Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
İ.Hakkı Erdoğan
5 yıl önce - Çrş 20 Hzr 2012, 17:16

Yapılacak viyadüğün proje ihalesine çıkılmış. Projesi çizdirilip, 2013 yazında inşaatı yapılabilir.

Ankara-Konya Karayolu Gölbaşı Üstgeçit Köprü Projesi Hizmet Alım İşi İhalesi - 21.06.2012


engygl
5 yıl önce - Çrş 20 Hzr 2012, 17:21

Gölbaşı'ndaki mevcut yola alternatif olabilecek ve transit trafiği tamamen ilçenin dışına taşıyacak bir yol projesi var aslında. Ankara Çevre Yolu'na bağlantısı da hazır, ama nedense yapımına bir türlü başlanmıyor: http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=83681

Okan YÜKSEL

5 yıl önce - Prş 20 Eyl 2012, 21:47

Büyükşehir'in pazarlık usulü ihale ettiği, Ankara-Konya Karayolu Gölbaşı Üstgeçit Köprü Projesi Hizmet Alım İşi'ni Lava Mühendislik almış.
Viyadükle ilgili somut bir adım atılmış oldu.



Bugutay
5 yıl önce - Cum 21 Eyl 2012, 19:37

Yazık!İçinden viyadük geçirip ilçeyi tamamen katledecekler.Mecidiyeköy'den hiç mi ibret alınmaz?
Şehri ikiye bölüyor diye otoyoldan şikayet edip çözüm olarak viyadükle gelen zihniyete ne denilebilir ki?
Çözümün altgeçit olduğu gün gibi açıkken daha az para harcamak için üstgeçit yapıyor Melih Gökçek.Gölbaşı'nın suçu nüfusunun(seçmeninin) az olması herhalde.


vsumer
5 yıl önce - Cmt 22 Eyl 2012, 18:00

Aslında Cevreyolu'nun var olan bağlantısı 3 km kadar uzatılsa Golbasi'ni bypass ediyor, ağır vasıta trafiği ciddi oranda azalır, otoyolun -zaten er geç- uzatılacak olan kısmı şimdiden yapılsa. Böylece de israf edilmemiş olur önemli bir kaynak.

Bugutay
5 yıl önce - Cmt 22 Eyl 2012, 18:36

Ama bu sadece Konya yolunu ilçe dışına çıkarmak olur ilçenin bölünmüşlük problemine bir çözüm olmaz.



Tunç D.
5 yıl önce - Cmt 22 Eyl 2012, 20:57

Aklın yolu bir.Alt geçit yapılmalıydı.Metrolarda olduğu gibi istemezükçüler buna da inşaat başlamadan karışsa da ihale iptal olsa.

Yiğit572
5 yıl önce - Cmt 22 Eyl 2012, 21:03

Bence ilk öneri normal yol olarak kalıp sık aralıklar ile asansörlü, yürüyen merdivenli ya da bunlara ihtiyaç olmayan eğimli üst geçitlerden yapılıp, kavşak noktaları da Gökçek'in maşallah ustalığı olan köprülü kavşaklar ile donatılabilirdi.

İkinci önerim viyadük yerine aç-kapa şeklinde yer altına inşa edilsin üst alanlar da halka kazandırılsın böylece dev sevgi yolu oluşturulmuş olur. Yan yollar yer üstünden gider arada bir yol da yer üstüne çıkar. Viyadük olursa aşağısı kötü durumlara sahne olabilir. Beton kötü görüntü yaratabilir. Viyadük altlarının bazen kötü yerler olabildiğini biliyoruz.


İ.Hakkı Erdoğan
5 yıl önce - Cmt 22 Eyl 2012, 21:09

Aslında tüm güzergahı boydan boya geçen bir alt geçit veya üst geçit şart değildi bence. Yolun uygun bir noktasında Milli Kütüphane'nin önündeki gibi 300 metre civarında bir alt geçit yapılıp, üzeri meydan-park şeklinde düzenlenir iki ucunda da göbekli kavşaklar yapılsa iş görürdü.

İleri de gerekirse bu alt geçit iki yönde de uzatılabilirdi.

Şimdi orada viyadük yapmak da ucuz olmayacak. Hem de ileride daha estetik bir düzenleme yapmanın önünü tıkayacak.


vsumer
5 yıl önce - Cmt 22 Eyl 2012, 21:16

Yiğit beyin önerdiği ikinci oldugun aslında cok iyi olur, büyük ihtimalle gelişmiş ülkede olsa bunu bu sekilde yaparlardı, mükemmel de olurdu hem görsellik hem fonksiyonellik olarak.



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet