Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 420
Misafir 1ca

2 ay önce - Pts 13 Ağu 2018, 14:38

ben bisey sormak istiyorum Yük trenleri icin bir çözüm bulunucak mi? Ne yapcak ayri bir hat mi dönsenecek bu sorunu nasil çözmeye düsünüyorlar yetkiler??

Relax 35
2 ay önce - Pts 13 Ağu 2018, 17:12

Bugün Aliağa da tünelin tam çıkışından biraz ilerisine doğru (istasyonun çıkış yapılan yönüne değil diğer tarafı) bir alan da (ray hizasında) ölçüm yapıyorlardı.

Ne için yapıldığını anlayamadım ama bergama hattıyla bir ilişkisi var mı merak ettim.

Alıntı:
ben bisey sormak istiyorum Yük trenleri icin bir çözüm bulunucak mi? Ne yapcak ayri bir hat mi dönsenecek bu sorunu nasil çözmeye düsünüyorlar yetkiler??


http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=6661273#6661273

Şurada konuşmuştuk, orayı okuyabilirsin.

Özetle;
Torbalı - Kemalpaşa Lojistik Merkezi arasına yeni hat yapılacak, Kemalpaşa Lojistik Merkezi - Alsancak Limanı arasına da yeni hat yapılacak.

Güneyden gelen yük trenleri Kemalpaşa da ya Alsancak limanına gidecek (yapılacak hat ile) ya da manisa üzerinden (kemalpaşadan mevcut hatta bağlantı yapıldı) menemene gelip oradan da Çandarlı Limanına gidecek. Torbalı - Menemen arası yük treni işlemeyecek.


iyonya miletos
2 ay önce - Pts 13 Ağu 2018, 17:14

İzbandan günde kaç defa yük treni geçiyor?



erkinalp
2 ay önce - Pts 13 Ağu 2018, 17:18

10-12 kere geçiyor. 20 kadar da manevra yapılıyor. Ayrı bir yolu gerektirmez. Zaten İzmir-Kemalpaşa arası son hız 120km/h olacak.

Relax 35
2 ay önce - Pts 13 Ağu 2018, 17:25

Alıntı:
İzbandan günde kaç defa yük treni geçiyor?


İzbandan geçen yük treni yok. İZBAN dediğin banliyo işletmesinin adı. Demek istediğin bu demiryolu hattından kaç yük treni geçiyor olsa gerek.

Onun da cevabı belli İZBAN dan dolayı TCDD yük taşımacılığı (aslında yolcu taşımacılığı da) hizmetini efektif gerçekleştiremiyor. Gelecek projeksiyonu bakımından da sürdürülemez durumdadır. Bundan dolayı da bir takım projeler gerçekleştiriliyor. Projeler gerçekleştiğinde Torbalı - Menemen arasındaki demiryolunu İZBAN'ın kullanımına bırakacaklar.


feyyazturu

2 ay önce - Çrş 15 Ağu 2018, 10:46

Bölgesel ve Anahat trenleri istanbul'da olduğu gibi şehir dışına alınırsa bu da TCDD'nin sonu olur. Kimse trene binmek için şehrin bir ucundan diğer ucuna da gitmez .



brbyc
2 ay önce - Çrş 15 Ağu 2018, 10:51

Farklı bir şehre gitmek için zaten ya tren, ya da otobüse biniyoruz. Trene şu an Basmane’den binen insan Tepeköy’den de biner, Menemen’den de. Şehir dışına alınması durumunda TCDD’ye çok bir farkı olmayacağını düşünüyorum.

erkinalp
2 ay önce - Çrş 15 Ağu 2018, 11:19

Öyle yaparsan tren yolcusunu otobüslere kaptırırsın. Yolcu trenlerinin şehir içinden geçmesi şart.

brbyc
2 ay önce - Çrş 15 Ağu 2018, 11:27

O zaman Basmane - Kemalpaşa - Torbalı ve Basmane - Kemalpaşa - Turgutlu demiryollarının yapılıp bu yolu kullanmaları gerekir. Şehir içinden ne kadar fazla İZBAN geçip de yolcu sayısı artarsa, TCDD de o kadar para kazanıyor sonuçta.

erkinalp
2 ay önce - Çrş 15 Ağu 2018, 11:59

Zaten onu yapıyorlar. Ama bitmesi biraz zaman alacak.



sayfa 420
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege