Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
Volkan
19 yıl önce - Sal 04 Mar 2003, 22:18
İstanbul'a Yeni Kavşak Projeleri



Küçükköy Kavşağı

M. Nurettin Selçuk Köprüsünün maketi

Ataköy E-5 kavşağı

Tuzla Aydınlı-Orhanlı yolu ile TEM otoyolu arası bağlantı yolu

ZeytinBurnu Kennedy Caddesi Sahilyolu Köprülü Kavşak inşaatı


Kavşak Yapım Çalışmaları
• Altunizade Kavşağı yol ve ortak altyapı inşaatı
Boğaz Köprüsü, Bağlarbaşı, Altunizade ve Kısıklı bölgelerindeki trafik sıkışıklığı çözülmüş olacak.

• E-5 üstü Avcılar Kavşağı inşaatı
Kavşak çalışmaları bittiğinde alternatif dönüşler sağlanarak çevre trafiği rahatlayacak.


• Ayazağa Kavşağı yol ve ortak altyapı inşaatı
Kavşak bittiğinde kesişmeler önlenecek, dönüşlerden doğan sıkışıklık kaldırılacak ve alternatif yollar sağlanacak.


• Bayrampaşa Kadife Kavşağı ilave üst geçit ve yaklaşım yolları inşaatı
Kavşak ve yollar yapıldığında, Bayrampaşa'ya girişler sağlanacak ve bölge trafiği rahatlayacak.

• Küçükköy Kavşağı inşaatı
Küçükköy-Yeşilpınar ve TEM giriş çıkışının bulunduğu bölgede, katlı kavşak yapımına başlandı ve hızlı bir çalışmayla inşaatı tamamlandı. Küçükköylüler'in yüzlerini güldürecek bir başka gelişme de bu kavşakta köprü inşaatının da bitmiş olması...
Küçükköy İmam Hatip Lisesi önünde trafiğin tıkanmaması ve TEM Otoyolu'na giriş çıkışın rahatlamasıydı. Sonuçta Gaziosmanpaşa Yeşilpınar bölgesi, alt yapıları ile birlikte 2000 metrelik yola ve katlı kavşağa kavuşmuş olacak.

• Rami Kuru Gıdacılar önü kavşak inşaatı
İş tamamlandığında kesişimsiz dönüşler sağlanacak ve çevre trafiği rahatlayacak.

• Mahmutbey Kirazlı kavşak düzenlemesi inşaatı
Yapılacak üç katlı kavşak ile bölgedeki trafiğin sıkışıklığı giderilecek.

• G.O.P Poligon Caddesi Cebeci Caddesi kesişimi katlı kavşak inşaatı
Kavşağın yapımıyla trafik kesişmesi önlenecek bölge trafiği rahatlayacak.

• Güneşli TEM bağlantı yolu kavşağı inşaatı
Kavşağın yapımıyla İkitelli ve Güneşli çevresi trafik sıkışıklığı çözülmüş olacak.

• Kartal Cevizli Kavşağı düzenleme ve yan yol bağlantı inşaatı
Kavşağın yapımıyla trafiğin kesişmesi önlenecek bölge trafiği ve Kartal Devlet
Hastanesi'ne giriş rahatlayacak.


• Mahmutbey - Atatürk caddeleri kavşak düzenlemeleri ve altgeçit inşaatı
Mahmutbey ve Atatürk Caddesi arasında kalan hemzemin kavşağın yol eğimlerinin çok yüksek olması ve yoğun araç trafiği nedeniyle zaman zaman trafik kazaları meydana geliyordu. İstanbul'un en hareketli caddeleri arasında yer alan Mahmutbey ve Atatürk Caddesi arasında, katlı kavşak ve bağlantı yolları yapmak üzere çalışmalar başlatıldı. Proje tamamlandığında, hemzemin kavşak trafik kazası haberleriyle korkulu rüya olmaktan çıkmış olacak.


• Sarıyer Büyükdere Caddesi Atatürk Oto Sanayi Sitesi Kavşağı ve bağlantı yolları inşaatı
Kavşağın yapımıyla Maslak çevresi trafiği rahatlayacak, trafik kesişmesi önlenecek.


• Sarıyer Büyükdere Caddesi İstinye Kavşağı ve bağlantı yolları inşaatı
Kavşağın yapımıyla trafik kesişmesi önlenecek ve Büyükdere Caddesi'ndeki trafik akışı hızlanacak.


• Sarıyer Büyükdere Caddesi Tarabya Kavşağı yol ve altgeçit inşaatı
Kavşağın yapımı ile Büyükdere Caddesi'nde kesintisiz trafik sağlanacak.

• Ümraniye Dudullu Kavşağı inşaatı
Kavşağın yapımıyla Dudullu-Şile-MODOKO yolundaki kesişmesinde trafik sorunu çözülecek.

• Yıldız Kışlaönü Balmumcu köprülü kavşak düzenleme inşaatı
Kavşağın yapımı ile Barbaros Bulvarı ve Balmumcu kesişimi önlenerek bölge trafiği rahatlayacak.


• Yoğurtçu Çayırı-M. Nurettin Selçuk Caddesi köprü ve karayolu bağlantı yolu inşaatı
İstanbul'un ulaşım sorunlarım çözmek için kararlı adımlar atan ve büyük yatırımlar gerçekleştiren Büyükşehir Belediyesi, Kadıköy trafiğini rahatlatacak ve semti modernleştirecek bir dizi projeyi sürdürüyor. Bu çalışmalar kapsamında ilçenin trafik yükünü rahatlatmak amacıyla Yoğurtçu Çayırı Caddesi, Münir Nurettin Selçuk Caddesi Köprü ve Karayolu Bağlantı Yolu Inşaatı'nın temeli atıldı. Yapılacak olan 4 şeritli yol ve köprülü kavşakla Kadıköy-Moda-Fenerbahçe arasında kesintisiz ulaşım sağlanacak ve bu proje tamamlandığında herhangi bir doğal afet anında ilçenin diğer ilçelerle bağlantısı da gerçekleşmiş olacak.

• Çağlayan Katlı Kavşağı inşaatı
Çağlayan Meydanı'ndaki kesişmeler önlenecek ve trafik rahatlayacak.

• Zeytinburnu Kennedy Caddesi Sahilyolu Köprülü Kavşak inşaatı
Zeyrinburnu ilçesinin sahil yoluna bağlantısını sağlayan en önemli kavşak olacak.

• G.O.P. Metris Kavşağı yol ve ortak altyapı inşaatı
TEM üzerindeki yetersiz olan mevcut kavşak daha fonksiyonel hale getirilecek.

• Ataköy E-5 Kavşağı ilave köprü inşaatı
Yaptığı çalışmalarla İstanbulluların trafikte kalma sürelerini ortalama 38 dakikaya indiren İstanbul Büyükşehir Belediyesi, yeni bir köprülü kavşağı da hizmete sokmak üzere. Ataköy E-5 girişine yapılan ve uzay üssünü andıran kavşak sayesinde hem Ataköy'e giriş hem de E-5 trafiği önemli ölçüde rahatlatılacak. Ataköy Kavşağı ile, Edirne-İstanbul Transit Yolu ve Şirinevler-Ataköy-Havaalanı yönündeki trafik akışının önündeki kesişmeler ortadan kaldırılacak. Proje kapsamında, toplam 45 metre uzunluğunda 2 alt geçit köprüsü, 80 metre uzunluğunda 2 tramvay üstgeçit köprüsü ve 92 metre uzunluğunda 2x3 şeritli 4 açıklıklı l kavşak köprüsü olmak üzere 5 adet köprü inşaatı, toplam 5816 metre uzunluğunda 10 adet kavşak kolu yol inşaatı yapılacak.

• Küçükçekmece Mahmutbey Batı Kavşağı Altınşehir arası kavşak ve TEM yanyolları inşaatı (İkitelli Kavşağı)
TEM İkitelli Kavşağı çevresi trafik tıkanıklığı giderilecek. 4 şeritli yol ve altgeçit yapılacak.

• Eski Edirne Asfaltı Köprülü Kavşak inşaatı

• Tuzla Aydınlı köy yolu ve İçmeler Kavşağı İnşaatı
Aydınlı Köy Yolu, E-5 İçmeler Kavşağı'nı Aydınlı Köy ve Orhanlı Beldesi'ne bağlayan önemli ana arter yollardan biri. Bu kadar önemli bir işlevi olmasına rağmen, yolun genişliği ve alt yapısı yetersizdi... Bölgede faaliyet gösteren organize sanayi siteleri, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Mezbaha Tesisleri ve Tepeören Bölgesi'ndeki sanayi tesislerine ulaşım güçlükle sağlanıyordu. Tüm bu olumsuz koşullara çözüm üretmek için, Tuzla İçmeler Kavşağı'ndan itibaren E-5 Karayolu üzerindeki kavşak ve bağlantı yollarıyla birlikte yol genişletme ve altyapı çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. E-5 üzerinde bulunan mevcut tünel genişletilerek taşıma kapasitesi artırılacak.

• Eski Edirne Asfaltı üzerinde Rami Kışla Caddesi-Talimhane Caddesi kesişimi kavşak inşaatı
Vezneciler-Sultançiftliği hattındaki raylı sistemin akıcılığını sağlayacak ve trafik kesişmesini önleyecek.

• Eski Edirne Asfaltı üzerinde Rami Kışla Caddesi-Uluyol Caddesi kesişimi kavşak inşaatı
Vezneciler-Sultançiftliği hattındaki raylı sistemin akıcılığını sağlayacak ve trafik
kesişmesini önleyecek.

• Çobançeşme Kavşağı ilave inşaatı
Bölgede alternatif ulaşım ağı oluşturacak.


• Yeşilköy-Florya kavşak inşaatı
Bölgede alternatif ulaşım ağı oluşturacak.


xgokhan
19 yıl önce - Sal 04 Mar 2003, 23:47

Nerede buldun bu resimleri tam olarak, ben hergun bakiyoru o siteye bunlari gormemistim. IBB sitesi dipsiz kuyu gibi, tamamina bakmak cok zor.

messiah_haktan

19 yıl önce - Çrş 05 Mar 2003, 00:10

Gökhan ibb.gov.tryi cok iyi tanimladin!Aynen dipsiz kuyu gibi,unmadigin yerden unmadigin bir resim yada info cikiyor!Deli gibi info var ama sayfadaki navigasyon iyi degilBak sayfada sag kösede 550 eser diye bir button var oraya bas!

hitman12
12 yıl önce - Cmt 01 Ağu 2009, 18:32
Artık yok


Çok şükür bu kavşak yapma saçmalığı azaldı...

İSMAİL ÇELİK

12 yıl önce - Prş 06 Ağu 2009, 16:44

Kavşak yapma niye saçmalık olsun?Ha yanlış ve eksik kavşaklar var desen anlarım,ama bu size göre saçma olabilir ama değil.



Selcuklular
12 yıl önce - Prş 06 Ağu 2009, 18:13

Yapacak kavşak kalmadı sanırırm pek büyük bir sorunu çözdü Topbaş gerçekten de.

C. H. Engin Er

12 yıl önce - Prş 06 Ağu 2009, 18:20

Bu yıl içerisinde, E-5 bağlantılı Soğanlık köprülü kavşağı inşaatı başlayabilir, Tavşantepe'de ise yanyol bağlantılı kavşak inşaatı...

hitman12
12 yıl önce - Cum 07 Ağu 2009, 00:52

Kavşak yapmak saçmadır çünkü büyük resmi düşündüğünüzde bir faydası yoktur. olaylara birkaç açıdan bakmak gerekir ki bu da Fayda-Maliyet analizi ile olur. Şehir merkezlerine hiçbir medeni kentte kavşak yapılmaz. Şehir merkezi otoban değildir. Şehir insanların gezeceği, eğleneceği bir yerdir. Şehir merkezine arabası ile girmek isteyenler de New York, Londra, Roma vb. şehirlerde olduğu gibi trafiğe katlanırlar.. Şehir merkezi insanların yanlarında 2 tonluk metal yığınlarıyla dolaşmaları için değildir.

Kavşakların zararları: 1. Katlanılan parasal maliyet
2. Yapılırken aylarca katlanılan ekstra trafik yoğunluğu
3. Estetik çirkinlik
4. Şehir merkezinin cazibesini kaybetmesi
5. Kaynak ayrımında etkinsizlik (kavaşk yerine metro ve banliyö tren yapılsa gibi.)
Faydaları: ???????
Şehir merkezine yapılan kavşakların faydalarını bilen varsa yazsın, lütfen??


C. H. Engin Er

12 yıl önce - Cum 07 Ağu 2009, 01:00

Peki Soğanlık bölgesine araçla girmek için medeni bir yöntem söylermisiniz, ben biliyorum mesela helikopterle gayet medeni şekilde girilebilir ama herksin olmadığı için, ya Kartal'a gidip geri geleceksiniz, ya da Cevizli'den yan yola girip minibüslerle beraber adım başı dur kalk yapacaksınız.

Gereksiz yere fazladan yapılan bir kavşak varsa tamam ama yapılması gereken yerlerde elbette kavşak yapılmalı, ayrıca mevzu bahis bazı batı şehirlerinde kavşak olmadığı da doğru değildir, her şehirde olabileceği gibi İstanbul'da da çevreyolu vardır ve kavşaklarda genelde bu yol üzerindedir. Mesela şehir merkezinde kavşak olmaz diyorsanız, bende bağdat caddesinde yok diyerek bizden de örnek verebilirim.


Mehmet Kasım
12 yıl önce - Cum 07 Ağu 2009, 17:40

Kavşaklar bazı yerlerde sorunu çözebiliyor ama bazı yerlerde hiç çözmüyor bilakis sorunun kendisi oluyor.

Ör. Halkalı'dan TEM Bağlantı yoluna bağlanan İkitelli Köprüsü Kavşağı perişan halde. Hiç yapılmasaydı daha iyiydi.

Ama mesela Okemaydanı kavşağı akıcı bir trafik sağlıyor. Topkapı'da eskisine nazaran çok iyi. İkitelli A0 kavşağı iyi ama 100 m ötesindeki A1 kavşağı berbat.

Bçlgeden bölgeye değişiyor. Bazı yerlerde geniş yapılacak yer yok.



sayfa 1
ANA SAYFA -> ULAŞIM