Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Kemal Çevik
14 yıl önce - Cum 15 Tem 2005, 15:23
Kutköy ?!


Arkadaşlar,

Bunca yıllık İstanbul'luyum şu KUTKÖY neresi çok merak etiim doğrusu. Akın bey, sizde de birşeyler vardır haydi söyleyin. Yahu ne diyeyim sağolasın IETT daha nereye sefer yaptığını bilmiyorsun. Bu arada haberi geçen arkadaşım da ufak bir serzenişi hakketti. Öte yandan tam havaalanı-şehir bağlantısı IETT'nin aklına yeniden gelmiş, şu hattın saatlerine bakayım dedim, o da ne! Pazar günü uçak yok herhalde. (Eğer saatler aynı kalacaksa).

Bir de 21MK bence KMC olmalı ama neyse, ne için açılır, nereye hizmet verir anlayamadım doğrusu.

Bu hatlar ve biletleme konusuda geniş çaplı bir benzetim hazırlamaktayım, tatile kadar yetiştirebilirsem paylaşacağım.

Görüşmek üzere
Kemal ÇEVİK


Mustafa Kumbar

14 yıl önce - Cum 15 Tem 2005, 18:58

Merhaba

cenkince verdiğin ihale bilgileri 2004 yılına ait ihalelermi bir kontrol edebilirmisin ? verdiğin tarihler 2004 olarak belirtilmiş...!!!

mert_dw yeni değişiklikler ile verdiğin hatlar konusunda carrefourun gücünümü ortaya koyuyor İETT yoksa gerekli değişiklikmiydi doğrusu merak ediyorum...Arkadaşlarımdan aldığım bilgiye göre çok fazla yolcusu yokmuş...Olmaz kanımca kim kadıköyden cevizlideki carrefoura gelir zaten sadece bu güzergahlarda oturanlar için 17 - 21A - 16A bekleyenler biner belki...!!! Hep dile getirdiğim bişey var....Bu iki hat eklemesi ve uzatması yapılacağına 17 nolu hatta ek seferler koyularak yapılan bir değişiklik İETT ye çok büyük bir kazanç sağlayacak 30-40 dk da bir sefer var 17 umaranın sabah ve akşam saatlerinde ek seferlerle 10 dk bir araç kaldır tıklım tıklım gider araçlar ama maalesef halk işe geç kalmamak için bu güzergahda bulunan minübüslere binmek zorunda kalıyor....21 MK ya böylelikle hiç gerek kalmazdı...yukarıdan (E-5) zaten 16B-16Y-21K-130-130A-21U carreforun önünden geçiyor....Aşağıdan (minübüs yolundan) 17 ye bu araçları ek yapsaylardı daha şık olurdu...!!!



Mustafa Noyan

14 yıl önce - Pzr 24 Tem 2005, 12:52
15ÇK


Kadıköy'den Ziverbey, Libadiye, Küplüce yolunu kullanarak Çengelköy Havuzbaşı'nda son durak yapan yeni bir ÖHO hattı açılmış:
15ÇK KADIKÖY-ÇENGELKÖY
Şimdilik sadece Anadolu 4. Bölge Halk otobüsleri çalışıyor.

Bakalım 21MK mı yoksa 15ÇK mı daha uzun ömürlü olacak?


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 02 Ağu 2005, 12:13

"E-60"-"B.Çekmece-Mimarsinan-Mecidiyeköy" Hattında Güzergâh Değişikliği

"E-60"-"B.Çekmece-Mimarsinan-Mecidiyeköy" hattında 11 Temmuz 2005 tarihinden geçerli olmak üzere güzergah değişikliği yapılmıştır:

Eski Güzergâh: Batıköy-Mimarsinan-Büyükçekmece-Tüyap-Beylikdüzü-Tatilya-Haramidere-Tem Otoyolu-Bahçeşehir Gişesi-Mahmutbey Gişesi-E6 Yolu-Ayvansaray-Halıcıoğlu-Okmeydanı-E5-Mecidiyeköy
Yeni Güzergâh: Batıköy-Mimarsinan-Büyükçekmece-Tüyap-Beykent-Hadımköy Yolu-Alkent 2000-Hadımköy Gişesi-Tem Otoyolu-Bahçeşehir Gişesi-Mahmutbey Gişesi-E6 Yolu-Ayvansaray-Halıcıoğlu-Okmeydanı-E5-Mecidiyeköy

"10"-"Kadıköy-Bostancı" Hattında Güzergâh Uzatma

"10"-"Kadıköy-Bostancı" hattında 11 Temmuz 2005 tarihinden geçerli olmak üzere güzergah değişikliği yapılmıştır:

Eski Güzergâh: Kadıköy-Altıyol-ZiverBey-Sahrayıcedit-Ayşe Kadın-Alt Bostancı
Yeni Güzergâh: Kadıköy-Altıyol-ZiverBey-Sahrayıcedit-Ayşe Kadın-Küçükyalı- Alt Bostancı- Maltepe-T.Yolu-Cevizli

Akın KURTOĞLU


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Çrş 03 Ağu 2005, 03:20

PİK HATLAR
İETT'nin 2005-Yaz tarifesini uygulaması nedeniyle, kimi otobüs hatlarında daha önceden günboyu yapılan bazı seferler, bundan böyle pik hat uygulamasına çevrildi. Yani öğlenleri ölü saatlerdeki otobüs seferleri iptal edilerek, 3 hat Pik Hat'a çevrildi:

46K-Kuştepe-Eminönü
58S-Lev.Sb.Sitesi-Kabataş
59H-Hareket Sitesi-Şişli

hatları, bundan böyle pik hat oldu.

Ayrıca; 22E, 37C, 48B, 54G, 54T, 55ET, 55M, 56, 66Z, 77MT, 78, 80B, 98K numaralı İETT hatlarında, gündüz saat; 09:00 ile akşam 17:00 arasındaki 8 saatlik zaman diliminde boşuna otobüs gelmesini beklemeyin. Bunlar Pik hatlardır ve bu saatler arasında çalışmazlar... (İstanbul genelinde 20 kadar İETT hattı, pik hat kategorisindedir!)

Akın KURTOĞLU



Mert Keski
14 yıl önce - Pts 08 Ağu 2005, 05:50

Bu yaz başından beri kaldırılan hatlar:

11B - SULTANBEYLİ - ÜMRANİYE
14BS - KADIKÖY - SULTANBEYLİ
14E - KADIKÖY - BEREKET SİTESİ
500B - ÜSKÜDAR - EDİRNEKAPI


alabay

14 yıl önce - Sal 09 Ağu 2005, 13:05

Sağol Mert (dw ne anlamına geliyor?)

Söylemeseydin kim bilir ne zaman farkına varırdım. Nasıl olur da 11B gibi önemli ve tarihli bir hattı kapatırlar. Ve 500B, benim için hep çok önemliydi. Sorgulamada tabiîki hâlen var

Şu duruma bir şeyler söylemek isteyen yok mu ...
Akın?

B. Alabay


sipahi
14 yıl önce - Sal 09 Ağu 2005, 13:49

Alıntı:
Akın?

Akın önümüzdeki hafta sonu tatilden hayırlısıyle dönüp, kaldığı yerden devam edecektir.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Pts 15 Ağu 2005, 15:41

İETT'den 5 yeni E-Otobüs Hattı Daha

E-10 - “Sultanbeyli-Kurtköy-Kadıköy”
E-61 - “Küçükçekmece-Tepeüstü-Mecidiyeköy”
E-62 - “Başakşehir 4.Etap-Taksim”
E-63 - “Başakşehir 4.Etap-Bakırköy”
E-64 - “Başakşehir 1.Etap-Bakırköy”

E-Otobüs hatları ihdas edildi. Bu yeni 5 hattın tarifeleri henüz belirlenmemiştir.

Bugün itibarıyla; E-2, E-3, E-4, E-7, E-8, E-9, E-10 ve E-50 ile E-64 arasında numaralandırılarak hizmete sokulan, toplam; 22 adet “E-Otobüs” hattı mevcuttur.

Akın KURTOĞLU


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 23 Ağu 2005, 03:25

Alıntı:
Ve 500B, benim için hep çok önemliydi. Sorgulamada tabiîki hâlen var
Şu duruma bir şeyler söylemek isteyen yok mu ...


Başar'ın bahsettiği; 500B "Edirnekapı-Üsküdar" hattı, diğer 500 serileri ve 522 ile aşağı-yukarı aynı zamanda açılmıştır (1984/85 döneminde). Edirnekapı kalkışlı ve Boğaz Köprüsü geçişli ilk ve tek hat olup, ÖHO'lara tahsis edilmişti (Aslında bir süreliğine 500A da -yanlış hatırlamıyorsam- "Edirnekapı-Kadıköy" olarak hizmet vermişti). İlk açıldığı yıllarda oldukça yoğun bir sefer kalkış çizelgesi uygulanmaktaydı. Ancak, yıllar içinde bu hat giderek çaptan düştü (O yıllarda 126 numaralı "Topkapı-Üsküdar" İETT hattı da vardı). 2 yıl öncesine kadar, günde sadece 2 otobüsle 10-12 kadar servis verdikten sonra tamamen iptal edildi. Halbuki, Edirnekapı'nın aktarma merkezi olma yolundaki çalışmalarda, oldukça önemli bir yükü omuzlayacağı kesin olan bu hat, belki de şimdilik minibüsleri kullanarak Edirnekapı'ya gelen yolcuların kullanımına karşı iptal edilmiş olabilir. Çünkü, Edirnekapı başdurağındaki minibüs kalkış alanını ortak kullanan İETT otobüsleri, yıllardır Ulubatlı'daki otobüs garajının önünden ilk kalkışlarını yaptıktan sonra, Edirnekapı'yı transit ara durak olarak uzaktan kullanıyor ve alelacele suriçine dalıyorlar.

500B hattı, ilk açıldığı günden bu yana 2-3 farklı kalkış alanı değiştirmiştir. Bir ara Edirnekapı'dan aşağıya inen Otakçılar Caddesi'nin başında sıraya girerlerken, sonraları Edirnekapı Suriçi'nde Mihrimah Sultan Camii'nin önünden kalkışlarını gerçekleştirmişlerdir. Bu hat, aynı zamanda Üsküdar'dan kalkarak Boğaz Köprüsü'nü geçerek karşıya atlayan tek hattı. Anlaşılan o ki, Üsküdar ve civarında oturanlar, hemen sahilden kalkarak 4 farklı iskeleye ulaşan vapur hatlarını daha verimli ve de severek kullanmaktalar ve karayoluna pek fazla tenezzül etmemekteler (Aslında bu durum, parlak bir ulaşım geleceğinin habercisi olmaktadır sanki!). İnsanlar burada, daha çok denizyolunu yeğlemekteler. Aynı durumsa, maalesef Kadıköy için pek geçerli değil ve buradan kalkış yapan; 110, 120, 125, 127, 127-I, 500, 500A İETT ve ÖHO hatları günümüzde halen mevcut. Bunlar; Taksim, Mecidiyeköy, 4. Levend, Topkapı, Davutpaşa gibi karşı merkezlere sürekli sefer yapmaktalar... (Kadıköy'den kalktıktan sonra, uzunca bir süre iç yolu kullanmaları ve buradan müşteri toplamaları, belki buna sebep gösterilebilir). Gerçi Üsküdar'dan kalkan otobüsler de; Bülbülderesi-Altunizade arasında azımsanmayacak bir yol geçmekteler. Demek ki, buralarda ikamet edenler, yolu geri gitmektense, Üsküdar'a inerek vapur hatlarına geçmeyi tercih etmekteler..

500B hattı, "Sultançiftliği/Cebeci-Edirnekapı" tramvay hattı devreye girdiğinde, belki yeniden servise konulabilir. Çünkü buraya kadar gelecek ve her bir seferde ortalama 300-400 yolcuyu indirecek bir sistemin burada kör noktada kalmaması için, mecburen şehiriçine dağıtıcı ekstra önlemlerin alınması ve yeni hatların açılması mecbur gözükmektedir.

Akın KURTOĞLU



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM