Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Halkalı-Kapıkule (Bulgaristan hududu) Hızlı Demiryolu Proje ve İnşaat Aşamaları
« önceki   123 ... 585960   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 59
emrenmert

1 hafta önce - Sal 06 Nis 2021, 10:56

Bu hat, Çerkezköy'den mi geçirsek daha çok yolcu taşırız yoksa Çorlu'da mı geçirsek şeklinde değil de Kapıkule ile İstanbul'u en ucuz yoldan nasıl modern bir demiryolu ile bağlarız şeklinde düşünülerek tasarlandı.

emrenmert

6 gün önce - Çrş 07 Nis 2021, 23:39




szgn39
6 gün önce - Prş 08 Nis 2021, 01:53

Çatalca'ya, Halkalı - Ispartakule - Kapıkule hızlı tren hattından hariç, Adapazarı - Gebze - Y.S.S. Köprüsü - İstanbul Havalimanı - Halkalı hızlı tren hattınından da, ayrı bir bağlantı planlanıyor. Kanal İstanbul raporunda da bu hattın, köprü ile kanal geçişi planlanmış. Çatalca'ya, İstanbul Havalimanı'ndan köprü geçişi ile, Halkalı - Ispartakule'den tünel geçişi ile iki ayrı hızlı tren hattı planlanıyor.

Y.S.S. Köprüsü - İstanbul Havalimanı - Çatalca hızlı tren hattı

(+)


Halkalı - Ispartakule - Çatalca hızlı tren hattı

(+)


Y.S.S. Köprüsü - İstanbul Havalimanı - Çatalca hızlı tren hattı Kanal İstanbul köprü geçişi

(+)


Halkalı - Ispartakule - Çatalca hızlı tren hattı Kanal İstanbul tünel geçişi

(+)


emrenmert

2 gün önce - Pzr 11 Nis 2021, 13:02

Ispartakule-Çerkezköy hızlı tren hattı için ihale ilanı yayınlanmış. Başvurular 30 Mart 2021'de başlayıp 25 Mayıs 2021'de sonlanacakmış. Bu yılın son çeyreğinde temeli atılır sanırım.

seyits
2 gün önce - Pzr 11 Nis 2021, 14:18

İtalyan Salini firması Çerkezköy - Ispartakule kesiminin de yüklenicisi olabilir çünkü hattın Kapıkule - Çerkezköy kesimine 35 milyon euro daha düşük teklif vermisine rağmen, Alarko - Gülermak ortaklığı alamayıp, Salini - Kolin ortaklığı kazanmıştı. AB hibesinin bunda etkisinin yüksek olduğunu düşünüyorum ancak uluslararası müteahhitlik firması Salini de, dünyada ve Türkiye'de pek çok önemli projeyi hayata geçirmiş bir şirket. Panama kanalı, F.S.M. köprüsü de dahil Kınalı - Sakarya kesimi tem otoyolu gibi.



En son seyits tarafından Pzr 11 Nis 2021, 15:42 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


guide24
2 gün önce - Pzr 11 Nis 2021, 14:54
Hızlı Tren hat guzergahında nüfus ve yeni sanayileşme noktaları


Merhaba,
Yapımı devam eden bu Hızlı tren projesiyle birlikte sizce bölgede bir nüfus ve sanayileşme konusunda canlanma olacak mı ? Ayrıca normal durumda bu proje bitip faal hale geldiğinde örneğin Babaeski civarı değer konusunda artış yaşar mı ?

Son olarak bu projede aç kapa tünel sistemi yapılıyor genelde. Bu aç kapa tünellerin nerelerde olacağı konusunda bir bilgilendirme sayfası var mı ?

Saygılar.


emrenmert

2 gün önce - Pzr 11 Nis 2021, 20:09

TCDD'den duyuru:


(+)




_hades_
2 gün önce - Pzr 11 Nis 2021, 21:38

Hiç bilmeyen biri her gün onlarca sefer olduğunu zanneder. Lütfetmişler günde 1 tane tren seferi koymuşlar. Ha var ha yok. Onu da 20 Mart'ta koydular. Bir ay bile olmadan tekrar ara veriliyor. Kim bilir ne zaman tekrar sefere başlarlar.

numan1
1 gün önce - Pts 12 Nis 2021, 16:49

Alıntı:


İtalyan Salini firması Çerkezköy - Ispartakule kesiminin de yüklenicisi olabilir çünkü hattın Kapıkule - Çerkezköy kesimine 35 milyon euro daha düşük teklif vermisine rağmen, Alarko - Gülermak ortaklığı alamayıp, Salini - Kolin ortaklığı kazanmıştı.



Burada kazanmasının nedeni parayı avrupa Birliği verdi onun için diye düşünüyorum . Sonuçta verdikleri paranın italyan bir firmaya gitmesini istemişlerdir . Belkide iyi oldu bu iş italyan firma çok kabiliyetli bu hat gerçekten sıkıntısız olur . Avrupa firması sonuçta


aakay77
1 gün önce - Pts 12 Nis 2021, 17:13

Zaten pek şaşırmadık bölgesel trenin iptal edilmesine! İptal edilmeseydi şaşırırdık! Plansız, programsız yapılan işlerden bir tanesi daha. Aynı hatta zibil gibi yük treni işleteceksin, günde bir tane yolcu trenine gelince yolda çalışma var. Hadi be sende! Yalandan kim ölmüş! işin esası ciddi bir yoğunluk var bu hatta özellikle pandemiden sonra. Artı marmaray geçişinin yük trenlerine açılması ile tabir yerindeyse ciddi anlamda yük trafiği arttı bu hatta. Lokomotif yetersiz, ana istasyon parklanma alanları yetersiz, sydingler yetersiz. Çatalca istasyonu bu kadar yaşına ragmen böyle bir indirme, bindirme trafiği görmemiştir. Adamlar gezer vinç ile tır dorsesi indirip, yüklüyorlar vagonlara. Senin yolcu trenini ne yapsın. Yolcu treninin iptal olma sebebi bunlardır arkadaşlar. Yoksa bu proje ile alakası yok iptalin.



sayfa 59
« önceki   123 ... 585960   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM