Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Gaziantep Gaziray Başpınar-Taşlıca Banliyö Hattı
« önceki   123 ... 134135136   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 2
Adnan Adnan
11 yıl önce - Pts 16 May 2011, 21:07

süper. protokol imzalandığına göre seçim vaadi olarak kalmayacaktır. 2013'te hizmete girecek deniliyo. Şimdiden hayırlı olsun.

demir12
11 yıl önce - Pts 16 May 2011, 21:42

bencede süper proje nedeni ise gercekten cok dogru bir fikir hafif raylıda dahi ben mesala devlet hastanesnin ordan gecmesini isterdim ama burda hemfikir olucaz sanırım hemde daha ucuza mal olacak artı bu projeden sonra tahminim gazikente gelişir..zaen belediye seyrantepenin başpınar ile baglanmasını istiyordu oda oldu yakında cokda toki konutları gelecektir..daha diyecek çok şey var ama cok iyi oldu tek kelime

Mehmet Kasım
11 yıl önce - Pts 16 May 2011, 21:46

Alıntı:
Organize-Gatem Metro Banliyo Hattı


başlığı düzeltinde rezil olmayalım. "metro banliyö" hattı ne yahu. ikisi farklı kavramalr.

burası banliyö hattıdır. metro değil. günde 100 bin yolcu taşıyacakmış. metrolar saatte 35.000-70.000 arası yolcu taşıma kapasitesine sahip olan sistemlerdir. buda günlük 500 binin üstü demektir.


hakan kütükçü
11 yıl önce - Pts 16 May 2011, 23:36

Yanılmıyorsam şöyle bir hat oluyor...


(+)


Ünal27
11 yıl önce - Sal 17 May 2011, 01:01

Bu yeni hat hafif raylı sistem ile birleştirilirse çok güzel olur diye düşünüyorum.



iği_
11 yıl önce - Sal 17 May 2011, 01:16

Harika! Bu hattın diğer bir iyi yanı ise Tugay Fevzi Çakmak bulvarına paralel gidecek ve ayrıca yeni gelişmekte olan MÜCAHİTLER MAHALLESİ'nden geçecektir.Bir çok yeni iş merkezi,otel ve konut bu mahallede hızlı bir şekilde yapıldı ve hala da yapılıyor!Banliyö sayesinde bir çok boş arazi ayrıca fazladan değerlenecektir.

Şu andaki mevcut tren hattı 100 yıllıktır onu söyleyeyim o yüzden o hat sökülüp yerine modern banliyö yapılır.

Başlığı ''hafif metro'' olarak değiştirirsek sorun çıkmaz gibime geliyor.


onurnazliaka
11 yıl önce - Sal 17 May 2011, 01:32

Alıntı:
Bu yeni hat hafif raylı sistem ile birleştirilirse çok güzel olur diye düşünüyorum.

Mevcut raylı sistemin son durağı Gar istasyonudur. Dolayısıyla Gar-Üniversite hattıyla Gatem-OSB hattı birbirine bağlı olacaktır. Gatem-OSB hattından Gar-Üniversite hattına aktarma yapmak isteyen kimse sadece 100 metre yürüyerek bu işlemi gerçekleştirecektir. İlerleyen yıllarda Karataş, İbrahimli ve Güneş Mahallesi hatları da tamamlanınca aktarmanın kapsamı oldukça genişlemiş olacaktır.

Ayrıca sanıyorum ki artık aktarma uygulamaları Gaziantep'te başlayacaktır. Elektronik bilet üzerinden başta raylı sistemler olmak üzere belediye ve özel halk otobüslerine aktarma imkanı getirilecek ve böylece toplu ulaşımda verimlilik sağlanacaktır.

Gaziray'la birlikte Ankara, İstanbul ve İzmir'den sonra Gaziantep de bir banliyö hattına sahip olacaktır. Bu hattın işletimi UBAK-Gaziantep BB ortaklığıyla kurulacak bir şirket tarafından gerçekleştirilip hasılat paylaşımı da yine şirket üzerinden yapılacaktır. Hattın yenilenmesi sırasında şimdi tek hat olan demiryolunun en az 2 hatta çıkmasını bekleyebiliriz. Ayrıca yük ve (her ne kadar Toros Ekspresi hala geri gelmediyse de Nusaybin ve Halep treni çalışıyor) yolcu trenlerinin seyri bozmaması için bazı mevkilerde 3 hat yapılmasını ve kimi duraklara bekleme yolu eklenmesini de bekleyebiliriz. Demiryolu hattının şehrin kalbinden geçtiği Gazi Muhtar Paşa Bulvarı gibi yerlerde var olan hemzemin geçitlerse kesinlikle kaldırılacak ve gereken yerlere hem yaya hem araç alt geçitleri yapılacaktır.


Ömer_KSK
11 yıl önce - Sal 17 May 2011, 01:59

Bu banliyö projesi Gaziantep'e hayırlı olsun. Darısı Adana, Mersin ve Konya'nın başına.

Ahmet Özbuluk

11 yıl önce - Sal 17 May 2011, 09:11

Duraklar içerisinde gazikent seyrantepe ve yeni yapılacak stadyum mevkisi mutlaka olmalıdır.

hakan kütükçü
11 yıl önce - Sal 17 May 2011, 12:45

Amaç bu hattın karlı bir şekilde çalışması olduğunu düşünürsek nüfusun yoğun olduğu bütün bölgelere duraklar yapılacaktır.

Ayrıca bu hat mevcut raylı sistemle zaten birleşmiş oluyor..(Gar)
İstasyon Meydanı tam bir kalp konumunda olacak..
En geç 5 yıl içinde Nizip-Gaziantep ve Oğuzeli-Gaziantep hatları da yapılıp buraya bağlanacaktır.

Ancak Halep-Gaziantep hızlı tren projesinin ve Kahramanmaraş Valiliği'nin çalışmalarını yürüttüğü Kahramanmaraş-Gaziantep tren hattının yeni yapılacak olan şehrin kuzeyindeki Gara bağlanacağını düşünüyorum.



sayfa 2
« önceki   123 ... 134135136   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM