Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Sivas - Malatya Hızlı Tren Projesi
« önceki   123 ... 909192

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 92
MEHMET7644
1 ay önce - Cum 12 Mar 2021, 07:32
Nezih 90


























Su haritalara bakmani tavsiye ederim. 1- daglik karabag isgal altinda oldugu için ve nahcivan daki demiryolu gecisi kapali oldugu icin kars tiflis tarafi yapilmisti... simdi bu yol acildi ve van dan bakü daha yakin.. 2- van dan irana zaten tren calisiyor.. hem tebriz treni hemde ankara tahran treni... kars tarafını neden dolasalim ki 😁 3- diyarbakir dan istanbula giden vandan istanbula giden her arac ve tren elazig malatya kayseri tarafini kullanir. Sanliurfa tarafini degil.. yolu uzatmanın asagilara adana tarafina inmenin mantığı yok... o yol sadece adana izmir ege ye giden araclar trenler icindir... 4- yetkililer sizi dinlemiyor demissiniz dogru yetkililer erzincan li olunca boyle oluyor😁 hatta bu yetkililer 600 bin nüfuslu 500 bin nufuslu 2 ser milyon nufuslu malatya, elazig, diyarbakir ve van tarafi dururken yol o bolgeden daha da kisayken tahran ve bakü ye yolu uzatip kars a yapiyorlar.. yht erzincana oncelik veriyorlar.. hatta bu yetkili abiler erzincana malatya da bos vagon fabrikasi varken travers fabrikasini erzincana kurup 200 bin nufusli sehire yetmezmis gibi tramvay yapmaya da başlıyorlar iyimi😁


MEHMET7644
1 ay önce - Cum 12 Mar 2021, 07:55

Bu harita yapilan torpili ozetliyor. Kars tan irana ve baku ye mi yol yakin... van dan bakü ye tahrana mi yol yakin... ama yol kars tarafina dusunuluyor... bunu bana kimse aciklayamaz... günümüz de herseyin yapilmasi artik cok basit... yok nurdagi, toroslar, beydagi, zigana gecidiymis van gölüymüş hepsi fos... tuneller köprüler ile asiliyor tum engeller... yukarda ankara sivas yapilan viyadukleri attim... cografi sart diye bir bahane kalmadi gunumuzde... Marmaraya biniyorum 2 dakika da uskudardayim... cikiyorum sahile az once denizin altından gectim diyorum 😁 para olsun ulastirma bakani dogulu olsun bak nasil yapiliyordu... bakanlar trabzonlu erzincan li.olunca yolda boyle yapılıyor bu ulkede malasef.

cemalnuri 63
1 ay önce - Cum 12 Mar 2021, 12:43

Sn mehmet7644 bakın sizde belirtmişsiniz doğu anadolu bölgemizde ulaşımla ilgili birçok çalışma hizmete girdi yada yapılıyor ,geriye dönüp ulaştırma bakanının azerbaycan daki son gelişmeler sonrası sizinde belirtiğiniz ve arzu ettiğiniz gibi doğudan nahcivan üzerindende baküye hem yük hemde yolcu taşıması yapılacak hat yapılacak siz daima ülkeye ve halka hizmet etmek isteyenlerin yanında olun ve destekleyip yol gösterin . Sn fıratt44 gönderdiğiniz uyan malatya diye biten mesjınızla ilgili konuyu detaylandırabilirseniz çok seviniriz ,cumamız mübarek olsun .

Nezih90
1 ay önce - Cum 12 Mar 2021, 12:48

Haritaları paylaşmanıza gerek yok hepsini daha önce gördüm daha fazlasını da biliyorum. Hem şehir fanatizmi yapıyorsunuz hem de mesajımı okumadan yazıyorsunuz. Ben en kısa yol Kars üzerinden olur demedim, Erzurum-Ağrı üzerinden olur dedim. Dolayısı ile Erzuruma nasıl gidicem? O da ne Erzincan ve Sivas üzerinden

Eğer bir şehre kıyak varsa oda Kars'a lojistik merkez kurulmasıdır. Belki ondada fikir İran-Rusya arasındaki taşımalardan pay alabilmek adına düşünülmüş olabilir ama önceliğimiz Kuzey-Güney taşımacılığı değil, Doğu-Batı taşımacılığı olduğu düşünülünce bence karar yanlış. O merkez Erzurumda olması gerekirdi ve daha doğuya doğru 2'ye ayrılıp devam etmeliydi. Birincisi günümüzdeki Erzurum-Kars ve devamı. İkinciside Erzurum-Ağrı-Nahçivan-İran şeklinde. Nahçivanda artık mümkün olması nedeniyle ekstra bir ayrılma ile Bakü. Beğenin veya beğenmeyin Kars'a lojistik merkez yapıldı o yüzden bu saatten sonra Van üzerinden bir ton masrafa girmenin hiç bir mantıkı yok. Hem gölü ne yapacaksınız? Kurutacak mısınız?

Ayrıca hiç bir şekilde topoğrafya ve fizibiliteyi hesaba katmıyorsunuz. Bir şeyin teknik olarak yapılabilir olması yapılması gerektiği ve mantıklı olduğu anlamına gelmiyor. Çok dağlık bir arazi burası, boşuna Türkiye'nin en büyük barajları buralarda değil. Kaldı ki güzel üfürdünüz, ne zamandan beri Malatya ve Elazığ 2 milyon oldu. Bir tek Diyarbakır 2 milyona yaklaşıyor onun içinde söyledik. Adana üzerinden belki 100km daha uzun olur ama topoğrafya çok daha kolay.


burak5866
1 ay önce - Cum 12 Mar 2021, 15:16

boşa tartışıyorsunuz arkadaşlar tüm planlar belli. yeni yapılacak hızlı tren hatlarıda belli çoğu ihale edildi inşaat aşamasında. mesela ankara-sivas hattından sonra diret erzincan hattı yapılıyor çoğu yerde inşaat çalışmaları bile tamamlandı sivas hafik taraflarında neredeyse üst yapıya başlanacak durumda. aynı hat ileride erzurum a da gidecek kars'a da. erzincan'dan trabzon'a da planlanıyor. Ayrıca Sivas'tan malatya elazığ hattı da planlanıyor. diğer taraftan konya karaman bitmek üzere. o hatta mersin adana gaziantep e bağlanacak çok ileride de şanlıurfa ya muhtemelen belki mardin e bile gider. burda önemli olan hangi hattın öncelikli olduğu devletin hangisine önem verdiği ya da bir başka deyişle hangi şehirli bürokratların baskın çıkacağı da diyebiliriz. ona göre öncelikli hatlar yapılacak. muhtemelen sivas erzincan erzurum hattı sivas malatya elazığ hattından daha önce tamamlanacak.

yalın44
3 hafta önce - Sal 30 Mar 2021, 23:05

daha önceki sayfalarda TCDD"nin özelleşeceğini yazmıştım. fakat bazı arkadaşlar elinde hiç bir kaynak olmadığı halde burada beni yalanlamaya çalışmışlardı.
26 martta TCDD genel müdürü konuyla alakalı açıklama yaptı açıklama videosunu TCDD"nin resmi internet sitesinden izleyebilirsiniz. TCDD genel müdürü TCDD özelleşmiyor dönüşüyor dedi. dönüşmek kısacası özelleşmenin kibarcası. yapılan açıklamada yollar,trenler yine TCDD"nin olacak fakat işletmesini özel şirketler yapacak. yani halk bank türk hava yolları gibi olacakmış. şuanda çalışan mevcut personellerde gelecek olan şirket elamanlarına işi öğrettikten sonra emeklisi gelenler emekli edilecek. emeklisi gelmeyenlerde ya sözleşme imzalıyarak kurumda kalacaklar yada devlete ayit başka kurumlara gönderilecekler. ilerleyen günlerde konu dahada detaylanacaktır. özelleşme olursa belki hızlı tren çalışmalarına daha çok yatırım yapılır inşallah.


Nezih90
3 hafta önce - Çrş 31 Mar 2021, 00:23

Sonuçta şirket devletin kalıyor mu? Kalıyor, o zaman bir özelleştirmeden bahs etmek zor. İş kaybı var mı? Yok. O zaman sorun nerede onu da açıklar mısınız? Sürekli zarar eden, çağın gerisinde kalan bir kuruma hiç müdahale edilmesin, her şey geldiği gibi devam mı etsin yani? E-bilet sitesi önemli bir gelişme gösterdi ama onun bile daha iyileştirilmesi gereken bir sürü şeyi var, siz neyden bahs ediyorsunuz? Yada bir yerde hat yenileyip iki sene sonra peron da yapması gerektiğini hatırlaması sizce normal bir durum mu bir şirket için?

Ayrıca aklıma gelmişken yazayım. Durmadan yok Erzincan'a ayrımcılık yapılıyor bilmem ne diyenler herhalde son bir kaç gündür Süveyş kanalı haberlerini izledilerse karşılaştırmanın Erzincan ile değil, uluslararası yük geçişi ile olması gerektiğini görmüşlerdir inşallah. Ama hat işte iki günde inşaa edilemiyor maalesef.



sayfa 92
« önceki   123 ... 909192
ANA SAYFA -> ULAŞIM