Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul'un trafik sorununa çözüm önerileri
« önceki   123 ... 878889   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 88
Harun Buz
4 ay önce - Çrş 28 Eyl 2022, 20:25

Yıllardır aynı yollar çiğ gibi çoğalan (trafikteki kurye motosikletler) arabalar yolda birinin üstüne biniyor gereksiz çalınan kornalar vb. hindistandan pakistandan beter olduk

Yeniçerii
4 ay önce - Çrş 28 Eyl 2022, 20:37


(+)


E-5 i bu duruma getirmek baya rahatlatır.Bir yönde 6 şerit anayol,3 şerit yan yol,2 şeritte metrobüs olmalı.Aynı şekilde diğer yönde 6+3+2. Yani 11+11 toplam 22 şeritli olmalı.Metrobüse 2+2 dedim ki 2 metrobüs yan yana gidebilsin yada pas geçebilsin,arıza durumunda yol tıkanmasın.Yan ve anayollara da 1 er şerit güvenlik şeriti konulduğunda(polis,ambulans için) 22+4=26 şerit genişlinde olmalı e-5


uygar2580

4 ay önce - Prş 29 Eyl 2022, 01:18

E5 bu kadar genişletilebilse bir çok sorun çözülür zaten. Koskoca ana arter E5 Pendik Tuzla civarlarında 2 şeride düşüyor. Olacak iş değil

Yeniçerii
4 ay önce - Prş 29 Eyl 2022, 01:34

Çok geniş bir istimlak yapılmalı.E5 şehrin ana damarı gibi olduğu için rahat aktığı zaman bitişiğinde ki ilçeleri şişmekten kurtarır.

Metrocu Rüzgar
4 ay önce - Prş 29 Eyl 2022, 07:21
E-5 ÇÖZÜM


E-5'e en sol iki şeride ekspres yol yapılmalı. Bu ekspres yol Gebze'den başlayıp, Büyükçekmece'de bitmeli. Giriş çıkışları ise:
1) Gebze TEM
2) Gebze-Eskihisar
3) Çayırova
4) İçmeler (buraya bir de yeni bir kavşak yapılmalı)
5) Kaynarca TEM bağlantısı
6) Pendik Köprüsü
7) Ortakartal
8) Altayçeşme-TEM bağlantısı
9) Altıntepe
10) Kozyatağı
11) Göztepe Köprüsü
Çamlıca-TEM bağlantısı ile Vatan-TEM bağlantısı arası ekspres yol giriş-çıkış olmayacak. Bir de, şehir içinden geçen hafif yüklü vasıtalar için bir de Avrasya Tüneli alternatifi yaratılmalı. Bunun için:
12b) Koşuyolu
13b) Yenikapı
14b) Kazlıçeşme
15b) Veliefendi-Yenimahalle
16b) Ataköy
17b) Yeşilköy-TEM bağlantısı
18) Cennet
E-5'ten devam:
12a) Çamlıca-TEM bağlantısı
13a) Vatan-TEM bağlantısı
14a) Cevizlibağ-Zeytinburnu
15a) Çırpıcı-Merter
16a) Şirinevler
17a) Yeşilköy-TEM bağlantısı
18) Cennet
19) Avcılar Kampüs-Firuzköy
20) Ambarlı-TEM bağlantısı
21) Beylikdüzü Belediye
22) TÜYAP-TEM bağlantısı
23) Büyükçekmece-İDO



ERTUĞRUL
4 ay önce - Prş 29 Eyl 2022, 07:26

Dediğin ekspres yolun sadece adı ekspres yol olur. Şimdiki trafik neyse aynısı olur.
Öyle bir şey mümkün değil.
Yol aynı yol neyi çözebilirsin ki bu şartlarda?


Cemoli D18
4 ay önce - Cum 30 Eyl 2022, 08:33

26 şeritli yol fikri.
Her şerit 3 metre olsa, toplam yol genişliği 78 metre olur.
Bunu 2000'lerde değil.
60, 70, 80'li yıllarda hesaplayıp yapabilirdin.
Şimdi 1 metre bile genişletemezsin.


Selim Pasha
4 ay önce - Cum 30 Eyl 2022, 08:40

Istanbul trafigini ancak Istanbul nufusunu azaltırsan çözersin.

erkinalp
4 ay önce - Cum 30 Eyl 2022, 09:58

Toplu taşımayı yaygınlaştırmak ve ilçe merkezlerine özel araç girişini yasaklamak.

Barbaros
4 ay önce - Cum 30 Eyl 2022, 10:08

Alıntı:
E-5 i bu duruma getirmek baya rahatlatır.Bir yönde 6 şerit anayol,3 şerit yan yol,2 şeritte metrobüs olmalı.Aynı şekilde diğer yönde 6+3+2. Yani 11+11 toplam 22 şeritli olmalı.


Buraya harcanacak istimlak parasıyla Türkiye'nin otoyol ağını tamamlarız heralde.



sayfa 88
« önceki   123 ... 878889   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM