Ana Sayfa 930 bin Türkiye Fotoğrafı
Süha
4 yıl önce - Pzr 19 Arl 2010, 23:28
Digitürk İptal Ettirme İşlemi


Arkadaşlar aramızda hiç daha önce DİGİTURK almış ev iptal ettirmiş olan var mı ? Hiç sıkıntı yaşadınız mı yada yaşadığınız sıkıntılar neler ? Ayrıca 2 senelik sözleşmeleri oluyormuş eğer memnun kalmazsak 2 yıllık sözleşme olduğu halde nasıl bir iptal yolu izlemeliyiz. Belki aramız da böyle sorunlar yaşamış olanlar vardır birbirimizi aydınlatalım. Söylene göre çok zorluyorlarmış iptal ettirmek isteyince ve de sanırım kutu teslimi de yapılamıyormuş ilgili bayide bunu da yeni çıkarmışlar galiba. 2 ay müddet veriyorlarmış onlar gelip alıyormuş. Yaşayanlar var mı aramızda ?


mehmet20
4 yıl önce - Pzr 19 Arl 2010, 23:36

Eğer 2 yıllık süreniz devam ediyor ve iptal ettirmek istiyorsanız öncelikli olarak kampanya dahilinde aldığınız kutu ve çanak antenin parasını ödüyor ve kutudaki kartı iade ediyorsunuz. Kutu ve çanak anten sizin oluyor.

Eğer 2 yıllık süre bittikten sonra iptal ettirecekseniz kutu ve anten digitürkün size hediyesi oluyor sadece kartı iade ediyorsunuz. Tabi ki bu iade işleminden sonra size bir belge veriyorlar almayı unutmayın.


İptal işlemini telefon üzerinden de yapabiliyorsunuz ama hemen iptal etmiyorlar. Çeşitli sorular sorup öneriler getirip iptal ettirmemeniz için sizi ikna etmeye çalışıyorlar. Örneğin ben 2 ayda iptal ettiremedim. Ancak iptal talebinden sonra bu iki ayda tüm kanallarım (lig tv dahil) açıktı ve para almadılar. Promosyon olarak sundular. Yani iptal ettirmemeniz için ellerinden geleni yapıyorlar.

Eğer 2 yıllık süreniz bitmemişse iptal ettirmeyin. Boşuna kutu ve çanak parası ödemeyin. 2. yılın sonunda iptal ettirmek daha cazip hale gelebiliyor. İptal ettirmemeniz için güzel hediyeler sunuyorlar


ERHAN DEMİR
4 yıl önce - Pzr 19 Arl 2010, 23:40

Alıntı:
Arkadaşlar aramızda hiç daha önce DİGİTURK almış ev iptal ettirmiş olan var mı ? Hiç sıkıntı yaşadınız mı yada yaşadığınız sıkıntılar neler ? Ayrıca 2 senelik sözleşmeleri oluyormuş eğer memnun kalmazsak 2 yıllık sözleşme olduğu halde nasıl bir iptal yolu izlemeliyiz. Belki aramız da böyle sorunlar yaşamış olanlar vardır birbirimizi aydınlatalım. Söylene göre çok zorluyorlarmış iptal ettirmek isteyince ve de sanırım kutu teslimi de yapılamıyormuş ilgili bayide bunu da yeni çıkarmışlar galiba. 2 ay müddet veriyorlarmış onlar gelip alıyormuş. Yaşayanlar var mı aramızda ?


Daha önce sözleşmesiz aldım 3 sene kadar kullandım iptal ettireceğimi bildirdiğimde epeyce bir süre beni aradılar indirim yaptılar ama iptal ettim kutuyu ve kartı teslim ettim fakat çanağı almadılar..
Geçen sene 2 yıllık sözleşmeli aldım aylık 9.99 TL.
Bunu bitirecektim fakat o iki yıllık paradan ne kadar kalır ise peşin tahsil ediyor haberiniz olsun...


SERDARR1

4 yıl önce - Pzr 19 Arl 2010, 23:42

Süha bey İlk başta galiba Kampanyalı yararlanmışsınız..
İptal etirmemek için ellerinden geleni yaparlar.
Sözleşme maddeler çok önemlidir çünkü oradaki maddeler müsteri karşısındadır ne yazık ki ve o sözleşmede ki göre talepleri olur
1) örnek kampanyada ilk 3 ay sadece 9 tl derler normalı 35 bunun farkı isterler..
2) kutu iadesi veya kutu ücreti isteye bilirler..
3) başka hiç bir talepte bulunamazlar ( sözleşme maddeleri önemli )
4) bu konularda kesin ve kararlı olun misal işleme aldık derler bir gün sonra sizi ararlar caydırmaya çalışabilirler.
5) Tüketici bu hizmetten vazgeçme hakkına sahiptir bunu sakın unutmayı


Süha
4 yıl önce - Pzr 19 Arl 2010, 23:43

Çanak parası almaları saçma zaten o daha önce kurulmuş bir sistemdeki sadece kutuya bağlıyorlar. Sadece yeni alıcı getirip kartı açıyorlar. Tüketici hakları burada geçersiz oluyor. Digitürk müşterisine güvense bence böyle 2 yıllık sözleşme falan yapmaz ama ticaret işte. Hiç çıkar yol yok yani. Demek ki bir şey alırken 1000 defa düşüneceksin.


Emre Yener
4 yıl önce - Pzr 19 Arl 2010, 23:46

2005 yılında ev ve yazlığa 2 ayrı dijitürk abonesi olmuştuk. bir süre sonra yazlıktakini iptal ettirmeye karar verdik. iptal ettirirken 2 yıllık sözleşme gereği bizden toplam ücreti peşin istediler ve bununda hemen olmayacağını yayını kesildiğinde bile aylık ücreti ödemek zorunda olduğumuzu belirttiler. tepkimiz dile getirdik ve her ikisinide iptal ettirdik. geri verirken çok uğraştık. süreyi uzatmak için 1 ay şu gün geleceğiz deyip gelmediler. geri verirken epey bir ücret ödedik. o günden beri bir daha d-smartmış dijitürkmüş... vs tövbe ettik. abone olurken hiçbirşey yoK iptal ettirmede sorun çıkarıyorlar

Süha
3 yıl önce - Pts 02 May 2011, 22:25

DİGİTÜRKTEN ABONE İPTALİ TAM BİR İŞKENCE


DİGİTÜRK’ÜN BANA YAPTIĞI!
Alıntı:
Hizmet sunumlarına bir lafım yok.
Anında görüntü.

Kurulum şip şak yani.

Alıp almamak size bağlı.

Digitürk’ün kampanyasından faydalanıp abone oldum.

Ne zaman?

Bir yıl kadar önce.

2 yıllık anlaşma için bir yılım daha vardı aslında ama bazı gerekçeler oluştu ve üyeliğin iptal edilmesini istedim.

Bu gerekçeyi kurum açısından olumsuzluğa mahal vermemesi için de açıklayayım;

Asıl neden şu:

Çocuklarım, Digitürk’te yayınlanan bir dizinin müptelası olmuşlardı.

Bunu, büyük oğlumun sabah saatlerine kadar oturmaya vardırmasından anlamıştım.

Baktım küçüğü de peşinden gidiyor.

Okul döneminde onları oradan alıkoymak için ya TV bağlantı kablolarını koparacaktım ya da aboneliği.

İkinci yolu denedim.

Bir yerlerden kablo bulup bağlantıyı yeniden sağlayacak kadar zekilerdi çünkü.

Digitürk kartını saklasam da annelerini ikna edip yola devam diyorlardı.

Velhasıl, Digitürk abone servisini aradım.

Önce, bu servisteki arkadaşlar, niye iptal etmek istediğimi sordular.

Onlara, çocukların dizi abondenesi oldukları yerine, ikinci gerekçem olan oturduğum sitenin merkezi uydu avantajından faydalanmak istediğimi söyledim.

Karşı taraf, abonelik avantajlarını, dilersem, başka bir kampanyaya geçiş fırsatını falan anlattı.

‘Yok, iptal kararım kesin’ dedim, ‘bağlantıyı kesin’.

Tamam, Ekrem Bey, sizi iptal servisinden arayacaklar...

İki gün sonra...

Ekrem Bey, iyi günler Digitürk’ten arıyoruz.

Buyurun.

Görüşmelerimiz hizmet takibini sağlamak amacıyla kayıt altına alınmaktadır.

Eyvallah.

Digitürk aboneliğini neden iptal etmek istiyorsunuz?

Ben bunu arkadaşlara ilettim, tekrar mı aktaracağım.

Evet mümkünse...

Anlattım.

Teşekkürler iyi günler...

3 gün sonra...

Ekrem Bey, iyi günler.

Buyurun.

Digitürk’ten arıyoruz.

Evet...

Görüşmelerimiz hizmet takibini sağlamak amacıyla kayıt altına alınmaktadır.

Ekrem Bey, iptal gerekçenizi öğrenebilir miyiz?

Hayda... (ben)

Daha önce bir arkadaşınız aradı, durumu ilettim, bir daha niye arıyorsunuz.

Avantajları
anlatacaktım size.
Ama sizin yapığınız ayıp.

Filmi tekrar başa niye sarıyorsunuz?

Ekrem Bey, lütfen kızmayın (Çünkü benim ses tonum, ne kadar sinirli bir yapım olmasa da yükselmiş, bunda Karadenizli olmamın payı büyük).

Ama Ekrem Bey, avantajları aktarmak istiyorum.

‘Ama’sı yok ama’... dedim.

‘İyi günler’ dedi ve kapattı.

İki saat sonra...

Ekrem Bey, iyi günler.

Buyurun.

Nihayet işleminiz tamamlandı demelerini beklerken ne duyayım.

Digitürk’ten arıyoruz.

Tamam, evet, evet, söyleyin, iptal edildi değil mi?

Ekrem Bey, iptal gerekçenizi alabilir miyiz?

Aman Allah’ım.

