Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 22
Murat Caner
14 yıl önce - Cum 23 Hzr 2006, 20:18

Metroda biletçi olacak, sabah 8 akşam 5 işleri olacak, sosyal güvenceleri olacak. Gitsinler başkanla görüşsünler. İş istesinler.

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cum 23 Hzr 2006, 20:25

Alıntı:
Peki Taksim-Beşiktaş Dolmuşlarını akibeti ne olacak?

Bence hiçbirşey fazla değişmeyecek. Çünkü şu anda 30A ve 30M numaralı İETT ring otobüsleri Şişli-Beşiktaş arasını birbirine bağlıyor. Ve her ikisi de bolca müşteri çekiyor. Benzer şekilde, dolmuş rahatlığına alışan hiç kimse, Beşiktaş'tan Kabataş'a, oradan da Taksim'e 2 vasıta değiştirerek çıkmayacaktır. Bir aralar "Taksim-Gümüşsuyu-Beşiktaş" hattı vardı. 30B... Sadece 10 dakika sürer ve 2 otobüs çalışırdı. Bu hat da varken, dolmuşlar da İETT otobüsleri de olabildiğince verimli çalışırlardı bu hat üzerinde... Sonra gerçi 30B kaldırıldı ama, önceden her ikisinin de yolcusu ayrıydı.

Füniküler açılınca da Beşiktaş yolcusunun bir kısmı eskidsi gibi dolmuşları kullanmaya devam edeceklerdir.  

Akın KURTOĞLU


Sedat_85g

14 yıl önce - Cmt 24 Hzr 2006, 00:52

Bence Beşiktaş dolmuşlarının yerini kesinlikle alamaz bu Füniküler. Beşiktaş Taksim arasında olması gereken yanlış planlanıp yapılan bu hat kesinlikle Beşiktaş'taki birinin Taksim'e gelmesi için alternatif bir yol olamaz..

Ancak Taksim'den Beşiktaş'a gitme sebebi Vapur ya da Boğaz yolunu kullanan bir Otobüse aktarma yapmak ise o zaman kurulması gereken Kabataş aktarma merkezine gidip ya da konması gereken Şehir hatları vapurlarıyla Üsküdar ve Kadıköy bağlantılarını çok hızlı bir şekilde yapabilecektir...


tolginho

14 yıl önce - Sal 27 Hzr 2006, 21:33

Ulaşım AŞ bu hattı da mevcut hatlar listesine dahil etmiş.

Darısı diğer hatlara.

TOLGA KAPROL


yunus erdem
14 yıl önce - Prş 29 Hzr 2006, 10:15

Hayırlı uğurlu olsun. Bugün bu başlık için son gün. Sayfalarca buradan beraberce takip ettik, kimi zaman sitem ettik ama en sonunda açılıyor.
Bu tarihi güne işim dolayısıyla şahit olamayacağım ama bu başlıkta fotoğrafları ve yorumlarıyla katkıda bulunan ve burayı izleyen  raylı sistemlere sevgisi olan insanlar olarak sizin bu tarihi güne tanıklık etme fırsatını kaçırmayacağınızı biliyorum, benim yerime de bu sevinci paylaşın.
Bu tarihi gün en çok bizim günümüz.
Haydi bakalım hayırlısı. Darısı Marmaray'ın başına.


Semih Yaşar

14 yıl önce - Prş 29 Hzr 2006, 10:49
taksim_kabataş


Alıntı:
Beşiktaş Taksim arasında olması gereken yanlış planlanıp yapılan bu hat kesinlikle Beşiktaş'taki birinin Taksim'e gelmesi için alternatif bir yol olamaz..


Fünikülerin yeri konusunda daha öncede tartışmalar yapıldı bu forumda. Teknik olarak
Beşiktaş-Taksim  arası tünel yapmak eminim ki çok zor yada imkansız olurdu. Füniküler sistemde eğim çok fazladır ,yaklaşık %22. Beşiktaştan Taksime doğru bir çizgi çekerseniz
oluşacak yolun eğimi Fünikülere uygun olmaz,  yada diğelim ki bir miktar düz gittikten sonra dik bir eğim çıkacak şekilde tasarlanabilirdi , yine olmaz çünki Füniküler vagonunun kapıları eğimli yapılmıştır, düz bir hatta kullanamazsınız. Bugünki durumda tünel uzunluğu 485 metre, en kısa ve olabilecek güzergahtan sahile bağlanmış oluyor Taksim meydanı.
Projeler tasarlanırken ekonomiklik de çok önemli, bu nedenle Fünikülerin yeri bence uygun.
Beşiktaş'tan Taksime gitmek ise çok keyifli bir yolculuk, Kabataş'a kadar İstanbul'un en güzel yollarından birinde yürüyebilirsiniz ve oradan Fünikülere binip Taksime çıkabilirsiniz.
Beşiktaş-Kabataş arası 10 dakika, tünel 2 dakika toplam 12 dakikada Taksim.


Bora
14 yıl önce - Prş 29 Hzr 2006, 10:59

Tramvay beşiktaş'a gelince hayat dahada kolaylaşır.

Burda en kritik nokta bence Kabataş'ın yeterince motor / vapur seferiyle beslenmesi.

İnsanları yönlendirmeye gerek yok en kısa yolu kendileri bulurlar.


Murat Caner
14 yıl önce - Prş 29 Hzr 2006, 11:30

Emin1 motoru Harem Kabataş arasında sinek avlıyor.

bulent222
14 yıl önce - Prş 29 Hzr 2006, 11:39

Harem zaten işlek bir yer değil. Finiküleri beslemek için esas Kadıköy-Kabataş vapur hattı gerekli. Böylece Kadıköy'den Taksim-Levent metrosuna da kolay bir bağlantı olacaktır.

Mehmet Kasım
14 yıl önce - Prş 29 Hzr 2006, 11:39
FÜNİKÜLER


Bu hattın açılmasına en çok sevindiğim nokta İstanbul'un Raylı Sistemlerinin Taksim etrafında şekilleniyor olmasıdır.

Taksim-Yenikapı-Aksaray Bağlantısı da sağlandığında artık " Bütün raylar Taksim'e çıkar " şeklinde bir  sloganımız olur.

Bunlar çok güzel şeyler.Kim ne derse desin İstanbul'un merkezi , vitrini TAKSİM'DİR.

Bu bölgede atılacak çok kısa 2 adım daha kaldı :

1.ADIM : Kabataş-Beşiktaş Tramvayı

2.ADIM : Beşiktaş-Levent ( Yada Şişli ) Bağlantısı



sayfa 22
« önceki   123 ... 212223   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM