Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Gaziantep Gaziray Başpınar-Taşlıca Banliyö Hattı
« önceki   123 ... 129130131 ... 134135136   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 130
Mahmut Göksu
2 ay önce - Prş 17 Ksm 2022, 13:07

Alıntı:
Bence olsa idi kendi tren setleri ile beraberinde aktarma otobüsleri olan hatta daha ilerisini söyleyeyim metro hattının başlanıp bitirilseydi ve gar bölgesi aktarma merkezi olsaydı. Ama şöyle bir gerçeği de görmek lazım bence Türkiye de işler çok değişken olduğu için hazır olan proje(gaziray ) açalım diğer aktarmalar daha sonra eklensin,metro daha sonra yapılsın gibi işler oluyor. Gaziray ana omurga olarak düşünülürse 1 Ocak a kadarda aktarmalar devreye girer ise bence kullanışlı olacağı kanaatindeyim. Aynı olumsuz görülen tramvay hattı içinde söylenmişti hatırlayanlar var ise beni düzeltsin. Bu tramvaya kim binecek güzergahta zaten zenginler oturuyor. Güzergahın geçtiği bölgedeki evler sarsıntıdan çöker gibi bir çok eleştiriler olmuş idi geçmiş dönemde. İnşallah Gaziantep imiz için hayırlı olsun. Bence Açılış törenine Asım Güzelbey de çağırılmalıydı Asıl fikir döneminde başlamıştı hatırlarsanız.


ya işte tramvayda da vardı öyle çatlak sesler akıl bilgi yok ki..

Bir kere ben belediye olacağım oraya para harcayacağım ( Asım Güzelbey'e tekrardan helal olsun)
sonra orada ki otobüsleri kaldırmayacağım sanki ....

zorunlu olarak kullandırır.

İşte amaç organize de hem şehir merkezinden duraklara hatlar oluşturmak hem de kimsenin önem vermediği organize içinde hat çözmek.

Bakalım.


Ege69
2 ay önce - Prş 17 Ksm 2022, 13:33

[quote]Gaziray ana omurga olarak düşünülürse 1 Ocak a kadarda aktarmalar devreye girer ise bence kullanışlı olacağı kanaatindeyim. Aynı olumsuz görülen tramvay hattı içinde söylenmişti hatırlayanlar var ise beni düzeltsin. Bu tramvaya kim binecek güzergahta zaten zenginler oturuyor. Güzergahın geçtiği bölgedeki evler sarsıntıdan çöker gibi bir çok eleştiriler olmuş idi geçmiş dönemde. İnşallah Gaziantep imiz için hayırlı olsun.


1 Ocak beklenmeden aktarmalar devreye alınsa iyi olur. Tramvay konusundaki tespitleriniz bence de oldukça yerindedir. Tramvay çok eleştirilmişti ama şimdi herkes severek kullanıyor. Hatta keşke bir kaç vagon daha olsa deniyor. Toplu taşıma araçları daima daha konforlu ve verimli olur.


nuri kayseri
2 ay önce - Cmt 26 Ksm 2022, 11:07

[url=]
[/url]


Ege69
2 ay önce - Sal 29 Ksm 2022, 06:52

Aktarma otobüsleri ile ilgili henüz bir gelisme yasanmadı sanırım. Antepte trafikte araç yoğunluğundan hepimiz muzdaribiz. Çimento kavşağında ciddi araç yoğunluğu oluyor. Aktarma otobüsleri ivedilikle konulursa araç trafiği azalacaktır. Bu güzel projenin değeri gerekli düzenlemeler yapıldığında daha da iyi anlasılacaktır.

Kerim KARADAĞLI

2 ay önce - Sal 29 Ksm 2022, 13:14

Alıntı:
Çimento kavşağında ciddi araç yoğunluğu oluyor. Aktarma otobüsleri ivedilikle konulursa araç trafiği azalacaktır.


Güzel kardeşim,

Bu memleketin trafik sorunu, bitmiş olsa ve tam kapasite ile çalışsa bile, bu banliyö hattı ile rahatlaması mümkün değil.

Boş hayaller peşinde koşmayın. Biraz gerçekçi olun !

Bu banliyö hattı kaç kişinin güzergahından geçiyor ki sen bu hat ile trafiğin rahatlayacağını düşünüyorsun ?

Şehir içinden geçen toplasan 5km. Geri kalanı yerleşim olmayan yerler. Tabiri caizse dağın başından geçiyor.

Kısacası bu banliyö hattı bu haliyle hiçbir işe yaramayan gereksiz bir yatırımdan ve ranttan başka bişey değil !



berdan ak
2 ay önce - Sal 29 Ksm 2022, 17:46

Alıntı:
Kısacası bu banliyö hattı bu haliyle hiçbir işe yaramayan gereksiz bir yatırımdan ve ranttan başka bişey değil !


Kullananlar yılbaşına kadar bedava olmasına rağmen çok rağbet olmadığını söylüyor. Hat nüfus yoğunluğu olmayan ve yerleşim yerlerinin az olduğu bölgelerden geçiyor. Artı Başpınar ya da Küsget'e metroyla gitsen bile araç olmadan orada istediğin yere ulaşabilmen için saatlerde yürümen gerekecek.

Hattın geçtiği bölgeler ileride de çok kalabalık olmayacaktır. Belki Taşlıca ve çevresinin gelişmesine bir nebze katkısı olacaktır. Bunun dışında Tugay arazisi imara açılırsa ya da hat Aktoprak'a kadar uzatılırsa yolcu talebi olabilir. Mevcut hat ise maliyetini kurtarmayan bir yolcu potansiyeline sahip olacaktır.


Ege69
2 ay önce - Sal 29 Ksm 2022, 18:42

Ben öyle düşünmüyorum. Bilhassa Mustafa Yavuz yada Seyrantepe Durağına aktarma otobüsleri konursa Seyrantepe nin yükü alınır. Herkesin arabası yok ve Seyrantepe için özel dolmuşlar ve otobüsler çok dolanıyor. Konforlu da değil

Ulaşımcı Muhammet
2 ay önce - Sal 29 Ksm 2022, 22:38

Alıntı:
Kısacası bu banliyö hattı bu haliyle hiçbir işe yaramayan gereksiz bir yatırımdan ve ranttan başka bişey değil !

Bence yanılıyorsunuz Kerim Bey. Çünkü Gaziantep'e metro yapılması planlanıyor. Metro hatları tamamlanınca bu hattı kullanan kişi sayısı çok olmaz mı?


Ege69
2 ay önce - Çrş 30 Ksm 2022, 05:33

Aktarma otobüslerinin konulması için Ocak ayı beklenmese iyi olur. Aktarma otobüsleri konursa vatandaş şimdiden alışkanlık kazanır, ayağı alışır.

Kerim KARADAĞLI

2 ay önce - Çrş 30 Ksm 2022, 15:50

Alıntı:
Bence yanılıyorsunuz Kerim Bey. Çünkü Gaziantep'e metro yapılması planlanıyor. Metro hatları tamamlanınca bu hattı kullanan kişi sayısı çok olmaz mı?


Siz, o alıntıladığınız kısmı muhtemelen okumuş ama anlayamamışsınız.

Dikkat ederseniz eğer, "bu banliyö bu haliyle" diye vurgulamışım !

Sizin söylediğiniz o metro projesi de 20 yıldır planlanmaktan eskidi gitti.

İyimser bakacak olursak, ilerde sizin dediğiniz gibi bir kaç metro hattı ile bu hatta kesişim yapılırsa o zaman işler değişir tabii ama bunun önümüzde ki 37 yıl gerçekleşmeyeceğine bahse girerim ! 😉



sayfa 130
« önceki   123 ... 129130131 ... 134135136   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM