Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 271
Haki0606
2 ay önce - Çrş 20 Nis 2022, 17:36
Esenboğa havalimanı metrosu


Esenboğa havalimanı metrosunun bir an evel yapılması şart artık

ali alimi012
2 ay önce - Prş 21 Nis 2022, 04:04

Niye yapsın başkan Mansur
2024 ten sonra başlar
Ayrıca acelesi yok yeni pist bitmeden
Yolcu sayısı 20 yi geçmeden
Çok acil sayılmaz


Tunç D.

2 ay önce - Prş 21 Nis 2022, 11:14

Alıntı:
Yolcu sayısı 20 yi geçmeden
Çok acil sayılmaz


Bence metronun yapılması havalimanının yolcu trafiğini de ciddi oranda artıracaktır, sırf havalimanına ulaşım zor olduğu için havayolu kullanmayan ciddi bir kitle mevcut.


F Sarıyayla
2 ay önce - Prş 21 Nis 2022, 11:25

İstanbul'da Pendik YHT-Sabiha Gökçen metrosu devreye girdiğinde, Ankara'nın dış hat uçuşları buraya kayacaktır. YHT+metro yapıp kolayca ulaşılacağından, Ankara'nın ekstra dış uçuşa ihtiyacı kalmayacak, bu da ESB metrosunun zaruriyetini azaltacaktır.

Serkan Sakızlı
2 ay önce - Prş 21 Nis 2022, 13:11

Alıntı:
İstanbul'da Pendik YHT-Sabiha Gökçen metrosu devreye girdiğinde, Ankara'nın dış hat uçuşları buraya kayacaktır. YHT+metro yapıp kolayca ulaşılacağından, Ankara'nın ekstra dış uçuşa ihtiyacı kalmayacak, bu da ESB metrosunun zaruriyetini azaltacaktır.


Bize ne kardesim istanbula yapilacak hattan biz esenboganin etkin kullanimi icin tartisiyoruz burada.Bu ulkenin baskentinin havalani dis hatlari kullanilsin istiyoruz bunun icinde ne gerekiyorsa yapilsin biktik bu istanbul sevdasindan yeter artik.



F Sarıyayla
2 ay önce - Prş 21 Nis 2022, 16:59

Ben Ankarada yaşayan biri olarak o metronun açılmasını bekliyorum. Moskova'ya dahi uçuşları kapatılmışken, vizesiz veya evize ile seyahat edilen Avrupa ülkelerine uçuşumuz yokken, Orta Asya'ya uçuşumuz yokken tabii ki de Sabiha'ya yönlenecez. ESB'den SAW'a uçakla aktarma yapacak kadar zengin değiliz. Elbetteki YHT+M10+SAW kolayımıza geliyor. M5 ESB metrosu yapılacaksa yapılsın yok diyen mi var. Bakanlık ve belediye sürtüştüğü sürece bu olmaz. Ama M10 tamamlandığında YHT bağlantısı sayesinde Ankara ikinci bir uluslararası havalimanına sahip olacak. Nasıl ki Ankaralının günübirlik deniz ihtiyacını Amasra ve Akçakoca karşılıyorsa, uçuş olmayan ülkelere uçuş ihtiyacını da SAW karşılayacak.

uesendag
2 ay önce - Prş 21 Nis 2022, 17:08

Alıntı:
İstanbul'da Pendik YHT-Sabiha Gökçen metrosu devreye girdiğinde, Ankara'nın dış hat uçuşları buraya kayacaktır. YHT+metro yapıp kolayca ulaşılacağından, Ankara'nın ekstra dış uçuşa ihtiyacı kalmayacak, bu da ESB metrosunun zaruriyetini azaltacaktır.


Sadece Havaalanı yolcusu değil, güzergah çevresinde yaşayan Kuzey Ankara, Pursaklar, Çubuk ulaşımını da düşünmek lazım.


F Sarıyayla
2 ay önce - Prş 21 Nis 2022, 17:19

Eğer yapılacaksa da merkezden sıfır hat çekilmeyip, İstanbul M1a ve M1b gibi bir yere kadar ortak, sonra ayrılarak olabilir. Kuyubaşı makas istasyon olabilir örneğin. Hem yapımı daha kısa sürer. Merkezde tarihi eser çıktı riski de olmaz.

Havalimanı istasyonu takdir edersiniz ki havaalanı arazisinde olmayacaktır. M4 geçişinden çok daha uzun bir yürüyüş bekliyor yolcuları. Mutlaka yürüyen bant olacaktır tabi.


treune80
2 ay önce - Prş 21 Nis 2022, 19:44

Metro yapılıp bir an önce Çubuk uzatması da açılmalı.

Kayabey06
2 ay önce - Prş 21 Nis 2022, 20:06

Alıntı:
İstanbul'da Pendik YHT-Sabiha Gökçen metrosu devreye girdiğinde, Ankara'nın dış hat uçuşları buraya kayacaktır. YHT+metro yapıp kolayca ulaşılacağından, Ankara'nın ekstra dış uçuşa ihtiyacı kalmayacak, bu da ESB metrosunun zaruriyetini azaltacaktır.
Neden uçaktan inip metroya binip 30dk da merkeze gitmek varken uçaktan indikten sonra 4.5-5 saat boyunca yht treni yolculuğu çekelim.Ayrıca ülkenin tüm dış hatlar uçuşunu istanbula vermenin mantığı nerede? Koskoca ülkenin başkentinde 30 km metro yapmamak için dış hatlar uçuş sayısını azaltmanın mantığı nerede?



sayfa 271
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet