Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul'un trafik sorununa çözüm önerileri
« önceki   123 ... 86878889   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 87
furkan36
11 ay önce - Cmt 26 Şub 2022, 06:25

Alıntı:
Benzin 50 TL olsun trafikte kimseyi göremezsiniz


O zaman da toplu taşıma bela olur. İnsanlar minibüsten otobüsten sarkar.

Otobüste bi dayı da sizin dediğinizi dedi ben de üstteki argümanı sundum.


SametYücel

11 ay önce - Pzr 27 Şub 2022, 12:53

Başka bir başlığın altına yazmıştım, belki görülmemiştir diye izninizle görüşlerimi buraya da yazmak istiyorum.

Konuyu ve çözümünü makro açıdan değerlendirmek gerekirse. Benim görüşüm şu şekildedir;

Herşeyi İstanbul’a yığarsan, tüm yatırımları bu ülkede başka şehir yokmuş gibi getirip İstanbul’a yaparsan, bütün ülke ekmek yemek için İstanbul’a gelir, sürekli göç alır, nüfus artar, böylece şehirde trafikte olur, barınma sorunuda, güvenlik sorunuda, pahalılıkta, hepsini yaşarsın.

Yani özetle şehre ne yol yeter, ne köprü, ne tünel, ne taksi, ne otobüs. Yapılması gereken şehre göçü engelleyecek tedbirleri almak ve nüfusu dengede tutmaktır. Böylece bu kadim şehri koruyarak daha yaşanır bir kent haline getirmiş, çarpık ve vahşi yapılaşmanın önünede geçmiş olursun.


Ramazan ARICI

11 ay önce - Pzr 27 Şub 2022, 17:29

Samet bey olayı çok güzel özetlemiş.

Alıntı:
Yapılması gereken şehre göçü engelleyecek tedbirleri almak ve nüfusu dengede tutmaktır.


Bu konu senelerdir siyasi ve ekonomik sebeplerle çözülemedi muhtemelen de artık çözülemez.

İstanbul'a üniversiteye okumaya gelen İstanbul'da kalıp gitmek istemiyor. Çalışmaya gelen az çok demeyip bir şeyler yapmaya çalışıyor. Her gelen bir sonRAkine gelmesin diyor. Kısacası bunun sonu maalesef yok.

Bu konuda azalmayı iki defa hissettik. Birincisi 1999 depremi sonRAsındaydı ikincisi ise pandemi zamanındaki ilk yasaklardaydı. İnsanlar bu iki dönemde geri göç yaptı ama kısa süreli oldu.


mert1809
7 ay önce - Cmt 09 Tem 2022, 23:41

Bence istanbulda var olan minibüsleri teşvik ile öho cevrilmeli hızlı bir dönüşüm başlarsa örneğin 8 metre 10 metre 12 metre öho çevrilirse bir çok güzellik katıcaktır örneģin otobüs şöföru giyim kuşam daha teknolojik ergonomik araçlar ayrıca minibüsler her noktada duran araçlar her noktada durdukları ićin trafiğin artmasına ve artan trafik diger bölgelere sıçrayarak gitgide büyüyor ve içinden ćıkılmaz bir hal aliyor ama öho olurlarsa sadece otobüs duraklarında durur hem trafiği hemde ulaşım sorununa bir nebze çözüm üretilmiş olur

Metrocu Rüzgar
6 ay önce - Pzr 10 Tem 2022, 13:24

HIZRAY yapılacak ama bu hat kendi başına yetmeyecektir. Bu hata Rami, Silahtarağa, Hisarüstü, Kavacık ve Kazım Karabekir durakları gerekiyor. Hem ikinci bir HIZRAY hattı inşa edilmesi gerekecektir. Güzergahı da böyle olmalı:
Alkent
Bahçeşehir
Halkalı Gar
Yenibosna
İncirli
Yenikapı
Taksim
Altunizade
Finanskent
Kozyatağı
İdealtepe
Maltepe E-5
Kartal E-5
Pendik Gar
İçmeler
Çayırova E-5
Gebze Gar



ERTUĞRUL
5 ay önce - Prş 25 Ağu 2022, 09:53

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=7897645#7897645
Geçen yıl yazdığım kısmı o dönemde beyaz masaya da yazmıştım ve son 1-1,5 ay içinde yaptılar.
O kısımda akış hızı arttı.


Metrocu Rüzgar
4 ay önce - Pzr 25 Eyl 2022, 22:27

Öneri:
Davutpaşa-Veliefendi Karayolu Düzenleme Projesi

Böyle bir proje için Tozkoparan Bat-Çık Kavşağı, Merter-Mehmet Akif Tüneli, Osmaniye Bat-Çık Kavşağı ve Veliefendi Bat-Çık Kavşağı yapılmalıdır. Bu sayede Sultangazi-Bakırköy arası yaklaşık 15 dakikaya inecek.


Yakup

4 ay önce - Çrş 28 Eyl 2022, 18:47

Cözüm kolay,

Metro metro metro..


34SZR53
4 ay önce - Çrş 28 Eyl 2022, 19:58

İstanbul'un trafik sorununa çözüm önerilerine, önerim yok çünkü hangi belediye başkanı olursa olsun, hangi parti iktidar olursa olsun, bir çözüm, bir proje önerseler de sorunu çözemezler, yapamazlar. Çünkü İstanbul gibi çarpık kentleşmeyle büyüyen bir şehir olduğundan hiç bir proje fayda etmez.

İstanbul'da kentsel dönüşüm çok çok büyük, mega geniş kapsamlı olması lazım ki bu dediğim de Ütopik ama, Örn; Beşiktaş'ın Ortaköy Mah., Şişli'nin Teşvikiye Mah., Kadıköy'ün Caferağa Mah., Maltepe'nin Feyzullah Mah., Komple mahalleyi kapatıp şantiyeye döndürüp(Korunması gereken tarihi bilmem neye uygun düzgün Anıtlar Kurulu devrede olup) Binalarıyla, Parklarıyla, Ağaçlarıyla, Otoparklarıyla, bisiklet yollarıyla, iett'ye ait yollarıyla vs. kısaca altyapısıyla üstyapısıyla tam bir yenileme olması lazım ki ancak İstanbul trafiği için o zaman bir çözüm olur.

Şu anda kentsel dönüşüm adı altında BİNA YENİLEME projesi dışında bir şey yapıldığı yok. Kaldırım aynı kaldırım, yol aynı yol, kanalizasyon aynı kanalizasyon, vs. vs., önceden 5 katlı bina oluyor daha fazla katlı, oraya başka mahallelerden insanlar taşınıp daha yoğun nüfusu iç içe yerleşiyor, yaşıyor.

O yüzden hiç bir proje çözüm fayda etmez. Ancak şu olur "Ölümü gösterip sıtmaya razı etmek" gibi yandan kısa bir bağlantı yolu bağla oldu bitti.


Abduş Tam35
4 ay önce - Çrş 28 Eyl 2022, 20:11

Ekrem İmamoğlu'dan ulaşım konusunda büyük atılımlar beklemiyorum ama en azından diğer seçime kadar biraz iş yapsa keşke.



sayfa 87
« önceki   123 ... 86878889   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM