Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 230
muzaffer gurcan
2 ay önce - Prş 30 Tem 2020, 14:40

Alıntı:
Yani ilk mesaj atılalı neredeyse 10 yıl olmuş. Üstüne insanlar 227 sayfa bu işi konuşmuş. On yılda elde olan kocaman bir hiç! Çok üzülüyorum bu başkentime çok. İstanbul olsa elli kere yapılmıştı.


Murat0660, çok güzel bir şey tespit etmişsiniz ve
çok doğru söylüyorsunuz. Esenboğa Havalimanı'na
metro yapılmasını bence en az 10 ama en fazla 20
yıl unutsak çok iyi olur. Çünkü Etlik'e, Nato Yolu'na
yeni metro hatları yapılması gündemde. Tabi bir de
hâlihazırda Keçiören metrosunun Kızılay'a uzatma
inşaatını da unutmamak gerekir bu arada.


Özenzade Cemal
2 ay önce - Prş 30 Tem 2020, 21:48

Alıntı:
Pursaklar havaalani


Havaalanı değil Havalimanı. Ayrıca Pursaklar değil, Akyurt ve Çubuk (pist Çubuk sınırlarında, terminal Akyurt sınırlarındadır)



ibrahimhy
1 ay önce - Prş 06 Ağu 2020, 18:10

Altın, döviz uçtu. Bu rüzgar bizim tarlaları nasıl etkiler acaba?

Kadir6655
1 ay önce - Prş 06 Ağu 2020, 18:25

Ne yazık ki kötü etkiler

ibrahimhy
1 ay önce - Prş 06 Ağu 2020, 18:46

Parayı tezeğe bile yatırsaydık daha karlıydı. Nasıl bir yere para bağladık anlamadım gitti. Sanırım emlakçılar hepimizi kandırdı



akın akpınar

1 ay önce - Cum 07 Ağu 2020, 06:33

Orasi altindaga bagli degilmi altin baya yukseldi

Alperen Toper
1 ay önce - Cum 07 Ağu 2020, 17:43

Esenboğa bölgesine metrodan ziyade Monoray daha iyi olur. Yerin üstünden viyadüklerle yapılabilir. Hem daha az maliyetli, hem inşaatı daha kısa sürer. Güzergahı ise Dutluk/Kuyubaşı - Ufuktepe - Bağlum (Aktepe - Kuzey Ankara - Gümüşköy şeklinde de olabilir) - Pursaklar - Sarayköy - Otonomi - Havalimanı - Yıldırım Beyazıt Üniversitesi - Çubuk şeklinde olmalıdır. Kuyubaşı yönünden Hasköy - Altınpark - Aydınlıkevler - Gülveren - Kurtuluş/Dikimevi uzatması da yapılabilir. Hatta Akdere - Kırkkonaklar - İmrahor - Sinpaş - Oran yönünde Gölbaşı'na da uzatılabilir. Veyahut Kurtuluş banliyö durağından verilecek bir makasla Çubuk - Gölbaşı arasında aynı güzergahta çalışan bir banliyö hattı yapılıp hattın geri kalanı civar demiryollarına da bağlanabilir. Böylece kuzey-güney aksında çok verimli bir hat ve yeni şehirlerarası demiryolu güzergahları ortaya çıkar.

onurnazliaka
1 ay önce - Cum 07 Ağu 2020, 20:00

Esenboğa'ya metroyu konuşmaktan önce, neden buraya daha doğru düzgün belediye otobüs hattı olmadığını konuşalım. 487 Çubuk-Ulus hattı dışında hiç seçenek yok. Onu da 1,5 km yürümek kaydıyla kullanabiliyorsunuz.

ibrahimhy
1 ay önce - Cum 07 Ağu 2020, 22:52

Sahipsiz bir bölge. Başka açıklaması yok.

muratyagan
1 ay önce - Cum 28 Ağu 2020, 13:23

Seçimler yaklaşsın sahibi çok çıkar her kesimden



sayfa 230
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet