Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Dangerous Davut
4 hafta önce - Sal 19 Arl 2017, 23:00

Bahsettiğiniz sokak, üçgen kavşağı kapalı olduğu için çok yoğun. Kavşak bittiğinde yoğunluk azalır.

ismail karagöz

4 hafta önce - Çrş 20 Arl 2017, 08:19

Alıntı:
Bahsettiğiniz sokak, üçgen kavşağı kapalı olduğu için çok yoğun. Kavşak bittiğinde yoğunluk azalır.

Kavşaklarla ilgisi yok .Denizli merkeze giriş ve çıkışlar yoğun.


Dangerous Davut
4 hafta önce - Çrş 20 Arl 2017, 10:02

Zaten yoğundu. Üçgen çalışmasıyla daha çok arttı.

Çünkü şehiriçine ya bahsettiğiniz emniyet kavşağından gireceksiniz ya da Sümer kavşağından gireceksiniz. Diğer tali yollara, köprü bitmeden erişim yok.

Bu da demek ki üçgen çalışmasıyla alakası var.

Alternatif yol imkanı da yok. Malum çarpık şehirleşme.

Bir de Denizli de otomobil sayısı çok fazla.



muzidenizli
3 hafta önce - Çrş 20 Arl 2017, 10:33

Bu grupta daha önce de yazdım. Ne üçgen köprülü kavşağı ne de diğer köprülü kavşaklar Denizli'nin şehir içi trafik yoğunluğunu çözmeyecek daha da arttıracak. Bu köprülü kavşaklar ihtiyaçtır öncelikle bunu belirteyim. Burada eleştiriye tamamiyle kapalı olan arkadaşlar var ve konuyu doğrudan siyasete çekiyorlar meselemiz şu parti ya da bu parti değil.

Köprülü kavşakların yapılmasıyla burada beklemesi gerek trafik doğrudan şehir içerisine giriyor. Örneğin İstasyon caddesi örneğin Emniyet kavşağından Atatürk caddesine çıkan yol ya da Yse girişi ya da Ulus caddesi. Denizli'nin iş alanı ve yerleşim yeri arasında oldukça fark var. Mesela OSB'de çalışan kişiler şehrin bir çok bölgesinde oturuyor servis araçları özel otomobiller, öğrenci taşıtları toplu taşıma araçları hepsi bir noktadan diğer noktaya gitmek zorunda ve bunu mevcut yetersiz yollardan yapmaktalar. Antalya, İzmir ve Ankara karayolları transit yollar olduğu için sıkıntı çok göze çarpmıyor ama şehir içinde 30 yıldır devam eden trafik düzeni var. Aynı yollar aynı güzergahlar. 30 yıl önce 30 bin araç belki vardı belki yoktu şimdi neredeyse 400 Bin 20 Plakalı araç onun yarısı kadar da başka şehir plakalı araçlar var. Denizli Belediyesi de sağolsun bu trafik düzenine hiç dokunmadı. Dokunmadığı gibi GMK bulvarı gibi ana damarlardan birisini trafiğe kapattı. Halk caddesi, Kayalık, Kıbrıs şehitleri, Saltak gibi caddeler halen bir gidiş bir geliş tek sıra halinde akan bir trafik var. Aslına bakarsanız bu yolların kenarında araç parkları olmasa bu yollar yeterli gelebilir (Kayalık hariç) ama maalesef parklar yüzünden 2 şeritli yollar tek şeride düşmüş durumda ve bu yollarda tek gidiş geliş. Üçgen'de beklemeyen trafik doğrudan Emniyet-Çınar arasına ya da Gar-Bayramyeri arasına girecek şuan olduğu gibi. Öncelikli olarak şehir içinde çözüm bulunmazsa bu trafik sorunu keşmekeş olarak devam edecek ve artacak. Hep birlikte yaşayıp göreceğiz. Denizli Belediyesinin öncelikli hedefi şehir içi trafik düzenini sağlaması, minibüsleri kademeli olarak kaldırması, hafif raylı sistemi getirmesi gerekiyor. Dün Osman Zolan Bey trafik için akıllı sistemin 10 aydır kullanıldığını söylemiş Denizli'nin son 10 aydır trafiğinin durumu ortada. Denizli Belediyesi bu konuda maalesef sınıfta kalmıştır.


Misafir 4db

3 hafta önce - Çrş 20 Arl 2017, 10:37

Ya bu köprülü kavşaklar olmasaydı ne olacaktı bu trafiğin hali. Bir de böyle düşünmek lazım.

Olmasaydı sorusuna cevap, Aydın-Denizli karayolundaki 50 den fazla trafik lambası sebebiyle beceriksiz CHP li Aydın Belediyesi ÖRNEKTİR



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> Diğer Şehirler