Ana Sayfa  




Sizce En İyi Kargo Firması Hangisidir?
MNG Kargo
13.7%
 13.7%  [40]
Aras Kargo
13.0%
 13.0%  [38]
UPS Kargo
14.7%
 14.7%  [43]
Yurtiçi Kargo
31.7%
 31.7%  [93]
Sürat Kargo
5.1%
 5.1%  [15]
PTT Kargo
16.0%
 16.0%  [47]
DHL Kargo
4.4%
 4.4%  [13]
Express Kargo
0.0%
 0.0%  [0]
Inter Global Kargo
0.3%
 0.3%  [1]
Varan Kargo
1.0%
 1.0%  [3]
Toplam Oy : 293

Emre Güray



Cmt 18 Ağu 2012, 19:30  

Anadolu'da en iyi kargo firması PTT Kargodur. Çok geniş dağıtım ağı bulunduğu için hızlı bir şekilde kargonuz ekonomik olarak elinize ulaşıyor. Askerdeyken çok işimi gördü


 mesajı beğendiniz mi?
Kurtuluş21




Cmt 18 Ağu 2012, 19:39  

Genellikle MNG Kargoyu kullanıyorum ve memnunum bence en iyisi MNG çünkü dört yıldır bi sorun çıkarmadı.

 mesajı beğendiniz mi?
kadirss



Cmt 18 Ağu 2012, 19:40  

UPS bence gayet disiplinli çalışıyor en azından ben bu güne kadar hiç sıkıntı yaşamadım. Yurtiçi kargoyu bir kez kullandım kullanmaz olaydım evde olmadığım zaman kargo gelmiş not falan hiçbir şey bırakmamışlar 2 gün sonra gittim aldım artık.

 mesajı beğendiniz mi?
Emir ERTEN




Pzr 19 Ağu 2012, 02:37  

PTT.

Adı yeter.Hazır TFF 1.Lige de sponsor oldular.İyi reklam oldu.


 mesajı beğendiniz mi?
Osman_61



Pzr 19 Ağu 2012, 02:44  

aras kargonun şirkette baş örtüsünü yasakladığına dair haberlerden sonra aras kargo benim fransız ve yahudi şirketleri boykot listesine girmiş oldu.yurt içi kargo ve ptt kargo en iyileri...

 mesajı beğendiniz mi?
m@kif



Pzr 19 Ağu 2012, 08:51  

Alıntı:
aras kargonun şirkette baş örtüsünü yasakladığına dair haberlerden sonra aras kargo benim fransız ve yahudi şirketleri boykot listesine girmiş oldu.yurt içi kargo ve ptt kargo en iyileri...


zamanında mng kargoda çalışan bir akbamamız vardı.bizzat sormuştum.prensip/şirket politikası olarak başörtülü eleman almıyorlar demişti.şimdi durum ne bilmiyorum.

pek çok şirket bunu yapıyor(başörtüsü yasak demiyor-bahane bulup gönderiyor), yapacak bişey de yok maalesef.Halihazırda çalışan başörtülü elemana sorun çıkarırlarsa o zaman hak doğuyor ancak.


 mesajı beğendiniz mi?
(Özkan)




Pzr 19 Ağu 2012, 09:23  

Bir amerikan şirketi olmasından dolayı sevmeme rağmen bu işi profesyonelce yapan farklı seçeneklerle postayı gönderme olanakları olan ups bu işi biliyor..

 mesajı beğendiniz mi?
Yılmaz Edessa




Çrş 10 Ekm 2012, 17:19  



(+)


Dün İstanbul'dan Antalya yönüne gönderilen kargom aklıma gelince bir bakayım neredeymiş dedim. Takip numarası ile 17:30 sularında baktığımda yaklaşık 22 saattir İstanbuldan çıkan aracın Antalya'ya varmaya çalışmasıyla beni dumura uğrattı. Yani nasıl bir araçla göndermişler ki, 22 saattir varmamış, halen ne zaman geleceği belli değil.

Merak ettim aradım şubeyi, fırça basmak için değil hakikaten merak ettim.
Y: Ben U: UPS Kargo görevlisi bayan

U: Merhaba yupies kargo?
Y: Merhaba, ya ben merak ettim dün İstanbul'dan bir kargom yola çıktı, takip numarasından baktım aracınız 22 saattir Antalya'ya ulaşmaya çalışıyor, başlarına bişey gelmiş olmasın, tedirgin oldum?
U: (Gülerek) Eee, formula şubeden çıktıysa o aracın benzin deposunda sorun yaşanmış kargonuz akşam gelecek, yarın dağıtılacak. (Hakikaten de Formula dağıtımı)
Y: Yani yanlış anlamayın elbette elinizde olan bir sebep değil de, hani dedim bizim kargo şarampole falan mı uçtu, şoför sırra kadem mi bastı öğreneyim dedim.
U: (Kahkaha) Hayır efendim kargonuz emin ellerde.
Y: Hadi bakalım, takip etmeye devam edicem, rekor süre bekliyorum.
U: Muhtelemen
Y: İyi çalışmalar.
U: Teşekkürler.


Velhasıl ufak tefek sorunlar yaşansa da UPS aslında kurumsal anlamda stabil bir firmadır. Daha önce çeşitli şehirlerde kargomu 1 günde teslim etmişlerdir. Ama yine de, Yurtiçi kargo dururken başka kargo kullanmam. Adamlar 1 gün değil, 14-15 saatte teslim ediyorlar 800-900 KM öteye.

Edit: 25. saate girildi ve halen araç ortada yok.


 mesajı beğendiniz mi?
TURAN YUNUS



Prş 11 Ekm 2012, 00:14  

Beklediğiniz ürünü getiren aracı anlık olarak güncelleyerek haritada gösteren ve ortalama geleceği süreyi belirlememizi sağladığından dolayı ups diyorum.
Yurt içi'yle bir kaç kere sorun yaşadık ayrıca diğer firmalara göre daha pahalılar o yüzden fazla kullanmıyorum.


 mesajı beğendiniz mi?
mehmeterden198




Cmt 01 Arl 2012, 02:01  

Ben TNT'yi tercih ediyorum. Rusya'ya yapılan gönderilerde en hızlı olduğu için. DHL'de iyi.


 mesajı beğendiniz mi?
Mesajları seç: