Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Diyarbakır Havalimanı - yeni terminal
« önceki   123 ... 81828384   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 82
Misafir 382

4 ay önce - Prş 21 Hzr 2018, 00:02

ISTEYENE HAVAALANININ FOTOSUNU VEREBILIRIZ AYRICA IKINCI STADIMIZ ERGANIYE YAPILACAK REIS MÜJDEYI VERDI 35 BIN KISILIK OLUCAKMIS

Misafir c30

4 ay önce - Prş 21 Hzr 2018, 00:38

Salisen i ciddiye almayın. Geçmiş mesajlarıni okuyun. Çok güleceksiniz..

taygun21
3 ay önce - Cum 03 Ağu 2018, 23:47


(+)


Kıbrıs uçuşları yeniden başlayacak.



eomer21
3 ay önce - Cmt 04 Ağu 2018, 16:12

@Taygun21

Dostum hangi havayolu şirketinin bu uçuşları yapacağını biliyor musun acaba?


Omera 21
3 ay önce - Cmt 04 Ağu 2018, 20:32

Diyarbakırın muazzam gelişimini hazmedemeyenler başlıkları terörü bahane ederek karalama peşindeler.. Siz seyretmeye devam edin biz yeni vizyon sahibi yönetimle uçuşa hazırız

Misafir 1de

3 ay önce - Pzr 05 Ağu 2018, 08:56

bu kadar kiskirtici mesajlari üsengeclikten sikayet etmiyorsan sikayet etmeye hakkin yok



erhan24
2 ay önce - Pzr 26 Ağu 2018, 23:08



atlantis_
2 ay önce - Pzr 26 Ağu 2018, 23:41

Göz kamaştırıcı.

yeşille kırmızı
2 ay önce - Pts 27 Ağu 2018, 18:49

Harbiden çok güzel memleketimiz var kadir kıymet bilelim

BHavaci
2 ay önce - Çrş 05 Eyl 2018, 11:55

Diyarbakır Ticaret ve Sanayi Odası (DTSO) Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kaya, Diyarbakır Ticaret Borsası (DTBO) Yönetim Kurulu Başkanı Engin Yeşil, Diyarbakır Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (DESOB) Yönetim Kurulu Başkanı Alican Ebedinoğlu ve Diyarbakır Sanayici ve İş İnsanları Derneği (DİSİAD) Yönetim Kurulu Başkanı Burç Baysal ortak bir basın açıklaması yayımladı.

Ortak basın açıklamasında Diyarbakır’ın coğrafi konum itibariyle bölgenin en önemli kültür, turizm ve ticaret merkezi olduğu belirtildi. Açıklamada, “Bu konumu itibariyle başta Ortadoğu olmak üzere, birçok ülke ile ticari ve kültürel ilişkilerin geliştirilmesinde köprü görevi görmektedir. Nihayetinde Diyarbakır-Almanya doğrudan uçak seferlerinin uçuşların tam kapasite ile gerçekleşiyor olması bunun en somut örneklerindendir. Benzer uçak seferlerinin arttırılarak devam ettirilmesi ve diğer Avrupa ülkelerine de yapılması bölgemiz iş camiası için oldukça yararlı olacaktır. Geçmiş yıllardan gerçekleştirilen ve daha sonra iptal edilen Diyarbakır-Erbil doğrudan uçak seferleri de neredeyse tam doluluk oranıyla gerçekleştiriliyordu. Bu uçuşların gerçekleştiriliyor olması hem Diyarbakır, hem de bölge iş camiasının komşu ülkeler ile ticaretin geliştirilmesine son derece yüksek bir ekonomik katkı sağlıyordu. Bu seferlerin yeniden başlatılması Diyarbakır ve bölge ekonomisine sağladığı katkı kadar, karşılıklı işbirliğinin güçlendirilmesine de büyük bir katkı sağlayacaktır.

Diyarbakır ve bölgesel gelişim itibariyle oldukça önemli bir diğer güzergah da Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetine yapılacak doğrudan uçak seferleridir. Doğu ve Güneydoğu bölgesinde yaklaşık 20 bin öğrenci Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ndeki yüksek öğrenim okullarında öğrenim görmektedirler. Bu öğrencilerin tümü yılda minimum iki kez Ankara veya İstanbul üzerinden gidip gelmektedirler. Bu da yılda ortalama 80 bin koltuğa, ortalama yılda 400 uçak seferine denk gelmektedir. Bu öğrencilerin Diyarbakır üzerinden gidiş gelişlerinin sağlanması hem zaman, hem de maddi kayıpları minimize ederken, aynı zamanda milli ekonomiye de katkı sağlamış olacaklar.

AnadoluJet ve THY tarafından karşılıklı olarak günde üç sefer düzenlenen Diyarbakır-Ankara ve Diyarbakır-İstanbul seferleri doluluk oranı %90’nın üzerinde gerçekleştirmektedirler. Benzer doluluk özel hava yolu taşımacılığında da yaşanmakta ve mevcut seferler yetersiz kalmaktadır. Bu nedenle hem özel sektör, hem de THY ve AnadoluJet uçak seferleri karşılıklı olarak arttırılmalıdır. Öte yandan gerek özel sektör, gerekse de THY şirketi tarafından düzenlenen Diyarbakır-Ankara ve Diyarbakır-İstanbul uçuşlarında bilet fiyatlarının aylar öncesinden alınmasına rağmen 350 TL’nin altına düşmemesi düşündürücüdür. Kalkınmada öncelikli iller arasında olmaları hesabıyla Diyarbakır ve diğer bölge illerinin Ankara ve İstanbul uçuş fiyatlarının makul seviyeye çekilmelidir. Gerek yurt içi, gerekse de yurt dışı doğrudan uçuşların düzenlenmesi durumunda doluluk oranının yüzde 80’leri aşacağı konusunda Diyarbakır Ticaret ve Sanayi Odası, Diyarbakır Ticaret Borsası, Diyarbakır Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği ve Diyarbakır Sanayici ve İş İnsanları Derneği olarak tam güvence veriyor, aksi durumda boş koltukların bedelini ödeyeceğimizin de sözünü veriyoruz” denildi.

“KONFORLU ULAŞIM LÜKS DEĞİL, GEREKSİNİMDİR”

Konforlu ulaşımın lüks değil, gereksinim olduğu belirtilen açıklamada şunlara yer verildi: “Son olarak; günümüzde modern ve konforlu ulaşım imkanlarının arttırılması lüks değil bir gerekliliktir. Bir yandan yurt içi ve yurt dışı uçak seferleri arttırılırken, diğer yandan ekonomik uçuş ve CIP hizmetlerinin sağlanmasını da gerekli kılmaktadır. Ancak Diyarbakır Havaalanında CIP salonu bulunmamaktadır. Bu eksikliğin kısa sürede giderilerek yerli ve yabancı iş insanlarının CIP hizmetlerinden yararlanmaları sağlanmalıdır”. denildi.



sayfa 82
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 81828384   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM