Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 231
muzaffer gurcan
4 ay önce - Cum 28 Ağu 2020, 15:05

Alıntı:
Esenboğa bölgesine metrodan ziyade Monoray daha iyi olur. Yerin üstünden viyadüklerle yapılabilir. Hem daha az maliyetli, hem inşaatı daha kısa sürer.


Bence de monoray hattı daha verimli ve kullanımlı
olur. Ağır metro hattı bu saatten sonra pek mümkün
olmayacak gibi sanki.


ibrahimhy
4 ay önce - Cum 28 Ağu 2020, 21:07

Çubuk Belediye Başkanının bugün sosyal medya mecralarından bir paylaşımı. İnşallah hayırlara vesile olur.


(+)




Alperen Toper
4 ay önce - Cum 04 Eyl 2020, 23:06

Alıntı:
Esenboğa'ya metroyu konuşmaktan önce, neden buraya daha doğru düzgün belediye otobüs hattı olmadığını konuşalım. 487 Çubuk-Ulus hattı dışında hiç seçenek yok. Onu da 1,5 km yürümek kaydıyla kullanabiliyorsunuz.


Çok önemli bir detaya değindiniz hocam. Büyük ihtimalle Belko Air, Havaş gibi otobüsleri yeterli buluyorlardır ki onlar da ne yazık ki çok pahalı. Belli ki orada büyük bir rant dönüyor.


Ankarali Onyekuru
3 ay önce - Çrş 14 Ekm 2020, 19:20

Benim çocukluğumdan beri konuşulan bir konu bu 20 yıldır aynı konular aynı şeyler ama hiçbir şey yapılmadı esenboğa ya havaş gidiyor otobüsler gidiyor görüyoruz ama metro mutlaka yapılmalı

Yakup

3 ay önce - Çrş 14 Ekm 2020, 19:21

Esenboga’ya ve Cubuga kadar metro gelirse bütün protokol yolu trafikten rahatlar..



_Yiğit_
3 ay önce - Çrş 14 Ekm 2020, 19:28

Alıntı:
Esenboğa bölgesine metrodan ziyade Monoray daha iyi olur. Yerin üstünden viyadüklerle yapılabilir. Hem daha az maliyetli, hem inşaatı daha kısa sürer. Güzergahı ise Dutluk/Kuyubaşı - Ufuktepe - Bağlum (Aktepe - Kuzey Ankara - Gümüşköy şeklinde de olabilir) - Pursaklar - Sarayköy - Otonomi - Havalimanı - Yıldırım Beyazıt Üniversitesi - Çubuk şeklinde olmalıdır. Kuyubaşı yönünden Hasköy - Altınpark - Aydınlıkevler - Gülveren - Kurtuluş/Dikimevi uzatması da yapılabilir. Hatta Akdere - Kırkkonaklar - İmrahor - Sinpaş - Oran yönünde Gölbaşı'na da uzatılabilir. Veyahut Kurtuluş banliyö durağından verilecek bir makasla Çubuk - Gölbaşı arasında aynı güzergahta çalışan bir banliyö hattı yapılıp hattın geri kalanı civar demiryollarına da bağlanabilir. Böylece kuzey-güney aksında çok verimli bir hat ve yeni şehirlerarası demiryolu güzergahları ortaya çıkar.


kesinlikle keçiören metrosunun uzatması şeklinde yapılmalıdır. o metroyuda niye sola çevirmişlerdir hiç anlamıyorum. şehrin kuzey aksına uzatmak için yukarı çıkartılması gerekiyordu.


devrimci06
3 ay önce - Çrş 14 Ekm 2020, 19:32

Yakup Bey'in önerisine kesinlikle katılıyorum. Çünkü, trafik yoğunluğu çok oluyor ve 20 yıldır aynı mesele konuşuluyor. Ama nedense yapılamıyor. Artık bir an önce yapılsın. Biz de memnun değiliz trafikte zaman kaybı yaşamaktan... Ondan sonra da "Ankara'mız..." şeklinde yapmacık ifadelerle günü kurtarma derdine düşüyorlar. Nerede havalimanı raylı sistem hattı, stat, kongre merkezi vb. yatırımlar, nerede? Bu kentte yaşayan birisi olarak o kadar çok üzülüyorum ki, yıllarımız, paralarımız dinozorla, fıskiye ile resmen heba olmuş, bu kente yazık günah değil mi? İstanbul olsaydı veya İzmir olsaydı ya da herhangi bir şehir olsaydı şimdiye kadar 40 kez yapılıp bitmişti, şimdi açılışı yapılırdı. Bu forumda 231 sayfalık çok şey yazıldı ki, buna rağmen şimdiye kadar gereken yapılmadı. Keşke yapılsaydı da bu kadar uzun süre bu tür konuları tartışmamış olsaydık.

MuratAk 0660
2 ay önce - Prş 19 Ksm 2020, 02:29

Başlığın açıldığı günden bu yana Ankara nüfusu tam bir milyon kişi artmış ama daha ilk kazma bile vurulmadı. 10 milyona yaklaşalım anca bir şeyler olacak!!!

Mehmetbk
2 ay önce - Prş 19 Ksm 2020, 09:11

bence akıllarındaki temel proje havalimanını taşımak o yüzden yapmıyorlar raylı sistemi. eskişehir yolu yada konya yolu tarafına taşınır oraya hemen yapılır metro gidişat onu gösteriyor. başka bir açıklaması yok bunun defalarca söyledik istanbulda denizin altından geçtiler burada hala proje ,etüt,zemin diyerek oyalıyorlar.

Tunç D.

2 ay önce - Prş 19 Ksm 2020, 10:16

Alıntı:
bence akıllarındaki temel proje havalimanını taşımak o yüzden yapmıyorlar raylı sistemi.


Havalimanına yakın zamanda 3.pist yapıldı, bu sayede paralel iniş kalkış imkanı sağlayarak kapasitesi ciddi anlamda artmış oldu.
Ki bunu daha öncelikli olarak yeni pist isteyen meydanlar (Sabiha Gökçen)varken yaptılar.
Böyle bir düşüncenin olduğunu sanmıyorum, zaten havalimanı da gayet güzel bir noktada.



sayfa 231
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet