Ana Sayfa 878 bin Türkiye Fotoğrafı
  
İstanbul Beşiktaş-Sarıyer Minibüs Hattı
Sayfa: Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
Ana Sayfa -> ULAŞIM
cevap yaz (üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Tuncaaa

6 yıl önce - Prş 05 Hzr 2008, 13:25

Alıntı:
Akşamları Maslak'a uzanan trafiğin minibüs trafiği olduğunu iddia ediyorsunuz.Size soruyorum Maslak'tan gelişte TEM girişi,Seyrantepe girişi,Gültepe girişi,Kanyon ışıkları ve son olarak Kadıköy sapağı bu saydığım yerlerin yarattığı trafiği neden minibüslere mal ediyorsunuz?Önce minibüsün yolcu indirip bindireceği yerden servis araçları özel araçlar kaldırılsın sonra minibüslere neden yolun ortasında durduğunun hesabı hesap sorulsun.Ama önce herkes kendi işini yapsın.4.Levent Metroyu parkeden araçlardan temizlemeyi akıl edemeyen polisimiz malesef o sıkışık saatte MasLakta ya kamyon bekler ceza kesmek için ya da ayakta yolcusu olan minibüs.Kendinizden fazla emin konuşuyorsunuz.Kimin düzgün olup olmadığına kimse karar veremez.Kimseye çamur atmak istemem fakat ÖHO ve İETT de çok düzgün değiller.En azından bizim bölgemizde.Yani koca otobüsü bir minibüsün önüne kıracak kadar cesurlar en azından.Zaten yakın zamanda Maslak metrosu açılıyor,tahminimce yakın zamanda o civarda pek fazla minibüs görmezsiniz.

yazımı tam olarak okumadığınız belli güzel kardeşim yada okumuş ve anlamamışsınız, sizler değilmisiniz senelerdir her istediğiniz yerde adım başı durup yolcu indirip bindiren? sol şeritteyken yolcu görünce apar topar direksiyon kırıp kendinizi sağ şeride atan? 4.levent metro önünde size ayrılmış cebin dışında ikinci şeritte durup yolcu alanda siz değilsiniz? mesela beşiktaş ortaköy sapağında her gün binlerce defa ikinci şeride kestirmeden dalıp en sol şeridi iptal eden sizler değilmisiniz? sizler canınız ne istiyorsanız yapın ondan sonra polisi göreve davet edin olurmu böyle? 4.levent zaten civarın en sıkıntılı noktası, otobüsler minibüsler ve özellikle dünyanın cezasını yiyip hala daha müşteri beklemeye inatla devam eden taksiler. Minibüslerin yolcu indirip bindireceği yerden servis araçları vs kaldırılsın demişsiniz, sizin için yolcu indirip bindirilecek yer diye bir kavram yokki, sanayiden kalkar arada el edene durur sonra yenilevent metro dan yolcu alır dörtlevent metrodan yolcu alır devam eder etiler sapağından yolcu alırsınız sonra ordan yanyola dalar ters yoldan (minibüs trafikte beklemez çünki.. koşa kola beliktaşa gidilecek sıraya girilecek normal araba beklesin nolcak) kanyonun oraya kadar gider arada gültepe girişinden yolcu alırsınız kanyon ışıklardan yolcu alır metrocity sonra levent ışıklar levent otobüs durağı diye normalde 3-4 durak olan yolda 10 kere durursunuz, , tam anlamıyla "trafiği katletmek" teriminin baş kahramanısınız ama sütten çıkmış ak kaşık gibi konuşuyorsunuz, bizde ispatli konuşuruz bundan sonra sorun değil : )[/b]


Tuncaaa

6 yıl önce - Prş 05 Hzr 2008, 13:27

Alıntı:
Parkorman
denen işletmeye çekidüzen verilmesi, buradaki gösterileri izlemeye gelenlerin araçlarının
yol üzerine parkının yasaklanması gerekir. Bu kadar olumsuzluğun yanında Minibüslerin
hataları pek göze batmıyor.

parkormanda gösteri haftada 1 bilemedin 2 gün
minibüslerde gösteri hergün!


ArifKara
6 yıl önce - Cum 06 Hzr 2008, 01:03

bir kere . levent metro durağı aktarma merkezi ve metronun son durğı ve dağılım merkezidir! Bizler sarıyer hattı olarak oraya sarıyer- tarabya-dereiçi-ayazağa-baltalimanı-reşitpaşa için cepler yapılmıştırki gün içerisinde mevcut düzeni koruma ve yönetme adına bir adet bazen 2 adet görevli arkadaşımız mevcuttur! bu alandan hiç bir sıkıntı yoktur ne bir minibüs 2. sırayı işgal etmektedir neden 3. şeridi zaten mevcut alanda cepler vardır neden işgal edilsin!!! cepteki minibüs arkadan diğer bir minibüs gelince kalkmak zoruundadır işter boş ister dolu hiçbirşey farketmez!!!!! daha fazla bekleyemez!!! sizin gördüğünüz birinin cepe yanaşması ve bir diğerinin cepe girmeye çaliştiği andır!!! Sorunun diğer bir noktasıda 2. seridi işgal eden taksiler bugun bizler bunun için bir caba ediyoruz fkat bazen yetmiyor.. taksicilerlede kavga yapmak sorununu çözemez zaten sabit birileri durmuyor kii hergün değişiyor biri gidiyor diğeri geliyor ama bizim hattaki araçlar hep aynıı!!! bu bugun artık cığrından cıkmış bir hal almıştır polisimizin bir düdüğü ile kovalanan taksiler maalesef 10 dk sonra tekrar aynı hareketi yapıyor. düşünün cepe yanaşmak isteyen bir minibüsün cepe giriş bölgesinde bir aracın olduğunu ve üstelik konttak kapalıı??? o araç o kantağı açık gaza basıp minibüse yol verene kadar zaten rkada araçlar birikiyor!!! buradaki sorun kesinlikle minibüsler değil taksilerdir......

Serkan Aslantürk
6 yıl önce - Prş 24 Tem 2008, 11:29

Alıntı:
bizde ispatli konuşuruz bundan sonra sorun değil : )


Sayın Tunca;bişey sorucam?Hayatınızda hiç Beşiktaş-Sarıyer hattında minibüse bindiniz mi?Yıllardır sağda solda durup yolcu indirip bindirdiğimizi söylüyorsunuz ya da en soldan en sağa geçiş yaptığımızı ..... her neyse.Size soruyorum neden insanlar minibüse bindiğinde''babamın arabasına bindim'' havasına giriyorlar?Neden inmek istedikleri zaman koordinat belirtiyorlar.Sanki ineceği yerden 5 metre ileri yürüse ölür.İETT ye binerken 100m. yürümeyi göze alan fakat minibüse bindiğinde koordinat belirten insanlar.Az ileride ya da az geride indirmeye kalktın mı sesini yükseltir,yolun ortasında inmek ister,en sol şeritteyken inmek ister,tam yeşil ışık yandığında inmek ister.Yani bir minibüsün trafiğe bu kadar zarar vermesinin nedeni sadece şoförler mi?Artı bir konu da koşa koşa Beşiktaşa gitme mevzusu.Siz değilmisiniz yavaş gitmekten şikayetçi olan?Artı Beşiktaşta durağımız vardı bir zamanlar Bekleme yeri 8-10 araçlık.Ama bugün yok.Ve Beşiktaş ring bugün beklemek diye birşey yok Sarıyerden gelen araba yolcusunu alır ve direk hareket eder.Yani bu sebepten ötürü Beşiktaşa inişte biraz hızlı hareket edilmesi gerekiyor ki Beşiktaştan araç boş kalkmasın.Her neysee.....

Siz ispatLı konuşun;Elbette vardır her lafa bi cevabımız....

Siz isptları sunun belgeleyin.Bizde sunacak birşeyler buluruz.


Semih Yaşar

6 yıl önce - Cum 25 Tem 2008, 16:17
ideal Minibüs hatları


Minibüsler ana arterler yerine destekleyici hatlarda çalıştıklarında çok faydalı
olabiliyorlar. Geçenlerde uzun zamandan beri ilk defa Minibüse bindim ve gerçekten
işime yaradı. Bahsettiğim hat İstinye- Tarabyaüstü hattı. Bu hattın güzergahı çok ilginç,
İstinye'den kalkıyor, sahilyolunu devam ediyor, Yeniköy'deki Shell benzinciyi geçtikten
sonra sola sapıyor ve Ferahevler'e doğru çıkıyor, daha sonra Tarabya bayırı caddesine
çıkıyor ve TED'i geçtikten sonra Tarabyaüstü'ne dönüyor. Bence Beşiktaş-Sarıyer gibi
ana arterler yerine Minibüslerin bu tip hatlara doğru kaydırılması daha faydalı olabilir.
Metro hattı Hacıosman'a kadar uzatıldığında, Zekeriyaköy, Bahçeköy, Demirciköy kalkışlı
Minibüs hatlarına araç takviyesi yapmak gerekebilir.


Serkan Aslantürk
6 yıl önce - Cum 25 Tem 2008, 16:50

Semih beye katılıyorum artı olarak Hisarüstü,Kemerburgaz'ı da eklemek istiyorum.
SaygıLar...


ArifKara
5 yıl önce - Cum 01 Ağu 2008, 19:28

Semih BEY

Zaten sistem yerini ona bırakacaktır. Bizler minibüscü esnafı olarak metronun metrobusun olduğu yerlerde kalmamız mantıksızlık olur. Trafiğe fazladan getirdiğimiz yük olur araçlarımız boş gider gelir ki toplu taşıma yapıyoruz bu sisteme katkımız süphesiz cok buyuk. Bizlerde BEŞİKTAŞ-SARIYER minibüs hattı esnafı olarak sisteme karşı değiliz sistemi destekliyoruz. Belirttiğiniz gibi ana hertarde kalmamız pek akıl karı değil. Bunun yerine ara harterlerde mahalle bağlayıcısı olarak yada sisteme dik hatlarda çalişmak mantıklı olacaktır. Bizim beklentimiz ise şu: Ne bu gune kadar kimse cıkıp demediki bize metro geldiğinde sole olacak? Siz suraya gideceksiniz, Surada çalişacaksınız. İçinizden şu kadarı otobus olacak taksi olacak herne ise.... Hala belirsizlik devam ediyor... Kimse acıklama yapmıyor hala ne olacağı belli değil beklemedeyiz....


tarık_34

5 yıl önce - Çrş 08 Ekm 2008, 18:30

Sarıyer - Kemerburgaz hattı açılacağını duydum.. Bu proje gerçekleştimi , gerçekleşti ise güzergahı nedir...? saygılar

ArifKara
5 yıl önce - Cum 17 Ekm 2008, 17:31

Ana harter olarak bizler (B-30 hattı Sarıyer-Beşiktaş) sarıyer maslak levent zincirlikuyu beşiktaş istikametini kullanmaktayız..
Ancak yapılan yeni düzenlemeler metrobus ve metro yenilikleri ile bizlerin bu gelişmelerle birlikte hareket etmesi oldukça güç gözüküyor...
Acılacak olan hatlar bu istikamete parelel değil dikey sistemde gelişecektir. Oda olarak ve yöneticilerimiz bu konuda oldukça performanslı bir çalişma çerçekleştiriyorlar. Sadece Sarıyer-Kemerburgaz değil bircok yere alternatif araç gereksinimlerimizi bildiriyoruz..
Şu andaki bizlerin teklifleri Sarıyer-Kemerburgaz hattı için yapılan bir ön çalişmadır bİr güzergah bellidir fakat bunun son cevabını belediye ve ukome kararı ile verilecektir. Ve bu hattın gerçekleşmemesi gibi bir durum da söz konusu olabilir. Bizler ne kadarda araştırma içersinde olsak, onlara yardımcı da olsak hem bizler hemde halkımız için birer alternatif de olsak malesef bizlerin çalişmaları bazen husranla sonlanabiliyor. Yanlış anlamayın hat verilmemesi hüsran değil.. Bziler hat verilmeyip bizlerin keşvettiği yerlere belediye hiç olamayan bir hatta kendi otobusunu koyması..

Süreç şu anda işlemektedir hEp birlikte gözlemleyip bekleyeceğiz...


Tuncaaa

5 yıl önce - Çrş 22 Nis 2009, 20:01

sariyer besiktas arasinda calisan minibusun birinci kopruden gelip sabanci lisesinin oraya katilan yolda ne isi var?
bir istanbul minibuscu klasigi trafigi atlatmak icin yan yola dalmak.
34M0395
keske adam gibi bir cezalandirma sistemi olsada istedikleri yerde durup yolcu alan sinyalsiz seritten seride gezen yol ortasinda yolcu indiren bu trafik teroristlerinin boyle cakalliklar aklinin ucundan bile gecemese.



(+)



Ana Sayfa -> ULAŞIM