Kan beynime olağandan farklı bir şekilde hızla geliyor.

Hişt hişt sakin ol, sinirlerine hakim ol şarkısı bile beni tutamaz.

Yakarım Roma’yı.

Kızgınlık, bıkkınlık, yitir yaaaa... demeler

Siz beni ikna için arayan 4. kişiniz. Aradığınız kişi şu an küplere binmek üzeredir. Lütfen başka bir aboneye geçiniz.

Ve telefon tarafımdan kapanır.

Bir hafta sonra...

Aynı numara. Uzun uzun çaldı, ‘açmayacağım’ dedim ama dayanamadım.

Belki de tamamdır diye düşündüm, telefonu açtım.

Ekrem Bey iyi günler, Digitürkten arıyoruz.

Biliyorum, artık telefonunuzu tanıyorum.

Görüşmelerimiz hizmet takibini sağlamak amacıyla kayıt altına alınmaktadır.

Biliyorum.

Ekrem Bey, Digitürk abone iptal talebiniz var (tam oh, hele şükür derken) iptal gerekçenizi öğrenebilir miyiz’ demez mi?

Oynatmaya az kaldı... doktorum nerde...

Bu satırları yazdıktan sonra daha ararlar mı bilmiyorum.

Sorum şu.

Belki ben bir yıl sonra tekrar abone olacağım.

Bu kadar yıldırmak bu hizmete gölge düşürmez mi?

Kurumsal bir firmada çalışanların bir aboneyi kaç defa aradıklarına ilişkin birbirlerinden haberi olmaz mı?

Kaynak: http://www.stargazete.com/istanbul/yazar/ekrem-ok ...306802.htm

Not: 2 yıllık sözleşmeyi de zorla sunuyorlar müşteriye yoksa olmuyormuş falanda. Ayıptır ya iptal edilmek istendiğinde anında iptal edeceksin. Ayrıca kuturları da eve kadar gelip almak zorundasın.

Sözleşmede bile izlemediğin ayların parasını neden ödeyesin ki demek ki artık Digitürk'ün bir korkusu var ki böyle sözleşme yaptırıyor insanlara.

Tüm kanallarda tekrar yayınlar cihazlar desen uyduruk hiç kalite yok bunu diyince HD kutu kiralık oda kasma çabaları.

Şikayetvar.com'da insanlar neler yapıyorlar hepsine 2 satırlık yaptık, ettik mesajları gerisi de yok. Yazıklar olsun müşterisine sadece para gözüyle bakan müşteri temsilcileri de laka yit cevaplar veren ve işi yokuşa süren politika izlediğinden böyle.

Yukarıda yazılan işleri bütün üyeler yaşıyor ve iptal eden üyelere bile saygıları yok her şey ortada. Kendileri kaçak yayın çıkınca ortalığı karıştırıyorlar sonra müşteri istediği yapılmıyor.


hamdi levent
3 yıl önce - Sal 03 May 2011, 15:11

sanayi ve ticaret bakanlığı'nın sitesinde kampanyalı satışlardan doğan mağduriyetiniz için şikayette bulunabilirsiniz
http://www2.sanayi.gov.tr/trk/TukSikayetDis_.aspx ...ktorKey=12


Süha
3 yıl önce - Prş 05 May 2011, 20:29

Google bu konuda araştırma yapın ne kadar çok insan mağdur oluyor girin bakın. Hemen hemen şikayet sitelerinde yanıtlarda hep aynı sıradan yanıtlar ve hiç tamin edici değil her müşterşye kopyala-yapıştır aynı cevaplar çözüm deseniz hiç yok..

Yukarıdaki adresten şikayette bulundum gelen cevap;
Alıntı:
İl Müdürlüğümüze iletilen ilgi'de kayıtlı başvurunuz incelenmiştir. Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri Yönetmeliği'nin 5.ve11. Maddesi gereği; başvurunun şikâyete delil teşkil edecek belgelerle (fatura, servis formları, garanti belgesi, ihtarname fotokopileri, firma ile yazışma, dilekçede bahsi geçen beyan yazısı/ tutanak vs.) birlikte, bedeli 2.693,78 TL'nin altında ise ilgili belgelerle ikametgâhınızın bulunduğu veya satıcı firmanın faaliyet gösterdiği ilçe'deki, Tüketici Sorunları İlçe Hakem Heyeti Başkanlığı'na (Kaymakamlık bünyesinde ) üstünde ise (Sanayi ve Ticaret İl Müdürlüğünde ) faaliyet gösteren İl Hakem Heyeti Başkanlığına yapılması, gerekmektedir.

Gereğin bilgilerine rica ederim.

Buralara götürsek geçerten çözüm olur mu ? Bimere başvursak daha mı iyi ?


servet demir
3 yıl önce - Prş 05 May 2011, 20:53

2 yıllık abonelik bittikten sonra kutu ve çanak anten hediye ediliyor.peki bunlar tekrar bir işe yarıyormu yani bağımsız olarak kullanılabiliniyormu?


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> HABERLER ve SOHBET