Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 17
Misafir 830

3 yıl önce - Çrş 02 Oca 2019, 02:29

İdo'nun özelleştirilmesiyle,ne kadar saçma yönetildiğinin bir örneği
sabah bostancıdan yenikapıya giden deniz otobüsü yok,akşam yenikapıdan bostancıya dönen deniz otobüsü var


Süha
9 ay önce - Çrş 15 Arl 2021, 14:36

İDO Özelleştirildikten sonra küçülmeye doğru gidiyor. Yaklaşık 3 adet hızlı feribotunu ve 3 adet deniz otobüsünü elden çıkardı. 10 Yıllık süreçte fiyatlarda ciddi artış meydana geldi. İzlemeye devam ediyoruz yakından.

cenq istanbul
9 ay önce - Çrş 15 Arl 2021, 14:51

Arkadaşlar, yok oluyor, küçülmek hafif kalır. Bostancı'da iç hat seferleri elimizden alınmıştı, şimdide çok enteresan bir şekilde bostancı gibi önemli bir merkezi kapatıp, bostancı'daki dış hat seferlerini kadıköy'e almışlar. Tonla para harcanan iki tane yepyeni iskele binasınında birisi migros olmuş. Diğer binaysa ya hiç açılmayacak, ya da yaz tarifesiyle yolcu artar diye düşünürlerse, ona istinaden açarlar.

*İskele binasının birisinin migros olması her yer market doluyken absürt olmuş, özelleştirilen ido'nun patronu en çok parayı verene kiralamış veya satmış gitmiş gibi duruyor.

*Diğer iskele binasıda kaderine terk edildi. Kamuya ait olan şehirhatları, ido ile mütabakata varıp; deniz otobüslerini kiralayıp, iç ve dış hat seferlerini gerçekleştirebilir. Sonuçta ibb ile özelleşme antlaşması imzalandı, bozacakta yine ibb'nin şehirhatlarıdır. Ancak bir toplantıda şehirhatları genel müdürü olan hanıma dile getirdiğim halde, büyük bir inatla geçiştirme halindeydi. Yani yeni yönetimde eski yönetimde salla başı al maaşı kafasında.


cerrah alp arslan
1 ay önce - Çrş 17 Ağu 2022, 21:22

İdo, özelleştirilmeden önce bostancı-kartal-yalova deniz otobüsü hattı vardı. Bu hattı kapattılar, kartal iskelesinede yalan bir yazı yazdılar, halen duruyormu bilmiyorum ama iskele tadilatta diye. Halbuki hat kapatılmasına kılıftı.

M.GÜRBÜZ38
1 ay önce - Çrş 17 Ağu 2022, 22:18

Büyükçekmece ve Avcılar; iskeleleri de pasif.
Keşke Yenikapı, Kabataş, Kadıköy, Bostancı hattı gibi bir şey düşünülse.
En basitinden sabah karşılıklı 2 öğlen 2 akşam 2 sefer olsa.



Tugrul Can Aktas
1 ay önce - Çrş 17 Ağu 2022, 22:31

Kullanan yok ki

bora41
1 ay önce - Çrş 17 Ağu 2022, 22:42

Alıntı:
Büyükçekmece ve Avcılar; iskeleleri de pasif.

Avcılar iskelesinden Marmara ve Avşa adalarına günde 1 sefer kalkıyor ve 1 sefer de adalardan geliyor. Perşembe ve Cuma günleri ise bazen 2,3 sefer gidiş ve geliş için uğruyorlar.


cerrah alp arslan
1 ay önce - Prş 18 Ağu 2022, 05:18

İdo, bostancıdan ekinlik adasınada sefer başlatmış, gidişte cuma gecesi varış, dönüş pazar akşamı varış olacak şekilde. Sanırım yazlıkçılar için. Ama çok pahalı sırf gidiş 308, dönüşüyle 616 tl. Bide yanında gelecek kişininde masrafını çekersen 1232 tl.

Tugrul Can Aktas
1 ay önce - Prş 18 Ağu 2022, 08:53

Iste hep dedigim bu. Diger deniz otobusleri satislari da buna bagli. Teknesi olan arkadaslardan da biliyorum, bu araclar asiri masrafli,her seyi gectim bakim personel filan, ama yakit masrafini bile cikaramaz

Bak bir yeni sefer basladi baslamaz hemen cok pahali deniyor, onlar da ister bunun 1/3 fiyatina tasiyayim, dolu gitsin gelsin, hem hat canli olsun hem ben zarar etmeyeyim ama olmuyor

Tum seferlerin azaltilmasinda, filonun satilmasinda sebep bu zaten


bora41
1 ay önce - Prş 18 Ağu 2022, 16:08

Alıntı:
Bak bir yeni sefer basladi baslamaz hemen cok pahali deniyor

İDO'nun Ekinlik seferleri uzun zamandır olan bir uygulama, ve hangi adaya (Marmara-Avşa-Ekinlik) giderseniz gidin bu fiyat 308 TL (Esnek fiyat ve promosyon bilet ile 250TL'ye kadar düştüğü fakat bazen 318 TL'ye kadar çıktığı da oluyor.) ve özel aracınız yoksa bu fiyat gayet makul, çoğu zaman seferlerde yer kalmıyor.



sayfa 17
« önceki   123 ... 161718   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM