Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Yiğit572
5 yıl önce - Cmt 22 Eyl 2012, 21:31

Yorumlar ve ilgilendiğiniz için teşekkürler.

Bu bölgeyi biraz inceledim. Bölgede aslında bu tür projelere şu an Türkiyesi'nde gerek yok. Bu cadde boydan Eskişehir, Konya yollarının şehir içindeki bölümleri gibi yenilenmelidir. Zaten pek köprüsüz kavşak da kalmamış yani pek sorun yapacak kadar birşey yok yolda. Biraz estetik lazım. Aydınlatmalar değişse, asfalt, kaldırımlar, orta refüj, oturma yerleri, modern şehir mobilyaları ile yolun çehresi değişebilir .

İyi akşamlar...


Bugutay
5 yıl önce - Cmt 22 Eyl 2012, 22:01

Alıntı:
Yiğit beyin önerdiği ikinci oldugun aslında cok iyi olur, büyük ihtimalle gelişmiş ülkede olsa bunu bu sekilde yaparlardı, mükemmel de olurdu hem görsellik hem fonksiyonellik olarak.


Zaten Gökçek'in 2004 vaatleri arasında yer alan ilk projesi de bu şekildeydi.2004 Yılında hem Büyükşehir hem Gölbaşı Belediyesi aynı partiden seçilmesine rağmen 2008'e kadar hiçbir adım atılmamış,seçime 1 yıl kala Gölbaşı Belediyesi tarafından hazırlıklara başlanmış ama ilçe belediye meclisinde Akpartili birkaç üyenin de ret oyuyla proje gerçekleşememişti.Hatta belediye başkanının ilçe genelinde billboardlara reklam vererek ret oyu kullanan üyeleri halka şikayet ettiği haberlere yansımıştı.2009'da Gölbaşı Belediyesi el değiştirince de proje tümden rafa kalktı.Şimdi ise yeni bir seçime yaklaşırken bu sefer viyadük ile sorun çözülmeye çalışılıyor.Viyadük yapılacağına olduğu gibi kalsın en azından Hakkı beyin dediği gibi ileride uygulanabilecek bir çözümün önü kapatılmasın.


Ömer YILMAZ
5 yıl önce - Cmt 22 Eyl 2012, 22:09

Üst geçit demişken Gölbaşı Belediyesinin yakınındaki yaya üst geçidinden geçerken hep korkmuşumdur.
Bu üst geçidin merdivenleri çok dik, inip çıkarken hep düşerim diye korkarım; bir de tam yolun üzerindeyken yoldan geçen yüksek römorklu tırlar üst geçidi alıp götürecek gibi gelirdi.

Bir de ilçenin ortasındaki üst geçit var bankaların oradaki, o da ayrı bir alem.

Ayrıca Gölbaşı'nın bir de yaya alt geçidi var, biraz dar ama oldukça işlevsel. Alt geçit ya da üst geçitlerin yolun iki tarafına geçişler için artırılması lazım.



Mert_0683
1 yıl önce - Cmt 07 Oca 2017, 16:59

Son durum nedir? Benim görebildiğim kadarıyla viyadük de altgeçit de yok orada

omer584
1 yıl önce - Cmt 07 Oca 2017, 17:51

Alıntı:
Son durum nedir? Benim görebildiğim kadarıyla viyadük de altgeçit de yok orada


Unutuldu gitti. ABB, Karayolları ve Gölbaşı belediyesi ortak paydada buluşamadı. Gerçi gerek te kalmayabilir çünkü 2-3 yıl içinde Adana otoyolu inşaa edilecek ve eğer Bala - Ankara Çevreyolu arası ücretsiz olursa zaten transit trafik direkt otoyolu kullanır.


Misafir 58b

1 yıl önce - Pzr 08 Oca 2017, 00:04

Bu ve bunun benzeri şehir geçişlerinde yerel yöneticiler ve esnaf transit geçişi asla istemezler Örnek mi istiyorsunuz. Afyon-İzmir-Kütahya kavşağı. Konya Kulu Cihanbeyli geçişi



Misafir 55a

1 yıl önce - Pzr 08 Oca 2017, 15:20

Martta karayolları ihalesi olabilir gibi

vsumer
1 yıl önce - Cum 27 Oca 2017, 14:05

Esnaf istemese de bu gecisler, transit trafik icin mutlaka yapilmali.

Ozellikle Kulu gecisi artik neredeyse 10 dakika kaybettiriyor 4 adet isikla birlikte.

Hem insanlar icin guvenlik sikintisi yaratiyor, hem sehirdeki hava kirliligi, hem sehirde gereksiz bir trafik karmasasi, hem akaryakit ve zaman kaybi.

Kulu'nun acil bir cevreyoluna (cevreyolu dedigimiz de 3 km 2X2 bir yol) ihtiyaci bulunuyor.


Misafir 7a1

3 ay önce - Cum 02 Şub 2018, 16:58

Hayırlı uğurlu olsun, hızlıca bitirilir umarım...

ali alimi012
3 ay önce - Cum 02 Şub 2018, 17:25

gölbaşında 4-5 kavşak var ışıksız ve çoğu da yapıldı açıldı. birkaç ışıklı kalmış olabilir mahmatlara kadar



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet