Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul metrosu: M12 Ümraniye-Göztepe hattı
« önceki   123 ... 126127128   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 2
Tarık Akın
5 yıl önce - Cum 16 Mar 2012, 12:50

Alıntı:
2020 yılına geldiğimizde Ataşehir'de metro olacak mı bakalım, şimdiden düşeyim bu notu da bunama belirtileri başlayıp unuttuğumda bakınca hatırlarım..


sinanucar'ın önerdiği banliyö sistemide çok yönlü kullanılır ki neden daha önceden, yapılaşma bu kadar yaygınlaşmadan düşünlüp yeni banliyö hatları için güzergah ayrılmamıştır, bir türlü anlayamıyorum. Yıllardır her iki yakada 150 yıl öncesinin güzergahları ile yatinilmiş.

Bu projeler başladığında iyimser yaklaşımla Kadıköy-Kartal bitmiş, Üsküdar-Çekmeköy devam ediyor olacaktır. Üsküdar başlangıçlı, Ataşehir'den geçen ve Sabiha Gökçen'e giden bir hat Anadolu yakasında çok işe yarar.


Murat Caner
5 yıl önce - Cum 16 Mar 2012, 15:00

Alıntı:
Londra'da, New York'da, Dubai'de arabayla istediğin binanın önüne gidebilirsin.
Yukarıdaki yazıda arabaların giremeyeceği bir finans merkezinden bahsedilmiş.
Çevreci ve bisikletsever olmak için seçilecek en son yer şehrin finans merkezidir herhalde.


Londra'da 7 Pound'a gidersin. New York'ta da taksi ya da limuzinle gidersin. Geneli metrocu ve yayadır.

http://blog.milliyet.com.tr/new-york-sehride-akil ...gNo=182763

Tabi bunlar göreceli. Ben derim yolda yalnız sarı renkli araçlar var. Siz dersiniz sarı hiç görmedim.


murats1907
5 yıl önce - Cum 16 Mar 2012, 15:26

Alıntı:
Londra'da, New York'da, Dubai'de arabayla istediğin binanın önüne gidebilirsin.
Yukarıdaki yazıda arabaların giremeyeceği bir finans merkezinden bahsedilmiş.
Çevreci ve bisikletsever olmak için seçilecek en son yer şehrin finans merkezidir herhalde.


Benim yasarken ve gezerken gordügüm kadarıyla evet her binanin onüne gidebiliyorsun ama daha masraflı ve daha cok zaman aldıgı icin pek tercih edilmiyor araba ile ulasım. Tabi buna sehrin planı, genis caddeleri ve ucuz petrol sebebiyle dubai dahil degil.
Londrada zaten sehrin merkezine pek kimse arabayla girmez, Atasehir in muhadili olabilicek yeni finans merkezi olan Canary Wharf Docklands tarafı ise uzak olmasına ragmen hem metro hem tren ile cok rahat ulasıldıgından yine tercih raylı ulasımdır.
Newyork da ise ada nın üzerinden ise ada dısından gelen insanlar metro, eger manhattan da isine yakın bir yerdeyse yuruyen yada bisiklete binen calısan sayısı oldukca fazla.
Asıl anlatmaya calıstıgım finans merkezi olucak diye illa herkesin soferlerle, arabalarla isine gelicegi anlamı cıkarmamak lazım ben bankacıyım batı atasehirde oturuyorum keske is yerim finans merkezinde olsa bende isime bisikletle gidebilsem.



Cemoli D18
5 yıl önce - Cum 16 Mar 2012, 15:58



osmancık
5 yıl önce - Cum 16 Mar 2012, 16:08



Tarık Akın
5 yıl önce - Cum 16 Mar 2012, 16:34

Alıntı:
Bostancı-Çakmak havaray projesi hazırlıkları başladı

Bostancı – Ataşehir – Ümraniye hattı ihalesinin finansman modeli ile ilgili çalışmalara başlandı

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı Raylı Sistem Müdürlüğü’nce, gerçekleştirilecek olan havaray projeleri ile ilgili yeni gelişmeler kaydedildi.

Yatırımlar Dergisi’nin aldığı bilgiye göre; ilk aşamada gerçekleştirilmesi planlanan Bostancı – Ataşehir – Ümraniye havaray ihalesinin finansman modeli ile ilgili çalışmalara başlandı.

Konuyla ilgili olarak görüştüğümüz yetkililer, proje için Kamu – Özel Sektör ortaklığı veya dış kredi modelleri üzerinde çalışmalar yapıldığını ve konunun önümüzdeki günlerde netlik kazanacağını kaydettiler.

Projenin dış kredili gerçekleştirilmesi halinde Kalkınma Bakanlığı onayına başvurulacak. Gerekli onayların alınmasından sonra bu yılın ikinci yarısında ihale ilanı yapılarak firmalardan teklif istenecek.

Etüt proje çalışmaları tamamlanan projenin yaklaşık 772.3 milyon TL’ye mal olması bekleniyor.

Finans Merkezi’ni D-100 Karayolu, Kadıköy-Kartal Metro Hattı, Marmaray ve Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy Metro Hattı ile birleştirmek üzere planlanan Proje’nin, Bostancı – Kozyatağı – Ataşehir – Ümraniye – Çakmak güzergahında yapılması hedefleniyor.





inanç09
5 yıl önce - Cum 16 Mar 2012, 16:54

Alıntı:
Bostancı – Kozyatağı – Ataşehir – Ümraniye – Çakmak güzergahında yapılması hedefleniyor.


Bostancı-Kozyatağı arasında zaten kartal metrosu olmayacakmı ?


Burç

5 yıl önce - Cum 16 Mar 2012, 16:59



sinanucar
5 yıl önce - Cum 16 Mar 2012, 18:12



Tarık Akın
5 yıl önce - Cum 16 Mar 2012, 23:16



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 126127128   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM