Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Gaziantep Gaziray Başpınar-Oduncular Banliyö Hattı
« önceki   1234 ... 606162   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 3
Adnan Adnan
7 yıl önce - Sal 17 May 2011, 15:35

Sistemde kullanılacak trenler acaba yine 2. el mi olacak? Umarım Bu defa İstanbul'da kullanılan
E 23000 banliyö setlerinden alınır. Oldukça güvenli ve konforlu.


(+)




(+)


En son Adnan Adnan tarafından Çrş 18 May 2011, 01:09 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


Ahmet Özbuluk

7 yıl önce - Sal 17 May 2011, 16:22

şu durakları bi yazsalardı. bu sistem ile 2-3 yıl içinde karataş gazikent çarşı ibrahimli değirmiçem organize sanayi gatem başpınar seyrantepe 500 evler birbirlerine aktarma yoluyla da olsa bağlanmış olacak. yolların dar olduğu kırsel kesimlere de metro sistemi düşünülmelidir bence.

Adnan Adnan
7 yıl önce - Sal 17 May 2011, 17:34

Alıntı:
bu sistem ile 2-3 yıl içinde karataş gazikent

son durak küçük sanayideki mustafa yavuz olarak planlanmış. bu durumda Gazikent'e uğraması mümkün gözükmüyor.

Alıntı:

ray turk sitesinden alıntıdır:




Mehmet Kasım
7 yıl önce - Sal 17 May 2011, 21:11

Alıntı:
Gaziray Banliyö hattı Gaziantep'te yolcu yoğunluğunun yaşandığı Organize Sanayi Bölgesindeki Başpınar İstasyonundan başlayıp, Gaziantep merkezden geçerek Küçük Sanayi Bölgesindeki Mustafayavuz'a ulaşacaktır. Proje, 22 kilometre uzunluğa sahip olup, 15 istasyondan oluşmaktadır.


normalde bu 2 bölge arasında eskide olsa bir demiryolu hattı yok mu?

sıfırdan hat mı yapıalcak?

yoksa mevcut hat sökülüp yeniden mi yapılacak? egeray, amrmaray, başkentray hep eski sistemelre ufak eklemelerle yapılıyor.burasaı da öyle olmayacak mı


iği_
7 yıl önce - Sal 17 May 2011, 21:18

Evet bu banliyö hattının geçeceği yerde mevcut tren hattı var.Sanırsam 100 yıllık falan.Banliyö hattı çoğunlukla eski hattı takip edecektir ama bazı yerlerde farklı bir rotadan gidilecektir.Bence eski tren hattına hiç karışılmadan yeni ve çevreden izole edilmiş çift hat yapılır gibi.Ya da eski hat modernize edilip yanına 2.ci hat yapılır,bilemem..

Mehmet Kasım
7 yıl önce - Sal 17 May 2011, 21:34

Alıntı:
Proje, 22 kilometre uzunluğa sahip olup, 15 istasyondan oluşmaktadır. En az 4 hattan oluşacak demiryolunun inşası, Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları tarafından, İstasyonlar ise Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılacaktır.


4 hat olacakmış.

güzergah belli o zaman. mevcut hat.



Barbaros K
7 yıl önce - Çrş 18 May 2011, 00:49

içimden bir ses marmaray sonrasında E 14000 serisi banliyö trenlerini sanki revize edip buraya vereceklermiş gibi geliyor. malum başkentray ve marmaray nedeniyle dünya kadar 14000 lik boşa çıkacak.

oguzbuyuka
7 yıl önce - Çrş 18 May 2011, 14:49

bu hat banliyö hattı olduğuna göre hat üzerinde yeni yerleşim alanları yani banliyöler de kurulacaktır.

ismail Kaya
7 yıl önce - Çrş 18 May 2011, 16:29

mükemmel proje..gerçekten

Mehmet Fettahlıoğlu

7 yıl önce - Çrş 18 May 2011, 18:52

Her zaman demişimdir, banliyö treni sistemi niçin sadece İstanbul-Ankara-İzmir üçlüsünde var diye. Başka pek çok şehimizde TCDD'ye ait hatların konumu şehir içi ulaşımda kullanılmaya oldukça müsait. Gaziantep, Adana, Diyarbakır, Konya, Eskişehir, Erzurum bunlardan başlıcaları. İnşallah Gaziantep bu konuda diğer şehirlerimizin öncüsü olur.



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   1234 ... 606162   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM