Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul Otobüs A.Ş. araçları - fotoğraf ve fotoğraflar üzerine yorumlar
« önceki   1234 ... 939495   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 3
ibrahim avşar
6 yıl önce - Çrş 25 May 2011, 20:12

Berktuğ


Mesajlar: 2688
Balıkesir Bursa


Pts 23 May 2011 23:21

İstanbul Otobüs A.Ş. Erguvan Renkli BMC'lerin haberi:

http://www.tasimacilar.com/haber.asp?wtc=haber&id=9435
bu otobüslerde klima varmı resimde yokmuş gibi geldi,seferlere başlama için ayın 20 si deniyordu,sonra 25 dendi yarın başlayacakmı.Bir kısım şöförleri iett personeli olacak,bir kısım araç sahibi isteğine göre ya kendi ya iett nin elemanı olacak diyor hangisi doğruysa?İett yaz saatine geçip sabah seferlerini kaldırmaz bu senede rahat ederiz inşaallah.


Ramazan ARICI

6 yıl önce - Çrş 25 May 2011, 22:47

Alıntı:
bu otobüslerde klima varmı resimde yokmuş gibi geldi


Şartnamede belirtilen özelliklerden birisi zaten hatta konulacak otobüslerin klimalı olması şeklindeydi ve buna uygun olaRAk tüm firmaların aRAçları klimalı...

http://www.tasimacilar.com/haber.asp?wtc=haber&id=9435

bu adreste bir kaç fotoda klima olduğu da gözüküyor


BarışGökhan Yılmaz

6 yıl önce - Çrş 25 May 2011, 23:33

Şimdi yeni otobüsler BMC mi yoksa Cobra mı?Bunlar kaç adet?Hangi hatlara verilecekler?Ayrıca Erguvan rengiyle yeni otobüslerin siyah camları birbirleriyle muhteşem uyumlu olmuş.İnşallah Otobüs A.Ş. 100 adet İki Katlı ihalesinede girer..



Utku ARDIÇ

6 yıl önce - Prş 26 May 2011, 14:09

Kesin olmamaklar birlikte aldığım duyumlara göre Otobüs A.Ş.'ye gelecek otobüs modellerinin sayıları şu şekildedir:

Otokar Kent 290LF 75 adet

Güleryüz Cobra GD 272 LF yaklaşık 28-30 adet arası

Temsa Avenue LF yaklaşık 28-30 adet arası

BMC Procity 20 adet

Tezauto(Tezeller) Tezlion LF 280 11 adet

Mercedes Benz Conecto 6 adet


Araçlar'ın kodları Anadolu Dar Bölge C, Beyoğlu Dar Bölge B, İstanbul Dar Bölge ise A şeklinde olacakmış.Aslında A, B, C, D, kodları zaten mevcuttu bu araçların kodları E şeklinde olsa Erguvanın E'sini temsil etmiş olurdu daha hoş bir uygulama olurdu bence.Tabi kod sistemini İETT belirlediği için müdahale şansı çok az oluyor.Araçlar akşamları bölgelerine göre İETT'nin Anadolu Garajı, Kağıthane Garajı ve İkitelli Garajı'nda kalacaklarmış.Yakıt ve yıkama işi garajlarda gerçekleşirken tamir ve bakım işi şoförün sorumluluğu altında olacakmış.

Gelen araçlar muayene edilmek üzere Kağıthane Garajı'na teslim ediliyor ve burada kalıyor dün 500T'ye bindiğimde garajın içerisinde hamen hemen her markadan Erguvan araç olduğunu gördüm.Ayrıca akşam üstü 2 adet Güleryüz Cobra aracın köprüden G plakayla geçiş yaptığını gördüm Erguvan Cobra sayısı 6'ya yükseldi.

SAYGILARIMLA


İBRAHİM DİLBER
6 yıl önce - Prş 26 May 2011, 14:27

Alıntı:
Otokar Kent 290LF 75 adet

Güleryüz Cobra GD 272 LF yaklaşık 28-30 adet arası

Temsa Avenue LF yaklaşık 28-30 adet arası

BMC Procity 20 adet

Tezauto(Tezeller) Tezlion LF 280 11 adet

Mercedes Benz Conecto 6 adet


Ana fikir olarak "Otobüs A.Ş." fikrine sıcak bakmasam da teselli bulduğum bir nokta yerli, kaliteli araçların seçiliyor olmasıdır. İETT maalesef yıllardır ithal araçlara ağırlık vermiş durumda.

Maalsef benimki hayal demek ki. İETT'nin köklü bir kuruluş olarak potansiyelinin daha iyi değerlendirilmesi ; karayolu toplu taşımacılığının işletme ve denetiminde daha güçlü kılınmasını isteyen bir kişiyim. Ama İETT, maalesef yerli araçları sadece deneme amaçlı yer veriyor. Olumlu rapor sunduğu araçlardan dahi almıyor. Ayrıca İETT'nin filosunda hala eski model araçların çok sayıda yer tutması, personel açığı yaşanması , özel halk otobüslerinin denetiminde yetersiz kalınması , bütçe açıkları yaşanması(gerçi İETT'nin raylı sistem işletmemesine rağmen raylı sistem yatırımlarına kaynak ayırmış olmasını da göz ardı etmeyelim) , düzensiz sefer aralıkları , yetersiz peron ve durak alanları gibi sebepler maalesef İETT'yi verimsizliğe itiyor ve zamanla İETT'ye alternatif arayışları ortaya çıkıyor. Otobüs A.Ş olayı bir başlangıç. Zamanla İETT diye bir kurum kalmayabilir. Ya da ucuz-pahalı demeden özelleştirilir, gümbürtüye gidebilir.

İETT personelinin şuurlanması lazım. İşlerine daha iyi sarılmaları, kurumlarına sahip çıkmaları lazım. Kurumu verimsiz hale getiren faktörlerin bertaraf edilmesi lazım. Kamu, kamu personeli, esnaf(ÖHO, minibüs), yolcu menfaatlerinin bir arada adaletli bir şekilde dengede tutulduğu sistemler kurulması lazım. Bu iş böyle giderse büyük holdingler bu işleri devralır, herkes de olanları seyredip boynunu bükmek durumunda kalır.


Erkan_T
6 yıl önce - Prş 26 May 2011, 21:55

Alıntı:
bu otobüslerde klima varmı resimde yokmuş gibi geldi


BMC Procity otobüslerinde piyasanın en güçlü soğutuculu Safkar kliması vardır.

Akyolbil cihazı için araç üzerine entegre sistem gerçekleştirilmiştir.

Akyolbil cihazını kurcaladım biraz. Gerçekten kentkart cihazından sonra en çok beğendiğim cihaz oldu. Hayran kaldım. Dokunmatik ekranı ile şoför ekranından sesli ve görsel uyarılar araç içinden ve dışından yapılabiliyor.
Alıcı verici istasyon antenleri biraz kaba göstersede harika.
Kentkart cihazları resmen 90 model teknolojide geliyor artık bana.



Ramazan ARICI

6 yıl önce - Cum 27 May 2011, 21:41
Erguvan Otobüsler Feshanedeydi


  Otobüs sahiplerinden aldığım bilgiler ve kısa süren izlenimlerim şöyle;
- Pazartesi günü otobüsler iş başı yapacakmış...
- Şu anda plakası çıkmış 18 otobüs mevcut,geri kalanların tRAfik işlemleri daha bitmemiş,pazartesiye de yetişmesi imkansız gibi duruyor...
-BMC,Otokar ve Güleryüz firmalarının otobüsleri vardı,Mercedes otobüs hiç yoktu yalnız Mercedes alan 7 kişi varmış diye duydum...
-Kod numaRAları A-1500,B-1500 ve C-1500 serisi şeklinde başlayıp sıRAyla devam ediyor...
- Otobüslerin kod numaRAları hepsinde daha takılı değil fakat feshaneye bir tabelacı çağırttırılıp bütün modellere göre standart kod numaRA yapıştırma yerleri belirlemeye çalışılıyordu...
- Otobüslerin nerede kalacağı hakkında bir belirsizlik söz konusu,çalışılan bölgeye en yakın gaRAjlarda kalacak diyenler de var,otobüsü almak için garaja gitmek benim oturduğum yere ters diyenler var...

Ufak aksaklıklar var gibi duruyordu,yeni oluşumlarda olur böyle şeyler diyerekten yeni otobüslerin tüm İstanbullulaRA tekRArdan hayırlı olmasını diliyorum
(+) Otokar KENT ve BMC
 
(+) BMC ve Temsa Avenue
 
(+) BMC




(+)
Güleryüz


En son Ramazan ARICI tarafından Cmt 28 May 2011, 00:10 tarihinde değiştirildi, toplamda 3 kere değiştirildi


Utku ARDIÇ

6 yıl önce - Cmt 28 May 2011, 01:29

Mercedes'ler bu akşam saat 22:30 gibi Feshane'ye giriş yaptılar

Akşam çektiğim fotoğraflar



(+)




(+)




(+)




(+)




(+)




(+)




(+)




(+)




(+)




(+)


SAYGILARIMLA


engin.
6 yıl önce - Cmt 28 May 2011, 10:36

Bu araçların fiyatları nedir?En pahalısı Mercedes sanıyorum..Fiyat sıralaması yapsak nasıl bir sonuç alırız..Araç seçiminde sadece fiyat kriter olarak alınmamış..

ümit 806

6 yıl önce - Cmt 28 May 2011, 10:44

Fotoğraflarda görebildiğim kadarı ile
B-1500
C-1509
A-1511
A-1513
C-1515
A-1517

gibi kodlar verilmiş. İlginçtir, filo numaraları yapıştırılan araçların ve numaraları net okunan fotoğrafların sayısının da az olması neticesinde A, B ve C serilerinden çakışan numaraya rastlayamadım. Acaba araçlara 1500'den 1671'e kadar ardışık numara verilip başındaki harfi bölgesine göre mi veriyorlar yoksa her bölge için 1500'den başlayan numaralandırma mı yaptılar ?

Bu arada dijital tabela konusunda Mercedes yine klasını konuşturmuş



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   1234 ... 939495   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM