Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Trabzon Havalimanı
« önceki   123 ... 444546

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 46
atinali53
4 hafta önce - Çrş 17 Mar 2021, 11:39

Sürekli ısıtılıp ısıtılıp verilen haber. Trabzon'un yeni sıfırdan bir havalimanına ihtiyacı yoktur. Komşu illerinde iki tane devam eden proje var. Rize bu sene sonu, Gümüşhane-Bayburt 2023'te açılıyor. Rize bitince zaten trafiği %30-35 oranında düşecektir. Bunlar fizibilite raporları ile ortaya konan veriler. Terminal deseniz zaten daha 12 sene önce açıldı. Eski terminal (şimdiki dış hatlar) yenilenebilir, genişletilebilir. Geleceğe yönelik bir projeksiyon için düşünülüyorsa pisti uzatma ilave taksi yolu gibi seçeneklerle çözülebilir. Kaldı ki pist öyle kısa bir pist de değil. Haftada bir buradan Hong Kong'a devasa 747 kargo uçağı kalkıyor. Defalarca Antonov'un devasa kargo uçakları iniş kalkış yaptı. Pist zaten daha birkaç ay önce baştan aşağı yenilendi. İkinci pist yapılsa Trabzonspor tesisleri istimlak olsa, orası milyonlarca dolarlık arazi, maliyet kat be kat artacak. Sonuçta artılar eksiler değerlendirildiğinde, Trabzon'a yeni bir havalimanı yapılması ülke ekonomik şartları da değerlendirildiğinde şuan için gerek değildir.

ORTADİREK
4 hafta önce - Çrş 17 Mar 2021, 11:51

Orgi yapılmış, yanıbaşında Rize bitmek üzere, keza Bayburt havaalimanı yapılıyor, yolcu sayında düşüş olma ihtimali kuvvetle muhtemel yani.

Şu Trabzon Havalimanını İstanbul Havalimanı potansiyelinde görmenin mantığı nedir anlamadım. Bilmediğimiz, kullanmadığımız havalimanları olmasa anlayacağım da etin me butun ne.

Trabzon Havalimanı’na o kadar gittim, uçtum, yoğunluktan dolayı rötar yapıldığına şahit olmadım, yoğun desen yoğun bir havalimanı değil, uçaklar havalimanından kalkmak için tren yapmıyor yani.

Pist uzunluğu olarak da pist yetmediği için havalimanını pas geçen bir uçuşa da şahit olmadım, kışın bile uçmama rağmen.

Ha terminal binası daha geniş olabilir mi düşünülebilir, çok konuşulan pist uzatılabilir mi önceki mesajımda yazdığım gibi, Mora Otel ve sonra yapılan Ramada ve çevresindeki yapıları görünce zor diyorum, çok maliyetli olur.

Yalnız bu maliyet Trabzonspor tesislerinin kamulaştırılması, yeni dolgu ve yeni havalimanı inşaatının yanında devede kulak kalır.

Yeni havalimanı israftır, milliyetçi ülkesini vatanını Trabzon’u az düşünen bir insan buna izin vermez, vatandaşımızın dişinden tırnağından alınan vergileri böyle gereksiz yere harcayıp ülkeyi yeni borçlar altına sokmaz.

Ha illa o kadar para varsa Trabzon’un acil ve olmazsa olmaz çözülmesi gereken bir sürü sorunu var, onlar için harcanabilir.


murad22
3 hafta önce - Cum 19 Mar 2021, 10:08

Vatandaş trabzonun yolcu sayısının düşeceginden dem vurmuş ne alakası var yolcu sayısının havali
manı yapılması ile .Üç tanede yolcu olsa ihtiyaç olan yere devlet havayolu ulaşımı getiriyor.Demekkki havalimanı yenilenmesi gerekiyorki yapacaklar,kahvehane sohbetlerinde bu kararlar alınmıyordur herhalde.Trabzon stratejik yönü olan bir şehir,altyapısı ona göre olması lazım yarın endüstri bölgesi kurulacak çok büyük uçakların çalışacagı çapta havalimanı altyapısı yok trabzonda sadece pistle olmaz bu işler.Yollara,köprülere,hastanelerede karşı çıkıyordular salgında gördük hastahanenin ne oldugunu.Trabzonun çok güçlü altyapısı olan bir havalimanına ihtiyacı var ben bunu çok net görebiliyorum



sayfa 46
« önceki   123 ... 444546
ANA SAYFA -> ULAŞIM