Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Ömer YILMAZ
6 yıl önce - Cmt 31 Arl 2011, 01:44

Müze-Zerdalilik arasında yaşlısından gencine öğrencisinden öğretmenine insanlar bu tramvaya binmek için yarım saat beklemeyi göze alıyorlar, zaten çoğu zaman dolu oluyor.
Ayırca halkın soğudu dediğim, kamuoyunda çok fazla tartışılması, inşaat çalışmaları boyunca halkın bıktırılması.


berk okul
6 yıl önce - Cmt 31 Arl 2011, 11:14

beyler kendimiz kandırmayalım. kimsenin bu aracı zevkle kullandığı yok. gerçi kullanan yok. bahçelievler ışıklar arası hep aynı insanlar, sanki onlara tahsis. neden böyle? çünkü yarım saatte bir tramvay mı olur?işi olmayan insanlar ve yaşlılar, saatlerini biliyor. ona göre biniyor. ama bir tramvay hattına çok daha iyi çalışmalı.i
bence çift hatta çıkmalı ve uzatılmalı bu hat. işler hale gelmeli.
bu tramvaylar her gün bozuluyor. bunları turist geliyor diye tutmak istiyoruz, iyi de çalışmıyor ki. ona da bir çözüm üretin. hattaki araçlar yenilenmeli.


Kemal
6 yıl önce - Cmt 31 Arl 2011, 13:14

İyi o zaman yok edeceklerine yenilesinler diyorum bende, geliştirsinler diyorum. Diğer hatla birleştirsinler diyorum , bir metre aralıkla birbirine dokunan iki hattı ayrı tut sonra da üzerinde elektrikli bilmem neli! ucube arabalar çalıştırmaya kalk iş mi bu ?



Ömer YILMAZ
6 yıl önce - Cmt 31 Arl 2011, 13:19

İlk önce uzatsınlar çift hat olarak sonra buna paralel olarak Fatih-Meydan hattıyla entegre edilmeli.
Örneğin, Meydan'dan kalkan bir tren bu güzergaha girerek hattın son gittiği yere kadar gidebilir. Örneğin:üniversite, sahil ya da Konyaaaltı...

Bu durum Işıklar tarafı için de geçerli, Işıklar ya da uzatılmış yerden kalkan bir tren Çallı ya da Fatih'e kadar gidebilir ve gayet kullanışlı olabilir.


berk okul
6 yıl önce - Pzr 08 Oca 2012, 12:09

aslında bu hatta troleybüs kullanılabilir. tramvay yolundan tek yön, yan yoldan da diğer yön olarak otobüsler kullanılabilir. hem çift yön olmuş olur hem de hat üniversite ve otogara kadar uzatılabilir.


  (+)

dönerciler çarşısında dönmeden hemen önce bir durak olur. bu duraktan antray durağı 30 metre. bu ikisi arasında aktarma tanımlanır yazılıma. böylece entegre olmuş olur zaten. hatta seferler ona göre ayarlanır, troleybüs bu durağa geldikten 1 dk sonra tramvay gelecek şekilde.


Ömer YILMAZ
6 yıl önce - Pzr 22 Oca 2012, 18:30

Antalya Nostalji Tramvayı



(+)





(+)




a_iverson
5 yıl önce - Cum 03 Şub 2012, 20:14

Haberler ve Sohbet bölümünde paylaştığım haber yazısında bahsedilen nostaljik tramvay yerine lastikli ulaşım yani metrobüs tarzı bir uygulama nasıl olur sizce ? Akaydın'ın böyle bir çalışması var haberde okuduğumuza göre. Bana mantıklı geldi.

En son a_iverson tarafından Cum 03 Şub 2012, 20:30 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Ömer YILMAZ
5 yıl önce - Cum 03 Şub 2012, 20:29

Bence mantıktan ziyade bu tramvayın Antalya'da kalması gerektiğidir. Otobüsü her yerde çalıştırabilirsiniz, fakat tramvay öyle değil. Bu tramvay Antalya'ya alıştı, Antalya da ona alıştı. Ben bu tramvayın kaldırılmasına kesin kez karşıyım. Yenilenip daha da geliştirilebilir. Çift hat da yapılabilir, uzatılabilir. Bunu belediye ihale yapmadan da yapabilir. Sadece maddi güç ve teknik personel olması lazım.

Ali Melih Atafırat

5 yıl önce - Cum 03 Şub 2012, 20:31

Bu, yarım saatte bir çalışan bir sistemin yerine metrobüs koymanın bedelini kimin öseyeceğine bağlıdır. İstanbul'da ki yüz binlerce yolcu kapasitesi ile Antalya'da ki yolcu kapasitesini karşılaştırmak lazım. Tramvayı yenileyeceğimize, onun yerine normal bir otobüs konabilir tabii. Ama ne kadar doğru olur o tartışılır. Olan bir sistemi kaldırmak kolay, yenisini yapmak ise zordur. Bu tramvayları Antalya'ya hediye eden Nürnberg Belediyesiyle temasa geçilirse, oradan daha yeni tip vagonlar alınabileceğinden de eminim.

a_iverson
5 yıl önce - Cum 03 Şub 2012, 20:43

Nasıl olur diye bir sohbet başlatayım dedim ama daha önce bu başlığı okumadığım için meğersem zaten tüm konu içinde bu tartışılmış
Nostaljik tramvay deniyor ama bu nostaljik kime göre bence tartışılması lazım. Almanlar için nostaljik olabilir. Onlar için dünya savaşından kalma çünkü ama bizim için daha 15-20 senelik bir mazisi var. Anca bizden 2-3 kuşak sonrakiler için nostaljik olabilir. Bence değişim bazen iyidir. Yenilenebilir de sorun yok. Ama haberde benim dikkatimi çeken bir diğer husus yeni bir hat üzerinde çalıştıkları ama şuan için tıp fakültesine kadar uzatmayı düşünmedikleri. Peki bu yeni hat nasıl olabilir bir fikri olan var mı ?



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM