Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 10
Alp Serter

4 yıl önce - Pts 04 Nis 2016, 14:48

2 tünel ve 2 viyadüklü kuzey çevre yolunun tamamlanıp kullanıma açılması 2-3 sene belki daha da fazla sürecektir ki, zaten inşaatına bile henüz başlanamadı. Bu yol kullanıma açılana kadar, Paşaalanı, Sakarya ve Kuvayi Milliye Mahallelerinde her sene artan trafik yoğunluğuna çare olabilecek, aşağıdaki görsellerde güzergahını çizdiğim, Balıkesir' in 1/ 5000 ölçekli imar planlarında çevre yolu olarak işli bulunan; Paşaalanı Atatürk Bulvarının devamı ve Maltepe ile Toygar Mahallelerinden geçerek Kuvayi Milliye Mahallesi kuzeyinden Edremit yoluna bağlanan birkaç km uzunluğundaki yolu, Büyükşehir Belediyesi'nin yapabileceğini ve bir an evvel harekete geçilmesi gerektiğini düşünüyorum.


(+)


Baltok projesinin de yakınından geçen bu güzergah, yakında 2400 konutla birlikte oluşacak 10 bin nüfus ve bölgede yapılacak yeni projelerle oluşacak trafik yoğunluğuna da hizmet edecektir. Balıkesir'in gelişen bu yeni yaşam alanlarına zaten büyük bulvarlar ve ana arterler gerekli. Kuzey çevre yolu tamamlanana kadar çevre yolu olarak, daha sonra da şehrin önemli bir ana arteri olarak kullanılabilr.




(+)


cececece
4 yıl önce - Sal 19 Nis 2016, 21:55
Çevre


Bu en son gönderdiğiniz resim deki çevre yolu bu şekildemiydi yoksa mezarlığın altından vilların yanındanmıydı burada çizmiş olduğunuz resmi olan çevre yolumudur



Berktuğ
site denetçisi

3 yıl önce - Çrş 28 Eyl 2016, 14:28

Yapılması istenen ve gereken Kuzey Çevre Yolu KGM bölge haritasında sarı ile gösterilmiş. Otoyolun ücretlerini hepimiz biliyoruz tekrar söylüyorum kesinlikle gerekli. Güney çevre yolu mesafeyi uzatıyor.



Erdal Düven

3 yıl önce - Çrş 28 Eyl 2016, 15:17

Kuzey çevre yolu yapılması Balıkesir trafiği için acil bir ihtiyaçtır bu yola karşı cıkanları anlayamıyorum hangi çağda yaşıyoruz şehrin içinde tır ve kamyonları artık görmek istemiyoruz zaten kuzey çevre yolu bir bağlantı çevre yolu olacak yapıldığı taktirde özellikle Balıkesir tam bir geçiş noktası oluyor gelen giden rahat rahat gitsin özellikle hükümetin yol konusundaki hassasiyetini biliyoruz kuzey çevre yolunun yapılması güney çevre yolunuda rahatlatacaktır yani kısaca geleceği görebilen bu yolun yapılmasına karşı çıkmamalı inşallah en yakın zamanda başlanır yapımına

Misafir 11e

3 yıl önce - Çrş 28 Eyl 2016, 15:23

Alıntı:
Yapılması istenen ve gereken Kuzey Çevre Yolu KGM bölge haritasında sarı ile gösterilmiş. Otoyolun ücretlerini hepimiz biliyoruz tekrar söylüyorum kesinlikle gerekli. Güney çevre yolu mesafeyi uzatıyor.

Mevcut yol: 27 km
Sarı yol: 17 km
İstanbul-Edremit yolculukları 10 km kısalacak.



Erdal Düven

3 yıl önce - Çrş 28 Eyl 2016, 16:24

Mevcut yolculuk belki 10 km kısalacak birde Balıkesir şehir içi trafiğe olumlu etkisi olacak buda kilometre ile bile anlatılmaz

suat123
3 yıl önce - Sal 04 Ekm 2016, 15:15

Kuzey çevre yolunun inşaası için firmaya yer teslimi yapılmamış mıydı? Halen inşaat başlamadı sanırım, ne durumda, mahkeme kararı ile mi durdu yoksa, bilen var mı?

Misafir f59

3 yıl önce - Çrş 02 Ksm 2016, 16:14

Kardesim.oyle diyosunda orda tarlasi olan vatandas neyapcak cevaplarmisin mesala benim o yolun tam ortasindan gecen 16 donum yerim.var devlet bunu bana karsilayacakmi

furkan737
3 yıl önce - Çrş 02 Ksm 2016, 17:22

Devlet arazinin bedelini öder geçer.

Erdal Düven

3 yıl önce - Çrş 02 Ksm 2016, 20:23

Yani devlet kamulaştırıp bedelini öder sıkıntı olmaz bu işler olacak mecburi bağlantılı çevre yolları olacakki şehir içi rahatlasın



sayfa 10
« önceki   123 ... 9101112   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara