, han hamam cami veya kanal yapmak değil nüfusun Anadolu'ya homojen dağılmasıdır . Bu da yatırımların yani fabrikaların, enerji santrallerinin ,yolların ,rayların iç bölgelere yapılmasından geçer İstanbul bu nüfusu kaldıramıyor kaldıramaz . (BKZ . Almanya örneği 2-3 milyon nüfuslu onlarca kent ve planlı şehirleşme -sanayileşme ) Evet ben İstanbul'a bir gıdım daha kazma vurulmamasına da sevinirim yine faiz ve kur riskleriyle beraber 925 milyon avro daha dış borcun altına girilmemesine de sevinirim yapacaksan kendi teknolojinle kendi öz sermayenle yap metronu geleceğimizi ipotekleme oksijenimizi de tüketme

izzetky
11 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 23:53
ibb duyurusu


istanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından 2017 yılı içerisinde yapılan ve 6 hattan oluşan metro projeleri değil, ihaleleri iptal edilmiştir.Metro hatlarının uzatılıp yeniden projelendirilerek, daha ekonomik ve daha hızlı bir şekilde yapılabilmesi için söz konusu ihaleler iptal edilmiştir.Böylece toplam uzunluğu 76,9 km olan 6 proje iptal edilmediği gibi, İstanbul’un ulaşımına köklü çözüm için metro yatırımları 1.000 kilometre hedefine uygun olarak genişletilmiş olacaktır.İstanbul Büyükşehir Belediyesi olarak, her yerde metro, her yere metro hedefimiz doğrultusunda, söz konusu metro projelerimizi önümüzdeki günlerde kamuoyuyla paylaşacağımızı saygıyla duyururuz.

Murkes
11 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 23:58

Uzatılacak derken acaba bu hattı kuzey yönde daha uzatabilirler mi? Kazım Karabekir mahallesi sonrası için?



sayfa 121
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 120121122 ... 187188189   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM