Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İETT sonunda 100 tane otobüs aldı
« önceki   123 ... 120121122123124   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 121
emrebiçer
1 ay önce - Cum 12 Ağu 2022, 00:14

Mantıklı olan yeni araçların sık çalışıp, yaşları yüksek araçların daha uzun dinlenme sürelerine sahip olmasıdır.
Ama uugulamanın tersi olduğu görülüyor.


memq14
1 ay önce - Cum 12 Ağu 2022, 00:59

Geçen otokardan inip hemen arkasından capacity ye bindim. Capacity de de klimalar acıktı ama gerçekten otokarin ki çok iyi çalışıyor. Capacity deki çok vasat. Neredeyse hiç çalışmıyor.

batuyilmzz
1 ay önce - Cum 12 Ağu 2022, 01:43

Alıntı:
hem akiları hemde otokarlar her sabah akşam işe giderken ve gelirken çok sık görüyorum


O konuda hemfikiriz zaten. Sorun gün boyunca eski ve yorulmuş araçların çalışması, yeni araçların ise günün yoğun saatlerinde çalışması. Dediğiniz gibi sabah akşam iş saatlerinde sıkça çalışıyorlar, fakat onun dışında hatlarda değiller.

Alıntı:
Ha iki haftadır durum ne onu bilemem tabiki.


Ben de bir iki hafta öncesine kadar sürekli görürdüm. Özellikle bu hafta başından beri sıkça gün ortasında yolculuk yapıyorum. Böyle bir durum dikkatimi çekti.

Akia'lar Anadolu yakasına da geliyorlar. Yine yoğun saatlerde Söğütlüçeşme'de görmek mümkün. Capacity'lerin klimaları çalışmasa da cam filmleri güneşi ve sıcağı geçirmeyi oldukça engelliyor aslında.

Düzenleme:
Bahsettiğim olayın sağlamasını yapayım. Şu anda (saat 15.00) Söğütlüçeşme park alanında en az 10 Otokar park halinde. Capacity ve Conecto çalışıyor sıkça.



(+)


En son batuyilmzz tarafından Cum 12 Ağu 2022, 15:16 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi


akrap54
1 ay önce - Cum 12 Ağu 2022, 09:38

100 değil 160 otobüs!

Gras4
1 ay önce - Cum 12 Ağu 2022, 14:44

Yahu kardeşim yeni alınan Otokar'lar ve Akia'lar seferlere tamamıyla verilmiyorsa bunun sorumlusu CapaCity'ler mi?

Körüklü Breda mı, CapaCity mi desek normal hatlar da CapaCity'ler verilsin Breda'dan daha konforlu dersiniz... Şimdi de burada gelmiş yaaa ama bu araçlar iyice eski di ayrıca her biri de 1 milyon km yi devirdi, derhal bu araçları metrobüsten çekin diyorsunuz... Nankörlük yapmanın anlamı yok, bu araçlar metrobüsün ilk gözağrıdır. Bu araçlar alman malıdır avrupa üretimidir, bu araçlar efsanedir efsane. İETT bu araçların hepsini a dan z ye revizyona sokup sarı renk üzerine beyaz damalı şekilde boyayıp normal hatlara verse de görün siz. CapaCity'lere haksızlık etmeyelim. Bu araçlar dandik araçlar değil. Uçak konforunda şehiriçi otobüsler bunlar. CapaCity'lerinde, Akia'larında, Otokar'larında tamamı çalışsın. Kardeş kardeşe bir o yana bir bu yana gidip gelsinler nolmuş yani? İlla CapaCity'leri çekmek mi gerekiyor seferlerden? Açık söylüyorum; CapaCity'leri O345'lerin yalnızlığına bırakmayacağız



batuyilmzz
1 ay önce - Cum 12 Ağu 2022, 16:33

Bu konu ile ilgili daha fazla yazmaya ihtiyaç duymuyorum. Nacizhane birkaç haftadır gözlemlediğim durumu size aktarmak istedim.

Alıntı:
Nankörlük yapmanın anlamı yok, bu araçlar metrobüsün ilk gözağrıdır.


Ben nankörlük yapmıyorum da siz biraz duygusala bağlamış görünüyorsunuz. En yenisi 13-14 yaşlarında olan, İstanbul'un senelerce yükünü taşımış araçlar bunlar. Evet alman yapımı, evet metrobüsün ilk göz ağrısı. Evet Otokar ve Conecto'lar bu kadar verimli olamayacak belki. Fakat araçlar 15 yaşını aşıyor artık. Her hafta haberlerde metrobüs yangını görüyoruz, çoğu da Capacity. Bu araçlar eskidiği için yeni araçlar alınmadı mı, boy boy reklamları yapılmadı mı? Bu araçlara binmek hakkımız değil mi? Neden ben her gün bir Capacity arızası yaşamak zorundayım, bu halk işine gücüne giderken niye zorluk yaşamak zorunda? Araçlar gitsin yedikulede jilet olsun da demedim, yeni araçlar varken neden eski araçlar hala çalışıyor dedim. İETT bu araçları ekmekle dibini sıyırana kadar da çalıştıracaktır bundan eminim. Ama her otobüs gibi miadını doldurduğu zaman da ayrılacaklar bunu kabullenmek lazım.


Gras4
1 ay önce - Cum 12 Ağu 2022, 17:16

Yangın söndürme sistemi yok mu bu araçların? Varsa da bakımı mı aksatılıyor? Bakımı aksatılıyorsa, bakımı neden aksatılıyor?

Hasan Mihrican
1 ay önce - Cmt 13 Ağu 2022, 09:17

Alıntı:
Ben nankörlük yapmıyorum da siz biraz duygusala bağlamış görünüyorsunuz. En yenisi 13-14 yaşlarında olan, İstanbul'un senelerce yükünü taşımış araçlar bunlar. Evet alman yapımı, evet metrobüsün ilk göz ağrısı. Evet Otokar ve Conecto'lar bu kadar verimli olamayacak belki. Fakat araçlar 15 yaşını aşıyor artık.


Bu dedikleriniz olacaktır zaten ancak İETT'nin bir geçiş planı var sanırım, onu uyguluyorlar.
Yeni alınan araçların performansı sahada belli bir kilometreye kadar gözlendikten sonra geçiş tamamlanabilir. Bu arada eski araçlardan da bir süre daha faydalanılmış olunur.

Yani bu geçişi hemen, hızlı bir şekilde yapmak sahada olumsuz durumlara yol açabilir, o nedenle kontrollü bir şekilde yapmak istiyorlardır.


Metehan33
1 ay önce - Cmt 13 Ağu 2022, 20:45

Phileaslar metrobüs hattından kaldırıldı mı

Cüneyt Ersezen
1 ay önce - Pzr 14 Ağu 2022, 02:16

Otokar ların dinlenmeli çalışmasında şöyle bir mantık yürütebiliriz belki. Otokar ı kullanıcak şöförler eğitimini aldıktan sonra kullanmaya başladı. Şu sıralar yaz mevsimi olduğu için belki otokar kullanıcak şöförler azalmıştır ve tatilli çalışan şöförler tarafından pik saatlerde çalışıyordur. Otobüs otobüstür demeyin, eğitimini boşa vermediler.



sayfa 121
« önceki   123 ... 120121122123124   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM