Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
Ahmet

19 yıl önce - Prş 06 Mar 2003, 18:55
BUR » A7.53. Bursa - İstanbul Karayolu






(+)



 

(+)



 

(+)



 

(+)



 

(+)



 

(+)


En son Ahmet tarafından Pzr 09 Mar 2003, 06:18 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Fatih
18 yıl önce - Prş 15 Nis 2004, 09:59

Şimdi ilk 5'te bile değil sanırım;

1)BUTTİM (110m)
2)TOWER PLAZA (90m)
3)YEŞİLŞEHİR
4)FOMARA PLAZA
5)KARAKAŞGİL PLAZA

yanlış olabilir.

İstanbul Yolu'na gidecek


tc-volkan

16 yıl önce - Çrş 10 Ağu 2005, 15:55
BURSA YOLU SENELERDİR BİTMEDİ !


Bursa en çok sevdiğim ve sürekli seyahat güzergahımda'ki bir ilimiz.
Fakat ne zaman İstanbul yolundan şehre girmeye yada çıkmaya çalışsam epeyi bir zamanımı alıyor.İlginç olan bir konuda bursa çıkışındaki yol yapımıdır. Senelerdir sürer hoş mükemmelde bir yol oldu. Ancak şehirin hemen çıkışında yol üç şeritten iki şeride düşmesi yetmiyormuş gibi kara yolunun yanına yayalar için parke taş kaldırım inşa edilmiş,inşaatta devam etmekte.
İlginç olan karayolu güzergahında araçların geçmesi gereken şerit iptal edilip yaya yolu neden yapılır.Elbette yayalarda araçlarkadar trafikte eşit şartlara sahip.Çevre yolları ise yanlızca otolara mahsustur.Herşey bir yana ege'i marmaraya bağlıyan bir yol yıllardır ihmalediliyor.
Duğa edelimde oto yol tamamlansında bursanın keşmekeş trafiğinden kurtulalım.


Ebru K.Türk
16 yıl önce - Çrş 10 Ağu 2005, 18:10

Açıkcası o kaldırım düzenlemesi yüzünden iptal edilen şeritleri görmedim fakat kişisel görüşüm Bursa'nın devlet tarafından uzun yıllar boyunca yok sayıldığı ve sadece kurulan sanayi kuruluşlarının vergilerini alıp geriye kalan sorunların çözümünü sadece yerel belediyeleri bıraktığı yönünde. (Yanlış bilmiyorsam Balıkesir'in bile çevreyolunun yıllar önce karayolları tarafından yapıldığını; Bursa'da şu anda çevreyolu niyetine kullanılan yolu bile belediyenin yaptığını düşünürsek sanırım demek istediğim anlaşılabilir)

Bazı yönlerden Ankara ve İzmir'den bile daha fazla devlete katma değeri olan Bursa için örneğin bir çevre yolunu oluşturmak bile henüz tamamlanamamış bir durumdur. Kaldı ki bursa'daki pek çok büyük kuruluşun (örneğin Tofaş) ödediği vergiler bile İstanbula gittiği için bu kuruluşların ödediği vergiden payını Bursa değil, istanbul büyükşehir belediyesi alıyor. Haliyle de Bursa'daki belediyeler en az masrafla iş yapmaya çalışınca değil şehirler arası bir yolu genişletmek, kent içinde toplam 4 şeritli bir caddesi bile olmayan, sadece dar sokaklardan oluşan onlarca mahalle yanyana kuruluveriyor.

Ne diyeyim ki Bursa Büyükşehir Belediyesine kolaylıklar diliyorum..


cenkince

16 yıl önce - Prş 11 Ağu 2005, 01:58

Bu güzel fotoğraflar için teşekkürler...

Otogarı anayola bağlayan köprülü kavşağın yonca tabir edilen kesimlerinde 4 dönüş için 4 ayrı açı kullanılması dikkatinizi çekti mi? Planlama konusundaki eşsiz kabiliyetsizliğimiz nedeni ile zamanında köprü bağlantısı için tahsis edilmesi gereken alanların nazım imar planlarında oluşturulmaması nedeni ile bu kadar dar bir alanda saatte 90 km hız ile yaklaşan bir aracı 270 derece açı ile döndürüp köprünün üstüne çıkartıyoruz..

Özellikle Köprünün Bursa Yalova İstikametinden olan dönüşündeki açıya bir bakın any tekstilin sol tarafında kalan fabrika yoncanın ideal bir açı ile dönüş yapmasına nasıl mani oluyor. Özellikle ıslak havalar, kabak lastikli araçlar yada acelesi olanlar için iyi bir tuzak orası...

Kaldırım konusunda görüşlerini bildiren arkadaşa aynen katılıyorum. Çok ama çok komik bir şey olmuş...

Ebru sana da 10 puan.



ugurcavac
16 yıl önce - Prş 11 Ağu 2005, 02:16

Ebru hanım gerçekten derin bir yaraya dokundunuz.Bütün iller ve yurt olarak gelişemememizin gerçek nedenini buldunuz.Bu sadece sanayide böyle değil.(Merkeziyetçi bir sistem var.)Sağlık sektöründe öyle ,Odalar Birliği bünyesinde öyle ve diğer tüm sektrörlerde öyle.Toplanan bütün paralar belgelenerek Ankara'ya gidiyor.Ankara bu paraları istediği gibi yönlendiriyor.Bursa'da toplanan paranın çoğu Bursa'ya kullanılması lazım.Türkiye'nin her yerinde durum bu malesef.
Şimdikiler uyandı biraz ama iş işten geçti ipin ucu kaçtı.Bu durumu düzeltmek ve toparlamak uzun yıllar alır.Kanunlar değişecek,vetolar olacak,muhalefetin engellemesi değişim zamanını uzatacak derken iktidarın ömrü bitecek; başka iktidarlar gelecek hadi sil baştan.


jxkennan
16 yıl önce - Cmt 20 Ağu 2005, 20:09
SU ANDA SHOK VAZIYETTEYIM!!!


Arkadaslar Bursa Terminalinin etrafi,adi artik Bursa yla ozdeslesmis olan Cinar agaclariyla doldurulmustu yaa!!
Bi dk. nerde bu agaclar?
Bu fotolar yeni mi cekildi,yoksa yeni yapildigi tarihte falan mi?
Baya moralim bozuldu gorunce fotolari ya,resmen kurak bombos bi alan gibi gozukuyo Terminalin etrafi..
Yazik yaa,yazik!!!!


Hakan Aydın

16 yıl önce - Pts 28 Ksm 2005, 23:56



(+)



 

(+)


SABRİ BİLGİN
16 yıl önce - Cmt 13 May 2006, 18:32

Bu yol daha önce Dürdane eteklerine kadar yenilenmişti.Bu aralar, bu seferde Dürdane tepesine kadar yenileniyor.Genişletiliyor mu emin değilim de asfaltın yenilenmesi hoş olacak.Aslında Gemlik'e kadar dahi yol yenilense ve orta refüj yeşillendirilse şehir içi gibi, hiç fena olmaz.

ALİ ÖZER

16 yıl önce - Cmt 13 May 2006, 21:37

Bu başılığın yukarı taşınması elimdeki resimlerden bulduğum bu iki resmi bana yerlerine koymamı akıl etti. Sırasıyla böyle yavaş yavaş çektiğim resimler sitede yerlerini alıyor..

Bursa-İstanbul yolu Bursa tarafı.(Bilmeyenler için)


(+)


Bursa-İstanbul yolu istanbul tarafı.tabi daha öncesinde gemlik ve yalova var.(Bilmeyenler için)


(+)




sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara