Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep Hızlı Tren
« önceki   123 ... 363738 ... 414243   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 37
nuri kayseri
1 ay önce - Cum 12 Ağu 2022, 20:32

sn bakanımız adil bey şantiyede keşke nurdağı tünellerinde 1.tünelde betonlama tamamlandımı üst yapı ne durumda 2. tünelde ışığın görülmesine kaç metre kaldı ,geçen sene ekim ayında sn valimiz ziyaretinde tünelin 2022 sonunda hazır olacağını belirtmişti acaba yetişecekmi .hat etap etap neden açılamıyor ,yılsonu açılışı hedeflenen çukurova bölgesel havalimanı bağlantısı açılışa yetişecekmi ,hattın ulukışla bağlantısını sağlayacak olan yenice de son durum nedir gibi pek çok cevap beklediğimiz sorumuz vardı ,kendisi kolay değil ülkemiz ve dünyada bir çok alanda sorumlu olduğu bakanlığı yer altından uzaydaki çalışmalara kadar pek çok alanda faaliyet yürütüyor ,enerjisi ve sahadaki denetim hızını takdir ediyoruz ama kendisinden ziyaret ettiği bölgedeki gelişmeleri açıklayıcı bilgiler vermesini klişe bilgilerden kaçınarak basın mensublarınada söz hakkı vererek gerekli sorulara fırsat vermesini bekliyor kendisine sağlık ve başarılar diliyorum.

Nayid
1 ay önce - Cum 12 Ağu 2022, 21:37

Beyni olan bir insan senin gibi sitede millete sataşacağına ilk önce gidip bir internette arattırır en azından serkan 33 kardeşim. Hızlı tren duraklarını aradım ve bir sonuç bulamadım bilen olur diye danışmak istedim ne diye sataşıyorsun? Gaziantep Mersin arasında çok fazla durak olduğu için bazı durakların iptal edileceği konuşuluyordu çünkü!

Nbk33
1 ay önce - Cmt 13 Ağu 2022, 01:33

bir şey bilmeyen insanlar başkasının beynine laf eder olmuş

Hasan Mihrican
1 ay önce - Cmt 13 Ağu 2022, 09:02

Alıntı:
İstasyon inşaatları çok kısa sürdüğü için sonlara bırakılıyor. Bakınız Elmadağ gibi köyler vs dahil 45.000 nüfuslu bir ilçede Ankara-Sivas YHT için istasyon inşaatı başlayalı çok olmadı ve inşaat devam ediyor.


Yıllar önce Sivas-Çetinkaya arasında Tecer-Kangal varyantı yapılmıştı, projedeki istasyon(lar) hattın tamamlanmasından çok önce yapıldı. Bölge kırsal kesim olduğu için de bu istasyonlar korunamadı ve hat tamamlanana kadar (yıllar, yıllar sürmüştü) istasyonlar virane olup çürüdü gitti. O nedenle bu istasyonların sona bırakılması normal.


oguzbuyuka
1 ay önce - Cmt 13 Ağu 2022, 22:19

Tarsus bir şey değil mi, uçağa binmek için Tarsus'a gidecek arkadaş Tarsus'a bir şey değil diyor, ilginç Ceyhan da önemli ve geleceği olan bir yer. Buralar bir şey değil klasmanına sığacak yerler değil, şehir milliyetçiliği mantığı sıfırlamamalı.



cerrah alp arslan
1 ay önce - Cmt 13 Ağu 2022, 22:22

İstanbul-Gaziantep yht hattı olacakmı acaba, çünkü yht karamana gidiyor ve aksaraydan mersine yht hattı düşünülüyor. Aksaray ile Karaman arasında bi kopukluk var.

lecce
1 ay önce - Pzr 14 Ağu 2022, 18:15

Daha Ankara Sivas hattinin açılamadığı yerde İstanbul G.Antep hatti olacak demek baya bilimkurgu senaryosu gibi oluyor.

nuri kayseri
1 ay önce - Pzr 14 Ağu 2022, 19:53

sn cerrah alp arslan bey malesef tren yüksek hızda konyaya kadar gelecek konyadan sonra karaman a ve halen inşası devam eden ulukışlaya gelip oradan henüz ihale hazırlıkları yapılan yenice hattıyla mersin adana osmaniye gaziantep hattına bağlanıp antebe yada mersin e seferler 200km hızla yapılacak ,geçtiğimiz hafta osmaniye şantiyesini ziyaret eden ulaştırma bakanımız sn adil bey antep mersin hattının 2025 e doğru açılacağını belirtti ,bu hattın antep kesimi hazır haziran ayında yht test treni gelip sertifikasyon ve pantograf testlerini yaptı bu kesim aynı zamanda 4 hat olarak yapıldığı için 2 hat banliyö 2 hatta hızlı tren olarak hizmet verecek antep belediye başkanı sn fatma hanım eylül ayında okullar açılmadan testleri süren banliyö hattını devreye alacaklarını açıkladı ,ulukışla yenice kesiminin açılması ise 5 yıldan önce mümkün olacağını sanmıyorum ama eğer şimdiye kadar yht kullanmadıysanız bir kere kullanınca bir daha ayrılamayacağınız ,eğer gideceğiniz güzergahta bu tren seçeneği varsa bilet bulabilirseniz tercih edeceğiniz seyahat arkadaşınız olacaktır..

mirzan

1 ay önce - Pzr 14 Ağu 2022, 20:36

Ulukışla-Yenice arası omurga hızlı tren hattına bağlanılması için zorunluluk olsa da Mersin-Gaziantep arasının bitirildiğinde diğer tarafı beklemeden işletmeye açılması gerekir. Açıldığında bu bölge yoğun nüfusu ve insan hareketliliği ile bu yatırımın nasıl bir ihtiyaç olduğunu gösterecektir. Aşağıda verdiğim doğrudan geçtiği il nüfuslarının yanı sıra hatta yakın Hatay, Kahramanmaraş ve Kilis illeri de faydalanacaktır. Mevcut durumda bu güzergaha paralel ilerleyen anahat ve bölgesel trenlere ayakta binmek bile çok zor.

Mersin 1.891.145
Adana 2.263.373
Osmaniye 553.012
Gaziantep 2.130.432


oguzbuyuka
1 ay önce - Pzr 14 Ağu 2022, 21:27

Hattın müteahhit firmasından bir mühendisle konuştuğumda hattın 2025'e yetişmesinin mümkün olmadığını söyledi. 2027 daha mantıklı bir tarih, uzarsa 2030.



sayfa 37
« önceki   123 ... 363738 ... 414243   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM