Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 21
İBRAHİM DİLBER
14 yıl önce - Sal 16 Eyl 2008, 01:45

85 B hattı malesef kısaltılmakla beraber aynı zamanda hattan çok sayıda araç çekilmesiyle beraber seferleri de seyrekleşmiştir. Bu değişiklik madem ki metrobüsü besleme amacıyla yapıldıysa seferlerin aksine sıklaştırılması gerekmez miydi ? Araçların düzgün çalışması halinde 5 dakikada bir dahi sefer yapılsa özellikle pik saatlerde araçların kesinlikle dolacağına inanıyorum. Zaten Kadir Has mevkiine de metrobüs durağı yapılmadı , bir de hatlardan bu derece araç çekilince iç bölgelere ulaşımda ciddi sorun yaşanıyor. 85 B Basın Sitesi- Cevizlibağ Hattı 'nın hem seferlerinin sıklaştırılması hem de daha geç saatlere kadar çalıştırılması gerekiyor. Aslında malesef bu genel bir sorun. Metrobüsün besleme hatları çok zayıf.

recep demirbas
14 yıl önce - Sal 16 Eyl 2008, 06:19

85b hattı çapadan dönüş yapsa daha iyi olmaz mı ?
şu anda nasıl çalışıyor bilmiyorum ama 97t ve 97a hattının çapaya kadar giden ciddi sayıda yolcusu var. iş saatlerinde burdaki yoğunluğu bir nebze olsa azaltır bu hat


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Sal 16 Eyl 2008, 09:36

97A ve 97T kısalmadı işlemeye devam ediyor.Çapa'dan dönerse oradaki kalabalığı daha da artırır,Şimdi diyeceksinizki zaten o kadar otobüs geçiyor birde bu girse ne olur,düz gitse neyse dönüş yaptığı yeri biliyorsanız tıkanmaya yol açıyor maalesef.

tolgac
14 yıl önce - Sal 16 Eyl 2008, 14:37

85B hattının kısaltılması ile Basın sitesi yolcusunu sabote ettiler resmen.Ama sebep kısaltılması değil hattın sefer sıklığının -nasıl olsa 97a ve 97t var- mantığıyla düşürülmesi.Gelin görün ki pik saatlerde bu mızrak bu çuvala sığmıyor.Günlerdir incirliye 97A ile geliyorum ve beyaz görmüş yamyamlar gibi insanlar otobüse saldırıyor.97A ve 97T zaten sur içinden nasibini almış biçimde geliyor.Belediyenin yükü 85B'nin oto sayısını azaltıp yükü 97'lere devirmeye çalışması çok gereksiz bir hamle oldu.Fikirleri gündüz saatlerinde iş görür ancak bu iş pik saatlerde yürümüyor maalesef.Belkide ellerindeki oto sayısı kısıtlı olduğu için durumu idare etmeye çalışıyor da olabilirler neticede bu insanlarında beyni var ve elbet bizim bilmediğimiz birşeyleri de biliyorlar;)

Perersin

14 yıl önce - Pts 22 Eyl 2008, 20:20

145M hattının kaldırılması ile ilgili 09 Eylül tarihinde İETT web sitesinden göndermiş olduğum öneri/şikayet'e cevap gelmiş. Mesajımı ve cevabı aşağıya kopyalıyorum.


Alıntı:
2008-09-09 14:24:49 tarihli mesajınız:
Merhaba,

Bilindiği üzere yoğun saatlerde Tem’den ekspres sefer yapan, diğer zamanlarda da E-5’i takip eden 145M Beylikdüzü-Mecidiyeköy hattı Metrobüs’ün Zincirlikuyu seferlerinin başlaması sebebiyle kaldırıldı. Bu noktada oluşacak yolcu yoğunluğunu karşılaması amacıyla HT28 Beylikdüzü-Avcılar Metrobüs sefer saatlerinin sıklaştırılması da memnuniyet verici. Ancak bu noktada Beylikdüzü’lüler için sıkıntı oluşturabilecek iki konu var:

1- Sabah ve akşam saatlerinde Beylikdüzü-Avcılar Metrobüs arası E-5 güzergahı trafik açısından oldukça yoğun olmaktadır. 38dk. Avcılar-Mecidiyeköy için kuşkusuz iyi zamandır. Ancak Beylikdüzü-Avcılar arasının sabah ve akşam yoğun zamanlarda 50dk. bile sürebildiğini göz önüne aldığımızda toplam yolculuk 90dk.’yı bulmaktadır. Öte yandan, 145M ile sabah gidiş ve akşam dönüşlerde ekspres olması sebebiyle 60dk.’da gideceği yere ulaşan ve Beylikdüzü'nden Mecidiyeköy'e her gün iş için gidip gelen yolcular için Metrobüs’ün yararı mı zararı mı olduğu tartışılır hale gelmiştir. Metrobüs’ün Beylikdüzü etabının yapılmasını sabırsızlıkla beklemekteyiz, ancak bu süreçte en azından sabah ve akşam saatlerinde 145M hattına ekspres çift katlı otobüs konulmasını talep ediyorum. Emin olun ki gerçekten ihtiyaç olan bu durum, aynı zamanda Beylikdüzü’nde yaşayan çoğu vatandaşların düşünceleri ve bir nevi şikayetidir.

2- Web sitenizde HT28'in son sefer saati 22.40 olarak gözüküyor. Yeni minibüs hatlarından Beylikdüzü-Avcılar Metrobüs şoförlerine sorduğumda onlar da son sefer saatleri için benzeri bir zaman vermişlerdi. Yani 24 saat çalışan Metrobüs ile Avcılar'a gelen Beylikdüzü yolcularının bu noktadan ilerlemesi konusu sıkıntı olacaktır. 145M'nin Mecidiyeköy'den son sefer saati 23.00 idi yanılmıyorsam. Bu durumda 00.00 civarı Avcılar'dan bu araçlara binilip Beylikdüzü'ne gidilebilmekteydi. Şimdi İETT yetkililerinden beklentimiz HT28 hattının Avcılar kalkış saatini en azından 00.00 civarlarına çekmeleridir.

İyi Çalışmalar



Alıntı:
Değerli Yolcumuz,
İETT'ye yaptığınız başvuru inclenmiştir;
--------------------------------
E-60 Hattımızda kısa bir süre sonra yapılacak düzenleme sonrasında tekrar servislerine devam etmesi program kapsamında olup gerekli çalışmalar devam etmektedir.


E-60 Mimarsinan - Mecidiyeköy hattının kaldırılması da o hattı kullanan yolcular için mağduriyet yaratmıştı. Hiç Beylikdüzü E-5'den geçmeden Hadımköy sapağından Tem'e katılan bu hat aynı zamanda Beykent Üniversitesi ve Fatih Üniversitesi öğrencileri için de önemliydi. E-60 için böyle bir bilgi almak güzel.

1. tahminim: Başka bir yolcunun E-60 ile ilgili şikayetine cevap verilirken yanlışlıkla cevabın bana gönderilmiş olması.

2. tahminim: E-60 hattı güzergahında değişiklik yapılıp Beylikdüzü E-5 istikameti ile Bahçeşehir sapağından geçmesi sağlanacak. Ancak bu noktada birkaç sakınca var:
a) Otobüs Beylikdüzü'ne gelene kadar büyük ihtimalle dolacaktır.
b) Mimarsinan ve Beylikdüzü öncesi yolcuları için yolculuk süresi uzayacaktır.
c) Beylikdüzü içi ve Adakent yolcularının yaklaşık 15-20 dk. yürüme yolu olan anayola çıkmaları gerekecektir. (145M zaten anayola çıkana kadar doluyordu)
d) Fatih Üniversitesi ve Kıraç bölgesi yolcuları devre dışı kalacaktır.

Umarım 1. tahminim doğrudur ve mesajımı karıştırdıkları arkadaşa da 145M ile ilgili güzel haber vermişlerdir.



Yusuf Alper
14 yıl önce - Çrş 24 Eyl 2008, 00:55

Sana katılıyorum. Esenyurt, Kıraç, Bahçeşehir yolcusunun, en azından Beylikdüzü hattı açılana kadar TEM üstü hatlarla da taşınmaya devam edilmesi gereklidir.

Semih Yaşar

14 yıl önce - Çrş 24 Eyl 2008, 12:04
Metrobüs besleme hattı


Alıntı:
Aslında malesef bu genel bir sorun. Metrobüsün besleme hatları çok zayıf.


Doğru, besleme hatları zayıf kalıyor. Herkesi memnun edebilecek bir çözüm ise Minibüslerin
İ.E.T.T bünyesine bir şekilde alınmaları ve akbil entegrasyonunu sağlayıp besleme hatlarına
verilmeleri olur. Örneğin 34B Yenibosna-Başakşehir otobüs hattı çok güzel bir güzergah
izlemesine rağmen sefer sıklığı yeterli değil, 30 dakikada bir otobüs geçiyor. Şimdi bu hat
10 dakika sefer sıklığı ile çalışsa fena mı olur, yolcusu var, 20 dakikada Basın ekspres yolundan
Başakşehir'e gidebiliyor. Buraya 8 tane M3000 minibüs tahsis edilse, akbil geçerli olsa, Minibüslerde
durak harici durmadan gitseler herkes memnun olur sanırım.


onurkaya60
14 yıl önce - Çrş 24 Eyl 2008, 23:07

Alıntı:
Ben de bugün Mecidiyeköy duraklarının yanında Mecidiyeköy-Kadıköy(120) otobüsünü gördüm.
Hemen metrobüs durağının çıkışı olan durakların orada.

Bu hattın başlangış durağı burası değildi değil mi? Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum.


Daha önceki yeri Ali Sami Yen arkasındaki boğaz hatları duraklarındaydı.Ama şimdi 85M'den boşalan peronu aldı.


emrah basarol

14 yıl önce - Çrş 24 Eyl 2008, 23:21

Alıntı:
Herkesi memnun edebilecek bir çözüm ise


bana göre ise, ücretsiz aktarmanın tekrar geri gelmesidir... (e tabii ki 30 dakika sefer sıklıgı olan bir yerde bu ne kadar cazip olur tartısılır )ama minibüslerin entegre edilmesinin, kısa vadede yapılabilecek bir iş oldugunu zannetmiyorum..


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Prş 25 Eyl 2008, 02:56

Bu uygulamada şimdiye kadar sadece; Bakırköy, Basın sitesi, Merter ve Güngören kurban seçildiler. Diğer hatlar ise birebir yerindeler halen... E, o zaman bu 4 hat da uzatılsın Mecidiyeköy'e...

Akın KURTOĞLU



sayfa 21
« önceki   123 ... 202122 ... 252627   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM