Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Köseköy Gebze arası demiryolu yenileme çalışması
« önceki   123 ... 182183184

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 184
huseyin yildirim
2 hafta önce - Pzr 10 Oca 2021, 22:12

Mehmet Kasim bey;
Gebzeden Haydarpaşa yönune mevcut topografik imkanlarda 4 hat olarak nereye kadar zorlanabilinir? En azindan Pendik veya Tuzla ya kadar böyle bir imkan.olabilirmi?


Sinan Bilgin
2 hafta önce - Pzr 10 Oca 2021, 22:18

hizray in yapilacagini dusunmemekle birlikte, yapilsa dahi marmaraya baglanamaz, farkli isletmeler ,farkli frekanslar, farkli durak araliklari .. olmaz .. bazi duraklarda bitisik olup aktarma verebilirler ama birlesemezler, diger yandan gebze sonrasi hic bir yerde 4 uncu bir hat icin yer yok .. bunlar cok kere gecmiste konusulan ve kapatilan defterler , tekrar tekrar 2 senede bir ayni seyleri konusuyoruz ..

huseyin yildirim
2 hafta önce - Pzr 10 Oca 2021, 22:31

Hizray altyapisinin ve elektronik sistemlerinin hizli trenle uyumlu yapilmasi mumkun eger yapilirsa Gebzeden hizli tren. Hizraya gecip Halkaliya kadar gider,
Ikinci konu Gebze den Haydarpasaya kadar hiç bir kisimda 4. Hat icin yer mumkun degilse son çare Gebzeden Sögütllüçeşmeye yer altina alinarak çözülebilinir,


Sinan Bilgin
2 hafta önce - Pts 11 Oca 2021, 01:46

Bu tip masraflari karsilayacak veya maliyet kazanc orani bu olcude mantik disi olacak bir yatirimin gundeme dahi gelmesi mumkun degil

Su hayalcilikleri birakin artik ya kac kere soyledik. Durup durup ayni seyleri yazip duruyorsunuz


Mehmet Kasım ASLAN
2 hafta önce - Pts 11 Oca 2021, 10:27

Alıntı:
Gebzeden Haydarpaşa yönune mevcut topografik imkanlarda 4 hat olarak nereye kadar zorlanabilinir? En azindan Pendik veya Tuzla ya kadar böyle bir imkan.olabilirmi?


Hüseyin bey, Köseköy-Gebze 4 hat işi bitince, bazı şeylerin tekrar değerlendirilme potansiyeli var. 20 ay iş süresi denmiş. 2022 sonunda bittiği zaman bazı şeyler netleşir. Eksik olan diğer şeyler de tamamlanabilir. O zaman hızlı trenin Polatlı'dan Gebze'ye kadar olan bölümü büyük oranda oturur. O zaman sürelere bakılır. Karaman ve Sivas işletmeleri d ebaşlayınca trafik yoğunluğuna bakılır. Ada trenlerinin durumuna bakılır. Ve bir karar vermek gerekir. O karar da Gebze-3. Köprü-Halkalı aksının yapılıp yapılmayacağı ile ilgili olabilir. Bu proje 4 milyar € maliyeti olan çok büyük bir proje. Finansman bulmak da oldukça zordur. Almanya Çin'e mal göndermek için bu hatta ihtyiacı var ama bu kadar çok para yatırır mı göreceğiz? Eğer finansman bulunamazsa 3. köprü hattının rafa kalkabileceğini ön görüyorum. Aynı sürat rotası gibi. O zaman Gebze-Haydarpaşa bölümü için arayışlar, çara bulmalar, gündeme gelebilir. Bu durumda mevcut hattın 4. hat için hiç uygun olmadığını düşünüyorum. Belki yeraltından 45 km tünel yapıp ilerlenme için en azından bir fizibilite raporu hazırlanır diye düşünüyorum. O rapora göre bakmak lazım. Hızray'ı bu işlere hiç karıştırmayalım derim.

Saygılar..




huseyin yildirim
2 hafta önce - Pts 11 Oca 2021, 12:22

Teşekkurler Mehmet Kasim bey,

Misafir Berk
1 hafta önce - Prş 14 Oca 2021, 01:20

Bu hattın bittiğini en yakın zaman da görmek dileğiyle

slippery jimmy
1 hafta önce - Prş 14 Oca 2021, 09:22

Bu hattın bitmesi Gebze Arifiye arası gündemde olan Körfezray Banliyö hattının önünü açacak. Tem de, E5 te Şifa Mahallesinden itibaren gördüğümüz minibüsler kalkacak. Ciddi bir şehir içi ve şehirler arası (İstanbul, Kocaeli, Sakarya) trafiğe katkısı olacak. 25 sene önce nüfus bu kadar kalabalık değilken bile Ada Ekspres ile yoğun bir yolcu taşımacılığı yapılırdı. Yıllardır yapılmayan bu hat çok önemli. Kısa sürede yapılması bölgeye değer katar.



sayfa 184
« önceki   123 ... 182183184
ANA SAYFA -> ULAŞIM