sayfa 2  |
 |
Cemoli D18
1 yıl önce - Pzr 15 Arl 2019, 11:51
M2 bir yıllık yolcu sayısı; 150.705.080
M2 hattı, günlük yolcu sayısı; 412.890
M2 hattı, 1 saatte taşıdığı yolcu sayısı; 22.938
Not: 1 saatteki yolcu sayısının hesaplaması, 18 saat baz alınarak yapılmıştır.
|
 |
Cemoli D18
1 yıl önce - Prş 19 Arl 2019, 09:33
İbb'de istasyon istasyon yolcu sayısı istedim, cimerden talebi iletin dediler...
Cimerden talebi ilettim.
Bakalım ne zaman gelecek bilgiler.
Umarım talebimi anlamışlardır.
|
 |
Ali kam
|
 |
Hasan Mihrican
1 yıl önce - Cmt 11 Oca 2020, 13:09
Bazı hatlarda yolcu sayısının artmasında haftasonları yapılan gece işletmesinin de payı var.
Marmaray'ın açılması M4'ün yolcusunu azaltmış.
|
 |
Cemoli D18
1 yıl önce - Cmt 11 Oca 2020, 13:39
@Hasan Mihrican, verileri bu başlığa grafik vs paylaşabilir misiniz?
|
 |
Hasan Mihrican
|
 |
Hasan Mihrican
|
 |
Hasan Mihrican
11 ay önce - Çrş 19 Şub 2020, 13:10
Aralık 2019'da 65,2 milyon yolcu taşınmasıyla ilgili İBB'nin haberi.
Metrolar aralık ayında 65 milyon 200 bin yolcu taşıdı…
https://www.metro.istanbul/haber/detay/65-milyon- ...lcu-tasidi
Metro İstanbul’un Aralık 2019 İşletme Performans Karnesi yayınlandı. Buna göre İstanbul’un metroları aralık ayında 844 araçla 153 bin 495 sefer gerçekleştirerek 65 milyon 200 bin yolcu taşıdı.
Türkiye’nin en büyük kent içi raylı sistem işletmecisi konumunda olan İstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden Metro İstanbul şeffaf ve hesap verilebilir belediyecilik anlayışıyla İstanbullular’la bilgi paylaşımına devam ediyor. Şirketin Aralık 2019 İşletme Performans Karnesi yayınlandı.
Yolcu sayısı 2018’e göre 3 milyon 900 bin arttı…
Buna göre; İstanbul’un metrolarında 2019’un Aralık ayında 158 istasyonda 844 araç, 153 bin 495 sefer gerçekleştirdi. Geçen yılın aynı döneminde sefer sayısı 148 bin 500’dü. 2018’in aralık ayında 8.2 milyon kilometre yol yapan araçlar bu yıl aynı ayda 8.4 milyon kilometreye ulaştı. Bu çalışmaların sonucu olarak Aralık 2018’de 61 milyon 300 bin olan yolcu sayısı 2019’un aralık ayında artış göstererek 65 milyon 200 bine ulaştı.
Zamanında gerçekleşen sefer sayısı ortalamanın üstünde…
Metro İstanbul’un performans karnesine göre Aralık 2019’da seferlerin yüzde 98.91’i zamanında gerçekleşmiş. 5 kıtada 38 metronun üyesi olduğu uluslararası benchmarking organizasyonu Nova-Comet’in zamanında gerçekleşen sefer ortalaması ise yüzde 95.1 oldu.
5 gün olarak hedeflenen yolculardan gelen şikayetlere cevap verme süresi 2.5 gün olarak gerçekleşti. EN13816 standardının öngördüğü şikayetlere geri dönüş ortalaması ise maksimum 10 gündür. Performans karnesinde yer alan verilere göre Aralık 2019’da 1 milyon yolcu başına yaşanan olay sayısı Nova-Comet’in ortalaması 4, Metro İstanbul’un ulaştığı sayı ise 2.3 olarak gerçekleşti.
Metro İstanbul’un Aralık 2019 İşletme Performans Karnesine linkden ulaşabilirsiniz.
https://www.metro.istanbul/icerik/isletme-perform ...ns-karnesi
|
 |
Hasan Mihrican
10 ay önce - Cmt 14 Mar 2020, 15:35
İBB Sözcüsünün açıklamasına göre Korona virüsü yüzünden günlük toplu ulaşım kullanımı düşüyor..
|
 |
Mehmet Gümüşçü
|
 |
sayfa 2  |