Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6
naims1
1 yıl önce - Çrş 13 Ksm 2019, 21:27

Bu tipler aptal aptal sadece isterler.
Ama ülkeyi yakıp yıkmaktan da yeri geldiğinde çekinmezler de.

Yakıp yıkarsan o çok istediğin Antalya yht hattı da gecikir tabi.

Bak daha bu işi madem istiyorsun yapanlara hiç dersek verdin mi veya vermeyi düşündün mü diye sormuyorum bile.

Biliyorum bu gibi şeyleri düşünmek ve sorgulamak bunlara ağır geleceği gibi fıtratlarına da ters.

Ama habire isterler.


BeyDaglari
9 ay önce - Çrş 01 Tem 2020, 03:33

Az önce bi haber okudum 2016'da başkanıp 2020'de açılacak hat demişler bu hat için. Ahahahah 2020'nin ortasını geçtik daha Bi kazık çakılmadı bu hat için herhalde, yazık çok yazık.

emrenmert

2 hafta önce - Cmt 03 Nis 2021, 18:38

Antalya, 2 milyon 550 bin nüfusuyla Türkiye'nin beşinci büyükşehiri. Bu yüzden Antalya'yı İstanbul'a bağlayacak olan Eskişehir-Antalya ve Ankara'ya bağlayacak olan Antalya-Konya yht projelerinin bir an evvel hayata geçirilmesi lazım.

***
Türkiye'nin ilk 20 şehrini İstanbul'a ve Ankara'ya bağlayacak YHT projelerinin tamamlanması gerekiyor:
1. İstanbul
2. Ankara
3. İzmir
4. Bursa
5. Antalya
6. Adana
7. Konya
8. Şanlıurfa
9. Gaziantep
10. Kocaeli
11. Mersin
12. Diyarbakır
13. Hatay
14. Manisa
15. Kayseri
16. Samsun
17. Balıkesir
18. Kahramanmaraş
19. Van
20. Aydın


Nezih90
2 hafta önce - Cmt 03 Nis 2021, 18:46

Bu hat maalesef çok gerçekçi değil, sadece yolcu ile dönmez, yük içinse zaten Mersin ve İzmir limanlarından dağıtılabiliyor. Bursa-Kütahya-Afyon-Burdur şeklinde bir otoyol önce yapılır, belki ileride sonradan ihtiyaç doğarsa böyle bir hat gündeme gelebilir. Çok bir mantıkı yok şu an için yapılmasının, havalimanı boşuna 3.en büyük havalimanı değil.

emrenmert

2 hafta önce - Cmt 03 Nis 2021, 19:14

Bence iş yapar. Bu arada, bu 20 ili İstanbul ve Ankara'ya bağlayacak YHT projeleri şöyle:

1. İstanbul-Ankara
2. Ankara-İzmir
3. Bursa-Bandırma-Aliağa
4. Bursa-Bilecik
5. Eskişehir-Antalya
6. Konya-Antalya
7. Konya-Ulukışla
8. Ulukışla-Yenice
9. Gaziantep-Şanlıurfa-Diyarbakır
10. Mersin-Adana-Gaziantep
11. Osmaniye-Hatay
12. Yerköy-Kayseri
13. Kayseri-Konya
14. Malatya-Elazığ-Diyarbakır
15. Diyarbakır-Van
16. İzmir-Denizli-Burdur



Hasan Mihrican
1 hafta önce - Cum 09 Nis 2021, 09:49

Bence gayet iyi iş yapacak bir proje.
Antalya Türkiye'nin en büyük turizm destinasyonu.
Ve bu hat yalnızca Eskişehir'i değil İstanbul'u, Ankara'yı, Bursa'yı da Antalya'ya bağlayacak.
Antalya ve çevresinin bir başka özelliği de tarım merkezi olması.
Her gün yüzlerce kamyon Antalya'dan İstanbul'a, Ankara'ya doğru yola çıkıyor.
Eğer bu kısmı HT olarak planlarsanız taşımacılığı da demiryoluna kaydırabilirsiniz.
Tabi bunun için ciddi bir lojistik vizyon ve planlama gerekli.


Firat0111
5 gün önce - Cum 16 Nis 2021, 11:16

Maalesef günümüzde demir yolu yatırımları yeterince yapılmıyor. Avrupa'da, Amerika'da hatta Hindistan'da bile hemen hemen her şehir birbirine demir yollarıyla bağlanırken ülkemizde sadece önemli şehirlere bağlantı sağlanıyor.

Kaldı ki mevcut hat güzergahlarının hepsi Osmanlı zamanından kalma.

Devletimiz güzel atılımlar yapıyor ama dediğim gibi yetersiz.


uesendag
5 gün önce - Cum 16 Nis 2021, 12:15

Antalya ya gelen turistin çoğu uçakla gelen Rus turist. Yapılmasın demiyorum ama hızlı trene daha fazla ihtiyaç duyan yerler var. Torosları geçmenin maliyetine bakılırsa Antalya turizmine uçak ile destek vermek daha mantıklı.

Afyon a kadar yht, Afyon Antalya arası 160 ile giden konvansiyonel hat veya otobüs aktarması daha mantıklı olur düşüncesindeyim.


mustafa sayar
5 gün önce - Cum 16 Nis 2021, 12:37

eskişehir afyon antalya hızlı tren hattı çok gerekli. Bugün rusya turist ambargosu koydu. En çok antalya etkilenecek. Ama antalya hızlı ucuz ve kolay ulaşılabilen bir yer olsa yerli turist çekebilir. İstanbulda oturan bir kişi 5 saatte antalyaya gidebileceğini bilse gider. Uçak biletleri standart değil tatil günleri pahalı. Otobüs de çok yavaş 10 saatte anca gidiyorsun. Hızlı tren kesinlikle yapılması lazım. Yük trenlerininde kullanacağı hat iyi olur. Antalya aynı zamanda sebze mevye üretilen bir bölge o ürünler kesinlikle ucuz ve hızlı yük trenleriyle büyükşehirlere dağıtılmalı. Halciler yok edilmeli. Zaten ısparta antalya arası çok engebeli yht yapmak 10 yıldan fazla sürer o bölgeye. Hızlı trenler 160 200 arası gittiği sürece Türkiyenin her yerine gider. Gerçekten otobüs taşımacılığı çağ dışı. Daha çok bütçe ayrılmalı demiryollarına.

uesendag
5 gün önce - Cum 16 Nis 2021, 12:53

Yük taşımacılığı için normal hat yeterli olur. Yht hattı ile normal hattın farklılıkları var. Dolayısıyla yht hattına yük treni sokmak riskli bir iş.

Torosları delmenin maliyeti ile çok daha gerekli yerlere yeni hatlar yapılabilir. Antalya nın çözümü uçak seferlerini çoğaltmak ve ucuzlaştırmak. Sadece üniversite öğrencileri ve bir miktar yerli turist için torosları delme maliyetine girmek bence mantıksız birşey.



sayfa 6
ANA SAYFA -> ULAŞIM