Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 17
mertgil
5 ay önce - Pzr 16 Hzr 2019, 13:05

Yüklenici firma ödenek yetersizliği nedeniyle çalışmaların yavaslatildigini söylemiş.

Suddenly
5 ay önce - Çrş 19 Hzr 2019, 12:04

Aslında dönüp baktığımda çok da gerekli olmadığını düşünüyorum, Avrupa örneklerinde de bu tür geçişler ya alternatif yollarla yoğunluk azaltılarak çözülüyor, ya da iki üç alt geçitle.
Yapımı bir türlü bitmeyen araç alt geçidi yapılıp paralar boşuna harcanacağına bu parayla Aşti toplu taşımından başlayacak Konya yolu boyunca ilerleyecek, sırasıyla Çukurambar, 100. yıl, Çigdem Mahallesi, Dikmen, Öveçler, Oran vb. bölgelere yatay servis linkleriyle (shuttle) hizmet edecek hafif raylı sistem yapılsa daha iyi olmazmıydı, hem bu saydığım bölgede yaşayanlar (sanırım 500-600 bin kişi vardır) Güvenpark'da bulunan ve keşmekeş halinde binilen minibüslerde değil daha nezih klimalı vagonlarla gidecekler hem de trafikte kaos yaratan dolmuş sayısında kısmen de olsa azalma olacak, Gölbaşı insanı nedense ilçesini ziyaret eden siyasilerden ve üst düzey yönetim erklerinden böyle bir toplu taşınma hizmetini talep etmiyor, daha sonra yapılır diye düşünüyor ama Gölbaşının gelişmesi ve daha güzel bir ilçe olması için şehir merkezinden nitelikli bir gidiş-geliş lazım, Gölbaşına gidip gelen Belediye otobüsleri ve özellikle dolmuşlar tıka basa insan taşıyor bu da turistik olması gereken ilçeye yakışmıyor. Bu çalışma yapılsa Güvenpark minibüs durakları da daha makul bir görünüm alırdı.


Kemaliyee
5 ay önce - Çrş 03 Tem 2019, 22:51

Bu senin dediğin maalesef Türkiye de hayal.Şöförler odasını geçip hafif raylı sistem yapamazlar o kadar minibüs boşa çıkacak kaos çıkar ortadaki halktan kazanılan iyi kazanç bitecek mümkün mü ? Hızlı tren yapılıyor maliyet daha düsük normalde ne hikmetse otobüsle yarışıyor fiyatlar.Düşük olsa otobüsçüler zıplayacak da ondan Yani bu sistemi de Ankara ya getiremezler

selimengin
5 ay önce - Prş 04 Tem 2019, 15:19

Alıntı:
Bu senin dediğin maalesef Türkiye de hayal.Şöförler odasını geçip hafif raylı sistem yapamazlar o kadar minibüs boşa çıkacak kaos çıkar ortadaki halktan kazanılan iyi kazanç bitecek mümkün mü ? Hızlı tren yapılıyor maliyet daha düsük normalde ne hikmetse otobüsle yarışıyor fiyatlar.Düşük olsa otobüsçüler zıplayacak da ondan Yani bu sistemi de Ankara ya getiremezler

Hızlı tren ile otobüsü karsılastırırsak hızlı trenin yapım maliyeti daha yüksektir. Hızlı tren hattının maliyeti karayolu yapımından yüksektir.


drya sisoglu
5 ay önce - Prş 04 Tem 2019, 15:24
Ankara Niğde otoyolu 2020'de çaılacak


Ankara-Niğde otoyolu 2020'de açılacak!
Niğde Valisi Şimşek, "Gölbaşı'ndan başlayıp, Niğde Gölcük kavşağında sona erecek otoyol tamamlandığında Ankara-Niğde arasında mesafe kısalacak, yolda geçirdiğimiz vakit bize kalacak, daha önemlisi vatandaşlarımız bu sayede daha huzurlu ve güvenli bir yolculuk yapmış olacak" dedi...

https://reklam_link.com/ankara-nigde-otoyolu-2020 ...cak/602449


vsumer
5 ay önce - Prş 04 Tem 2019, 23:08

Keske biraz daha uygun fiyattan olsa idi. Eski otoyollarin fiyatları kadar olsa idi kullanirdim kesinlikle.
Ücreti merak edenler olabilir:
Ankara-Nigde arası 19.2 avro.. bugünkü kurla yaklaşık 120-125 lira.. (kilometre başına 5 avro cent +kdv)



sayfa 17
« önceki   123 ... 151617
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet