Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 826
Musti5821
3 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 22:54

58Transfer ve Sinyor5858 ayni kişiler kafa buluyorlar.Admin Arkadaşlar engell yokmu?

En son Musti5821 tarafından Sal 02 Oca 2018, 22:57 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Yiğidoemre
3 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 22:57

Atletico Madrid,Benfica, Braga da forma giymiş şuan serbest mevkii sağ bek Silvio diye bi oyuncu var çok iyi oyuncu
Aynı zamanda sol bekde de görev yapabiliyor yaşı 30 bence kaçırılmamalı hızlı bi oyuncu çoğunuz bilir


Musti5821
3 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 23:02

Yaz sezonu olsa haklisin.Oynamamiş oyuncuyu kim alacak.Devre arasinda Sakat ve maç eksiği olan oyuncuyu kimse Transfer etmez. İş yerindede ayni kural geçerli. Sürekli Hasta , Geç gelen insani Özel sektörde tutuyorlarmi? Bu oyuncu 6 aydan beri idman eksiği ve maç eksiği var. Devre arasinda hazir olmayan oyuncuyu kimse Transfer etmez.



En son Musti5821 tarafından Sal 02 Oca 2018, 23:07 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


sinyor5858
3 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 23:04

Musti5821 tanımam etmem transfer58 i zaten ilk defa yazıyorum ben

Münferit58
3 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 23:07

YiğidoEmre bir umut baktım söylediğin isme adam 30 yaşına gelmiş bu sürede oynadığı maç 100 civarı son 5 yılda durum daha vahim. Football Managerdan falan buldun galiba.Ben devre arasında Auremir'den daha iyi bir sağ bek bulacağımızı sanmıyorum.

kayi58
3 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 23:25

Geçmiş olsun forum çöp olmuş. Bu hesapların tek bir sahibi var. Ona burada kendi kendisine konuşmak yerine arkadaş edinmesini tavsiye ediyorum.



Musti5821
3 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 23:36

kayi58 ben değilim.Dalga geçiyorlar. Büyük ihtimal ergen.

sinyor5858
3 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 23:37

Kendi kendine konuşmak demenizden kastınız nedir ? adam bir tane isim söylemiş bende eğer transfer gerçekleşirse müthiş olur diyerek fikrimi beyan ettim . Fikir beyan etmek için illa arkadaş mi olmamız lazım

kayrakemal
3 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 23:41

adminler bi el atsın ya. sesimizi çıkarmıyoruz diye tepemize çıktı iyice.

ethelas
3 ay önce - Sal 02 Oca 2018, 23:56

Yav kardesim herif 10 tane hesap acti kendi kendine konusuyor suna bir cozum bulun gozunuzu seveyim. Giriyorum bakiyorum kac sayfa muhabbet ilerlemis diyorum herhalde transfer var diye, bir bakiyorum bu avel kendi kendine kaynatiyor



sayfa 826
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET