Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 214
frk svnc
2 ay önce - Çrş 16 Ksm 2022, 09:41

Bu hat bu haliyle Halkalı'ya uzasa daha büyük kaos olacak. Şu anda sabah akşam binilmiyor zaten.

Bu uzatma ihale edildiğinde aynı zamanda hattın modernizasyonu yapılıyordu. Sürücüsüz 5'li vagona dönecekti. Ancak hem o yenileme çalışmaları durdu hem de bu uzatma durdu. Yani kısaca boşa zaman kaybı. BU çapsızlara o nedenle acayip kızıyorum. Çalışmıyorlar çünkü. Saçma sapan işlere milyonlar harcıyorlar İspark nasıl zarar eder diyorlardı daha beter zarar ettirdiler. Kısaca bunların sadece Allah bir dediğine inanacaksın gerisi paso yalan dolan sahtekarlık.


Tugrul Can Aktas
2 ay önce - Çrş 16 Ksm 2022, 10:02

Butun basliklara sanki bir gaye ile mevcut belediyeyi kotuleme gorevin varmis gibi mesajlar attigini goruyorum

Bu sanirim yaklasan secimler oncesi bir ikna gayreti ama zannetmiyorum ki burayi okuyup tanimadigi kisilerin lafiyla 1 kisi bile oy tercihini degistirsin

Yorulduguna degmez, bosa bir gayret gibi geliyor acikcasi


frk svnc
2 ay önce - Çrş 16 Ksm 2022, 10:56

Öyle de bir amacım yok kötü ve beceriksizler çünkü.

Üzülüyorum gerçekten eski yönetime kızıyorduk ediyorduk ama rahmet okuttular onlara. Hele sabahları o yoğunluğu yaşayıp işe gidince insan daha bir geriliyor


Tugrul Can Aktas
2 ay önce - Çrş 16 Ksm 2022, 12:52

Bosver halk bir daha secerse iyilerdir, degistirirse iyi degillerdir

Basit denklem


Muhamme_Se
2 ay önce - Çrş 16 Ksm 2022, 14:04

Valla A başkan B başkan bilmiyorum ben. 5 senedir başlanamayan bir metro hattı biliyorum. Konu başlığıyla alakası bu.



Sadri Özcan
2 ay önce - Cum 18 Ksm 2022, 19:28

Bu inşaatın en büyük yükünü, daha doğrusu başlayıp yıllardır başladığı gibi bekleyen inşaatın en büyük yükünü Halkalı Kavşağı çekiyor. Hem Halkalı tarafında, hem de Güneşli tarafında inşaat var. Her iki yönde de her akşam aynı dur-kalk trafiği. Her akşam koyu kırmızı bir trafik.



Mustafa Köseoğlu
2 ay önce - Cum 18 Ksm 2022, 23:28

Alıntı:
Anadolu yakasında Tavşantepe - İçmeler, Avrupa yakasında da bu hat. İstanbul’un metro olarak üvey evlatları. Metro inşaatı yapılacak diye kapatılan yolların gereksiz yere yarattığı trafiği düşünemiyorum bile.


Bu uzatma en az Mecidiyeköy-Mahmutbey kadar önemli bir hat ama maalesef hiç önemsenmiyor.

Alıntı:
M3 ve M9 uzatmaları adım adım bitişe doğru ilerlerken bu hattın en azından Mimar Sinan etabı aynı dönemde açılabilseydi müthiş bir iş olacak, kalabalık nüfusa sahip bir bölge rahat nefes alacaktı. Ancak işe yarın dahi başlasalar bu mümkün olmayacak. Çok yazık. Milyon nüfusa sahip bir bölge sırf e-5 ya da şehrin doğusu/merkezine doğru ulaşabilmek adına eziyet çekiyor.


Daha önceden de yazmıştım. M13 gibi (ilk halinden kastediyorum) aciliyeti olmayan metroya harcanan para burada en azından Mimar Sinan'a kadar olan kısma harcansaydı ve 2018 başlarında inşaat durdurulmasaydı Kirazlı-Mimar Sinan açılmaya gün sayardı, Halkalı'ya kadar olan kısımda ise kazılar biterdi.

Burayı gerekirse bakanlık devralsın, gerekirse UAB-İBB ortaklığıyla yapılsın. Yeter ki en kısa sürede hallolsun


Metroseksüel Polat
2 ay önce - Cum 18 Ksm 2022, 23:58

Alıntı:
Mimar Sinan'a kadar olan kısma harcansaydı ve 2018 başlarında inşaat durdurulmasaydı Kirazlı-Mimar Sinan açılmaya gün sayardı, Halkalı'ya kadar olan kısımda ise kazılar biterdi.

Haklısınız. Sanırım uzun bir süre daha M9-M3-M1B kombinasyonu ile Kirazlı’dan aktarma yapmaya devam edecek insanlar. Bunlara M11 de eklenecek.


Muhamme_Se
2 ay önce - Pts 28 Ksm 2022, 14:33

Bu iş artık kabak tadı verdi. Bu insanların her Allah ın günü bu çileyi çekmesi reva mı? Yarım saattir sinyal yok diye bekletti şimdi depoya gidiyor. Bu hattın modernizasyonu sinyalizasyonu kapasite artırımı her ne yapılacaksa acil yapılmalı. Halkalı uzatmasını beklersek M1 diye bir hat kalmayacsk ortada.


(+)


çetin81
2 ay önce - Pts 28 Ksm 2022, 16:34

M1B Kirazlı-Halkalı Hattı ile ilgili son gelişmeleri aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz

İyi seyirler

17:54. dakikadan itibaren






sayfa 214
ANA SAYFA -> ULAŞIM