Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Trabzon - Erzincan Demiryolu (tren) güzergahı
123 ... 444546   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 1

Sizce hangi güzergah uygundur?
Erzincan-Gümüshane-Tirebolu-Trabzon 28.5%  28.5%  [76]
Erzincan-Gümüshane-Macka-Trabzon 40.1%  40.1%  [107]
Erzincan-Bayburt-Caykara-Of-Trabzon 31.5%  31.5%  [84]
Toplam Oy : 267

Lütfü Uysal
8 yıl önce - Sal 18 Oca 2011, 00:27
Trabzon - Erzincan Demiryolu (tren) güzergahı


Trabzon-Erzincan demiryolu güzergahı:

Bu konu yerel yönetimlerde ve medyada uzun uzun tartışılmaktadır. Trabzon, Bayburt, Giresun, Gümüşhane´de bu hususta platformlar oluşturulup tartışmalar oldukça çeşitlenmiştir.
Tartışılan güzergahlar başlıca şöyle:

1. Erzincan-Gümüşhane-Tirebolu-Trabzon
2. Erzincan-Gümüşhane-Maçka-Trabzon
3. Erzincan-Bayburt-Çaykara-Of-Trabzon


myself
8 yıl önce - Sal 18 Oca 2011, 00:31

bu hatları bir harita ile belirtmende fayda var böyle pek anlaşılır değil

__Yavuz__
8 yıl önce - Sal 18 Oca 2011, 10:45

Bence 3.yol çok sağlıklı gibi durmuyor. İlk iki yol arasında da kararsız kaldım. İki yolun da artıları var eksileri var. İkinci yol biraz daha avantajlı görünüyor ama bilemiyorum



Guven75

8 yıl önce - Sal 18 Oca 2011, 11:53
Hicbiri degil..


Aslinda bu verdiginiz bu 3.Hat da Mantikli degil..

Tahminen yapilmasi muhtemel Hat bu ki Dogu Karadeniz icin en faydalisi Erzincan-Kelkit-Gümüshane-Trabzon Merkez olmasidir..Ki bence olacak Hat bu Güzergadir bence...

Bu arada Samsun-Ordu-Giresun-Trabzon-Rize-Artvin-Hopa-Ardahan-Kars Planlamasi ne durumda acaba..?? Bilen varmi acaba..


Lütfü Uysal
8 yıl önce - Çrş 19 Oca 2011, 22:28

Bunlar kamuoyunda şu an tartışılan güzergahlar. Bu konu hakkında sürekli yerel basında haberler çıkmaktadır.

Proje Tirebolu üzeri planlanması halinde, Gümüşhane ve Giresun illeri avantaj sağlamış olabilecekler.
Tirebolu limanı beklediği hareketliliğe kavuşup, Giresun merkeze (tren ve otobüsle) daha kısa sürede ulaşmak mümkün olacaktır. Tirebolu ile Giresun arası 46 km.
Il kesinlikle yatırım alacaktır.
Aynı şeyler Gümüşhane içinde geçerlidir.

3. istikametten ise Bayburt ili yararlanbilecektir ama Rize il sınırını takip ettiği için, Of ilçesinde yapilabilecek bi duraklamada Rize merkezine daha kısa bir zamanda ulaşmak mümkün olacaktır. Trabzon-Of ile Rize merkezi arası 28 km.

2. güzergahtan sadece Gümüşhane ve Trabzon yararlanabilecekler.

Burada sayılan tüm illerin böyle bir yatırıma acilen ihtiyaçları bulunmaktadır. Planlayıcıların hangi şartları göz önünde bulundurarak karar alacakalar?



YILMAZ AYDIN

8 yıl önce - Pts 24 Oca 2011, 09:57

Bu demiryolu Trabzona gelecek ama nerden nasil gelecegi daha cok tartisiliyor
bir yanada Bayburt diger yanda Giresun ve Gümüshane illeri var benim yerel basindan edindigim bilgilere göre bu demiryolu Rize üzerinden Batuma ulasacagi yönünde 2009 kasim ayinda bu demiryolunun fizibil calismasi icin bir sirket ile anlasma yapildiigi ve bu süre mart ayinda bitiyor yani iki ay sonra bir karar verilecek saniyorum
basindan okudugumuz kadariyla Tirebolu dan Harsit vadisinden yapilacak yolun 320 km ve hizli elverisli olmadigi yönünde Bayburt üzerinden yapilirsa 35 km lik bir tünel yapilmasi gerekiyormus
bir yada Giresun diger yanda Bayburt büyük bir cekisme icine girmisler Tirebolu üzerinden yapilirsa Bayburt u Bayburt üzeri yapilirsa Giresunlu hemserilerimizin üzülecegi ortada iken bir cikis yolu araniyor burda büyük bir olasilik Macka Gümüshane güzergahi agirlik kazaniyor diye düsünüyorum kisisel kanatim bu yolun Akcaabat Vakfikebir Görele Tirebolu üzerinden Gümüshaneye oradan Erzincan a uzanmasidir ama bir gercek varki Akcaabat tarafindan gelecek demiryolunun limana nasil baglanacagi konusu asagidaki haritada 3 güzergahi 3 ayri renkte isaretledim ona bakarak saglikli bir fikir yürütülebilir.




(+)


Ahmet Çolak 61

8 yıl önce - Pts 24 Oca 2011, 13:04

Alıntı:


(+)




her ne kadar imkansız olsada turuncuyla yeşil tek hat olarak yapılsa batı samsunla doğu batumla birleştirilse çok güzel olur avrupada her ülke demir yollarına bu kadar önem verirken trabzon içinde bu şekilde olması türkiye için bişey kaybettirmez aksine o bölgeye çok faydası olur bundanda devlet kazanabilir..



Mehmet Kasım
8 yıl önce - Pts 24 Oca 2011, 15:56

Alıntı:
Bayburt üzerinden yapilirsa 35 km lik bir tünel yapilmasi gerekiyormus


tek başına elenmek için yeterli sebep. 35 km tünel yapana kadar torunlarımız dede olur.


YILMAZ AYDIN

8 yıl önce - Çrş 26 Oca 2011, 06:46

Eski Basbakanlardan yanlis hatirlamiyorsam Hasan Saka demiski Trabzona demiryolu gelsinde gerekirse sirtimdan gecsin bu denli istemesine ragmen bir türlü bu yol yapilmadi bir rivayete göre Samsun dan Carsambaya kadar yapilan demiryolu sahil boyu devam edecekmis ama nedense bu yol Carsambada kesildi
aslinda günümüz sartlarina göre tünel biraz daha kolaylasti ben Dogu karadeniz daglarinin demiryolu yapilmasina cok engel olduguna inanmiyorum asil engel baska nedenler var Isvicre ve Avusturya daha daglik ama adamlar nasil yollar yapmislar
Bu demiryolu yillar evvel harsit vadisinden daha kolay bir sekilde yapilabilirdi ama yapilmadi bugün bu bölgeyi bilenler bilir su anki Zigana tüneline varmadan daha asagindan baslayarak 15 yada 20 km lik
bir tünel ile Torul yönüne degilde Gümüshane yönüne dogru bunun asilabilecegini ve Erzincan a baglanabilecegine inaniyorum gönül arzu ederki Gümüshane Bayburt Giresun Rize bütün bölge bu demiryolundan faydalansin ama bu demiryolu bütün bu sehirlerden nasil gececek bilemiyorum
heralde yapilacak en dogru Carsambadan devma eden yolu sahil boyu Batuma ordan Trabzonu da Gümüshane üzerinden Erzincana baglamak olacaktir

Benim gördügüm kadariyla Trabzon demiryolunu bu sehire getirmek icin her yönünyle mücadele ediyor
hayli mesafe alindigini görüyorum Gümüshane Giresun Bayburt gibi illerimiz ise bizler Trabzona demiryolu gelmesine karsi degiliz bizde istiyoruz yol surdan yada burdan yapilmali diye hakli bir mücadele icindeler bu is nasil asilacak inanin herkes gibi bende merak ediyorum


Lütfü Uysal
8 yıl önce - Cum 28 Oca 2011, 02:21

Güzergah calismalari ilk etapta GAP in ürününü ve
İran in da Trabzon limanını kullanması isteği üzerine
düzenlenen calismalardir.
Dolaysiyla şu an için öncelik Demir yolu ağına Erzincan üstünden bağlanmaktır.



sayfa 1
123 ... 444546   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM